آموزش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

اگر از مشترکان اعتباری ایرانسل هستید، می‌توانید به سادگی و تنها با وارد کردن یک کد دستوری، درخواست خود را برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل ثبت کنید. با این کار به جای شارژ سیم کارت اعتباری خود به صورت مداوم، هر دو ما یک بار صورتحساب دریافت کنید. به علاوه می‌توانید از سرویس‌ها و مزایای سیم کارت‌های دائمی هم برخوردار شوید.

با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، مشمول طرح پایه ثانیه‌ای سیم کارت دائمی می‌شوید. همچنین می‌توانید از پیشنهادهای تشویقی و یا طرح‌های تعرفه ایرانسل استفاده کنید و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید. برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی با پرداخت کامل

برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، درخواست خود را از طریق یکی از روش‌های زیر ثبت کنید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  1. شماره‌گیری کد دستوری #۷۰* یا #۹*۱*۵۵۵*
  2. تماس با ۷۰۰ و سپس شماره‌گیری ۷ و بعد ۴ طبق دستورالعمل

در روش پرداخت کامل، هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل از شارژ موجود در حساب شما کسر می‌شود. اگر شارژ کافی در حسابتان نباشد، باید خط خود را به مبلغ ۶۰.۰۰۰ تومان شارژ کنید. برای این کار از سامانه آنلاین خرید شارژ کارتی یا کد دستوری *۷۸۹*۹۹۹# استفاده کنید.

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی با پرداخت قسطی

در این روش، شما می‌توانید هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را مطابق جدول زیر، به صورت قسطی پرداخت کنید:

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به روش پرداخت قسطی
عملیاتپرداخت اولیهمبلغ هر قسطتعداد اقساطکد دستوری
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل۳۰,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰ تومان۳*۵۵۵*۷۰#

در روش پرداخت قسطی، با شارژ سیم کارت اعتباری خود به میزان ۳۰.۰۰۰ تومان و شماره‌گیری کدهای دستوری جدول بالا، سیم کارت اعتباری شما به دائمی تبدیل خواهد شد. باقیمانده مبلغ را می‌توانید در سه صورتحساب بعدی پرداخت کنید. هر زمان که مایل باشید، می‌توانید با شماره‌گیری کد #۱۱*۱*۵۵۵* باقیمانده هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

هدایای ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

ایرانسل برای کسانی که سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل می‌کنند، هدایایی به شرح زیر در نظر گرفته است:

  • یک ماه مکالمه ایرانسلی رایگان
  • از ماه دوم روزانه یک ساعت مکالمه ایرانسلی رایگان با شماره‌گیری #۱*۴۴۴۴*
  • ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روز
  • از ماه دوم هر ماه یک گیگابایت اینترنت هدیه تا ۶ ماه
  • بهره‌مندی از تعرفه ثابت ۳۳/۳ تومان برای هر دقیقه تماس با هر خطی در کشور

لازم است بدانید که…

  • پس از ثبت درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به هریک از روش‌های پرداخت کامل یا قسطی، خط اعتباری شما حداکثر تا ۲۴ ساعت به دائمی تبدیل می‌شود.
  • اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما بیشتر از مبلغ مورد نیاز جهت تبدیل سیم کارت باشد، باقیمانده اعتبار شارژ شده به حساب سیم کارت دائمی شما منتقل می‌شود.
  • قبل از ثبت درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، ثبت‌نام سیم کارت اعتباری خود را تکمیل کنید. در غیر این صورت، تبدیل نوع سیم کارت امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • در صورتی که قبل از تبدیل سیک کارت از بسته‌های افزایشی اینترنتی یا مکالمه‌ای استفاده می‌کنید، با تبدیل سیم کارت دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود و باقیمانده آن سوخت می‌شود.
  • هنگام ثبت درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل تا زمان دریافت پیامک تایید، اینترنت همراه سیم کارت را قطع نگه دارید.
  • پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، مشترک جدید دائمی ایرانسل لحاظ می‌شوید. بنابراین تا سه ماه بعد از تبدیل سیم کارت، نمی‌توانید از طرح ترابرد به اپراتورهای دیگر استفاده کنید.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!