بسته هیبریدی ایرانسل: تا ۹۵% تخفیف را در هزینه های اینترنت همراهتان تجربه کنید!

بسته هیبریدی ایرانسل

بسته هیبریدی ایرانسل به شما امکان می‌دهد بدون محدودیت زمانی (در مقایسه با بسته‌های معمول اینترنت همراه)، به نسبت میزان مصرف خود، از قیمت تخفیفی بهره‌مند شوید. بدین ترتیب، به تناسب حجم اینترنت مصرفی، در سطح‌های مشخص شده در جدول زیر قرار می‌گیرید و هزینه اینترنت شما، به نسبت سطح مصرفتان محاسبه و کسر می‌شود. با بالا بردن میزان مصرف خود، هزینه‌های شما در مقایسه با طرح مصرف آزاد، به شکل چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

شرایط و تعرفه بسته هیبریدی ایرانسل
نوع سیم کارتاعتباریدائمی
شرایطحجم (مگابایت در هر ماه)قیمت (تومان/مگابایت)قیمت بسته (تومان)حجم (مگابایت در هر ماه)قیمت (تومان/مگابایت)قیمت بسته (تومان)
سطح ۱کمتر یا معادل ۲۰۰۲۵تا ۵۰۰۰کمتر یا معادل ۴۰۰۲۵تا ۱۰۰۰۰
سطح ۲۲۰۱ تا ۵۰۰۵.۶۱۱۲۵ تا ۲۸۰۰۴۰۱ تا ۱۰۲۴۵۲۰۰۰ تا ۵۱۲۰
سطح ۳۵۰۱ تا ۱۰۲۴۴.۸۲۸۰۰ تا ۴۹۰۰۱۰۲۵ تا ۲۰۴۸۴.۳۴۴۰۰ تا ۸۸۰۰
سطح ۴۱۰۲۵ تا ۳۰۷۲۴.۴۴۵۰۰ تا ۱۳۵۰۰۲۰۴۹ تا ۶۱۴۴۴۸۲۰۰ تا ۲۴۵۰۰
سطح ۵۳۰۷۳ تا ۵۱۲۰۴۱۲۳۰۰ تا ۲۰۵۰۰۶۱۴۵ تا ۱۰۲۴۰۳.۶۲۲۱۲۰ تا ۳۶۹۰۰
سطح ۶۵۱۲۱ تا ۱۰۲۴۰۳.۵۱۷۹۰۰ تا ۳۵۸۴۰۱۰۲۴۱ تا ۲۰۴۸۰۳.۲۳۲۸۰۰ تا ۶۵۵۰۰
سطح ۷بیشتر از ۱۰۲۴۰۳۳۰۷۲۰ به بالابیشتر از ۲۰۴۸۰۳۶۱۵۰۰ به بالا

اگر بسته هیبریدی را با بسته های عادی اینترنت همراه ایرانسل مقایسه کنید، متوجه تفاوت عمده در قیمت آنها می شوید. البته این تفاوت قیمت در حجم های کم مشهود نیست، اما اگر از مشترکان پرمصرف اینترنت همراه باشید، با یک حساب و کتاب ساده متوجه می شوید که استفاده از بسته های هیبریدی تا چه حد هزینه های شما را کاهش می دهد.

بیایید قیمت بسته هیبریدی و بسته های عادی را با هم مقایسه کنیم:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر مصرف ماهانه اینترنت همراه ایرانسل شما کمتر یا مساوی ۲۰۰ مگابایت باشد، می توانید بسته هیبریدی ایرانسل سطح ۱ را فعال کنید و به ازای هر مگابایت ۲۵ تومان بپردازید. قیمت بسته های عادی ایرانسل هم در این حجم همین است: ۲۵ تومان به ازای هر مگابایت.

