بسته‌های قیمتی همراه اول برای مشترکین دائمی: کم بسته، خوش بسته، پربسته

بسته های قیمتی

همراه اول سه بسته را تحت عنوان بسته‌های قیمتی، برای مشترکین سیم‌کارت دائمی همراه اول ارائه کرده است. این بسته‌های با نام‌های کم بسته، خوش بسته و پر بسته به کاربران ارائه می‌شوند. هر کدام از این بسته ها شامل یک مدت زمان مشخص مکالمه رایگان درون شبکه، تعدادی پیامک درون شبکه و حجم مشخصی اینترنت همراه نوترینو است، که از تاریخ فعالسازی تا یک ماه اعتبار دارد. مشخصات و قیمت این بسته‌ها را در جدول زیر می‌بینید:

مشخصات بسته‌های قیمتی همراه اول؛ کم بسته، خوش بسته، پربسته
مکالمه درون شبکه (دقیقه)پیامک درون شبکه (عدد)اینترنت همراه نوترینوقیمت (تومان)
کم بسته۷۵۷۵۱۵۰ مگابایت۵,۰۰۰
خوش بسته۴۰۰۴۰۰۱ گیگابایت۲۵,۰۰۰
پربسته۱۰۰۰۱۰۰۰۲ گیگابایت۵۰,۰۰۰

فعالسازی بسته‌های قیمتی همراه اول (کم بسته، خوش بسته، پربسته)

برای فعالسازی بسته‌های قیمتی همراه اول، شما می‌توانید از طریق پیامک یا کد دستوری ussd اقدام نمایید. نحوه فعالسازی بسته های قیمتی در جدول زیر آمده است:

نحوه فعالسازی بسته های قیمتی همراه اول
کد دستوری (ussd)ارسال پیامک به ۸۰۶۶
فعالسازی کم بسته *۱۱۱*۳۵۱#۱
فعالسازی خوش بسته  *۱۱۱*۳۵۲#۲
فعالسازی پربسته  *۱۱۱*۳۵۳#۳
استعلام وضعیت بسته  *۱۱۱*۳۵۰#۰
لغو تمدید خودکار بسته  *۱۱۱*۳۵۵#۵
راهنما  *۱۱۱*۳۵۹#۹

همچنین شما می‌توانید با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۳۵# به منوی انتخاب بسته دسترسی داشته باشید. با ارسال پیام بدون متن به ۸۰۶۶ نیز می‌توانید به راهنمای بسته‌ها و گزینه‌های انتخابی دسترسی داشته باشید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

نکاتی درباره بسته های قیمتی همره اول

  •  در صورتی که مشترک بسته قیمتی داشته باشد و سپس درخواست فعالسازی بسته اینترنت را ارسال کند و هنوز حجم اینترنت بسته قیمتی پایان نیافته باشد، برای فعال سازی بسته اینترنت هوشمند از مشترک از طریق پیامک و یا USSD تاییدیه گرفته می شود.
  • هزینه بسته به صورتحساب دوره جاری شما افزوده خواهد شد.
  • بسته‌های قیمتی به طور خودکار تمدید می‌شوند، اما پیش از تمدید، از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود تا  در صورت تمایل، تمدید خودکار را لغو کنید.
  • اگر پیش از تمام شدن یکی از بسته‌ها، درخواست فعالسازی بسته‌ی دیگری ارسال کنید، بسته‌ی جدید، پس از پایان مهلت بسته‌ی کنونی فعال خواهد شد.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۴ دیدگاه برای «بسته‌های قیمتی همراه اول برای مشترکین دائمی: کم بسته، خوش بسته، پربسته»

  1. با درود
    آیا منظور از مکالمه درون شبکه در بسته های قیمتی همراه اول تنها شامل تماس با موبایل همراه اول است و یا شامل تماس با تلفن ثابت هم می شود؟
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *