امکانات جدید تلگرام برای مدیریت کانال‌ها و سوپرگروه‌ها

امکانات آپدیت جدید تلگرام برای مدیران کانال‌ها و سوپرگروه‌ها

در آپدیت جدید تلگرام قابلیت‌های متنوعی برای مدیریت کردن دسترسی ادمین‌های سوپرگروه‌ها و کانال‌ها ارائه شده است. در این پست این امکانات را معرفی خواهیم کرد.

افزایش تعداد اعضای سوپرگروه

در آپدیت جدید تلگرام مدیران می‌توانند تعداد اعضای سوپرگروه‌ها را که در نسخه‌های قبلی ۵۰۰۰ نفر بود، تا ۱۰،۰۰۰ نفر افزایش دهند. امکان جستجو در بین اعضای گروه توسط ادمین‌ها (آیکون علامت سوال در تصویر زیر) یکی دیگر از ویژگی‌های ارائه شده در این آپدیت است.

آپدیت جدید تلگرام

تعیین سطح دسترسی ادمین‌ها

در نسخه جدید تلگرام امکان تعیین سطح دسترسی ادمین‌های کانال یا سوپرگروه وجود دارد. در نسخه‌های قبلی تلگرام، تمام ادمین‌های کانال یا سوپرگروه دسترسی‌های مشابه داشتند. اما در نسخه جدید می‌توانید دسترسی‌های هر ادمین را به طور جداگانه تعیین کنید. تغییر اینفو، حذف پیام‌های کاربران، ممنوع کردن فعالیت (Ban) کردن سایر اعضای گروه، پین کردن پیام‌ها و اضافه کردن ادمین جدید به گروه، پنج گزینه‌ای است که در این بخش در اختیار شماست.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

آپدیت جدید تلگرام

محدود یا ممنوع کردن فعالیت اعضای گروه

یکی دیگر از امکانات نسخه جدید تلگرام امکان تعیین دسترسی اعضای سوپرگروه و حتی ممنوع کردن فعالیت یاBan  کردن آنها است. از این قابلیت می‌توانید به جای اخراج اعضا از گروه یا بلاک کردن آنها استفاده کنید. گزینه‌هایی که در آپدیت تلگرام ارائه شده‌اند به شرح زیر هستند:

  • محدود کردن قابلیت خواندن پیام‌ها از سوی کاربر
  • محدود کردن کاربر برای ارسال پیام در سوپرگروه
  • محدود کردن کاربر برای ارسال فایل‌های مدیا (عکس، ویدیو و…)
  • محدود کردن کاربر برای ارسال استیکر و گیف
  • محدود کردن کاربر برای ارسال لینک
  • ممنوع کردن موقت فعالیت کاربر تا تاریخ و زمان مشخص
  • ممنوع کردن فعالیت و اخراج کاربر از سوپرگروه

مشاهده و مدیریت فعالیت‌های اخیر ادمین‌ها

اگر تعداد ادمین‌های یک سوپرگروه یا کانال زیاد باشد، فهمیدن این که تنظیمات و تغییرات به وجود آمده توسط کدام یکی انجام شده، سخت است. تلگرام برای حل این مشکل در آپدیت جدید امکان مشاهده و مدیریت فعالیت‌های اخیر ادمین‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته را فراهم کرده است. در سوپرگروه‌ها پیام‌هایی که در ۴۸ ساعت گذشته حذف یا ویرایش شده‌اند، قابل ردیابی هستند و ادمین اصلی می‌تواند نسخه اصلی آنها را قبل از ویرایش ببیند.

مشاهده رخدادهای سوپرگروه یا کانال

نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام گزینه‌ای با عنوان Events اضافه شده است. با استفاده از این گزینه، ادمین‌های سوپرگروه یا کانال می‌توانند رخدادهای اخیر از جمله لفت دادن اعضا، عوض کردن عکس یا اطلاعات کانال یا سوپرگروه، ارسال یا حذف یک پست و… را در طول ۴۸ ساعت گذشته مشاهده کنند. لیست رخدادها و مواردی که در آن نمایش داده می‌شود، توسط ادمین‌ها قابل تنظیم و تغییر است.

اشتراک‌گذاری پیشرفته مطالب

اگر گوشی شما آیفون است، در آپدیت جدید تلگرام می‌توانید محتوای اپلیکیشن‌های دیگر را به صورت پیشرفته‌تر به اشتراک بگذارید. به این ترتیب که وقتی لینکی را برای اشتراک‌گذاری مستقیم در تلگرام paste می‌کنید، می‌توانید به آن کامنت اضافه کنید. همچنین می‌توانید تعدادی از کاربران را انتخاب کنید و لینک را فقط با آنها به اشتراک بگذارید.

دانلود آپدیت تلگرام نسخه iOS

دانلود آپدیت تلگرام نسخه اندروید

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!