اگر در ماه بیشتر از ۲۰۰ مگابایت و کمتر از ۱ گیگابایت اینترنت همراه مصرف می کنید، می توانید بسته هیبریدی ایرانسل سطح ۲ را فعال کنید. در این صورت تا ۵۰۰ مگابایت، ماهانه ۲۸۰۰ تومان و تا ۱ گیگابایت، ماهانه ۵۱۲۰ تومان هزینه خواهید کرد. اما اگر از بسته های عادی استفاده کنید، دو انتخاب دارید: بسته ۷۰۰ مگابایتی با قیمت ۸۰۰۰ تومان و بسته ۸۰۰ مگابایتی با قیمت ۸۵۰۰ تومان. نکته مهمتر این است که نیمی از حجم این دو بسته در بازه شبانه قرار دارد و از ۲ تا ۸ صبح قابل استفاده است. یعنی اگر فقط در روز از اینترنت همراه ایرانسل استفاده می کنید، این مبلغ را برای نصف حجم بسته می پردازید.

حالا تفاوت قیمت بسته هیبریدی و بسته عادی را در حجم ۱۰ گیگابایت مقایسه می کنیم:

اگر در ماه حدود ۱۰ گیگابایت اینترنت همراه مصرف می کنید، می توانید از سطح ۵ یا ۶ استفاده کنید. در این بسته ها هزینه هر مگابایت ۳.۵ با ۳.۶ تومان خواهد بود. یعنی در ماه حدود ۳۶۰۰۰ تومان بابت بسته هیبریدی می پردازید. در مقابل می توانید از بسته عادی ۱۰ گیگابایتی هم استفاده کنید. این بسته در ازای ۲۵۰۰۰ تومان، ۱۰ گیگابایت اینترنت همراه در اختیار شما قرار می دهد که نیمی از آن از ۲ تا ۸ صبح قابل استفاده است. یعنی اگر مصرف شبانه ندارید، برای ۵ گیگابایت، ۲۵۰۰۰ تومان می پردازید. با توجه به این که بسته عادی ۱۰ گیگابایتی بدون محدودیت زمانی وجود ندارد، استفاده از بسته دوم فقط در صورتی به صرفه است که در تمام ساعات شبانه روز مصرف داشته باشید. در غیر این صورت بسته هیبریدی گزینه بهتری است.

در حجم های بالاتر این تفاوت قیمت بیشتر هم می شود. مثلاً اگر بیشتر از ۲۰ گیگابایت در ماه مصرف دارید، می توانید بسته هیبریدی ایرانسل سطح ۷ را فعال کنید. قیمت این بسته در ماه ۶۱۴۴۰ تومان است. اما اگر بخواهید از بسته های عادی اینترنت همراه ایرانسل استفاده کنید، یک انتخاب بیشتر ندارید: بسته ۳۶ گیگابایتی با قیمت ۷۰۰۰۰ تومان. این بسته هم محدودیت زمانی دارد و نصف حجم آن از ۲ تا ۸ صبح قابل استفاده است. اگر در این بازه از اینترنت استفاده نمی کنید، عملاً در ازای این مبلغ، فقط ۱۸ گیگابایت اینترنت همراه در اختیار شماست.

فعال کردن بسته هیبریدی ایرانسل هیچ هزینه ای ندارد و فقط حجم بسته را می پردازید. این بسته ها قابلیت تمدید خودکار دارند و بعد از تمام شدن حجم بسته، همچنان از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

برای فعال‌سازی بسته در سیم‌کارت اعتباری و دائمی از کد *۵۵۵*۱۵*۱# استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۲ دیدگاه برای «بسته هیبریدی ایرانسل: تا ۹۵% تخفیف را در هزینه های اینترنت همراهتان تجربه کنید!»

  1. با درود . سوال من اینه که برفرض بسته سطح ۴ خرید کنم ولی مصرفم در حد سطح ۳ یا ۲ باشه ، در اون صورت هزینه چطوری حساب میشه؟ آیا ممکنه هزینه به میزان مصرفم حساب بشه و الباقی مبلغ بصورت پرداخت قبض تلفن برام محسوب بشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *