آموزش کامل نحوه دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی برای اندروید و iOS

یوتیوب محبوب‌ترین و پرکاربردترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو است. یکی از مشکلات کاربران یوتیوب این است که هم‌زمان وقت آزاد و دسترسی به اینترنت پرسرعت ندارند و نمی‌توانند از این ویدئوها استفاده کنند. مشکل فیلترینگ را هم به این مجموعه اضافه کنید. راه‌حل این مشکل این است که ویدئو را از یوتیوب دانلود کنید و در وقت مناسب به صورت آفلاین ببینید. اما دانلود ویدئو از یوتیوب فقط برای اکانت‌های پریمیوم امکانپذیر است که آن هم با قیمت دلار و مشکلات پرداخت در ایران گزینه مناسبی نیست. در این پست دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی را آموزش می‌دهیم. با کارتی مگ همراه باشید.

یوتیوب از اپلیکیشن‌های رسمی گوگل است، پس انتظار نداشته باشید بتوانید برای دور زدن آن از گوگل پلی استور استفاده کنید. ما در اینجا از اپلیکیشن‌های معتبر برای دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی استفاده می‌کنیم. توصیه می‌کنیم فریب تبلیغات را نخورید و از اپلیکیشن‌های متفرقه استفاده نکنید، به خصوص اگر از نرم‌افزارهای پرداخت الکترونیکی استفاده می‌کنید.


Videoderویدئودر

ویدئودر یکی از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای است که علاوه بر یوتیوب، ویدئوهای فیسبوک، اینستاگرام و سایت‌های دیگر را هم دانلود می‌کند. این اپلیکیشن فقط برای گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده است و دو راه پیش پای شما می‌گذارد. می‌توانید ویدئوی موردنظر را با استفاده از اپلیکیشن رسمی youtube پیدا کنید و سپس از گزینه دانلود (که بعد از نصب ویدئودر به لیست تنظیمات یوتیوب اضافه می‌شود) استفاده کنید. راه دوم این است که جستجوی ویدئو را با خود ویدئودر انجام بدهید و سپس آن را دانلود کنید. در هر دو حالت امکان انتخاب کیفیت و حجم ویدئو وجود دارد. آموزش کامل و تصویری هر دو روش در وب‌سایت این اپلیکیشن قابل دسترسی است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

Tubemateتیوب میت

تیوب میت یکی دیگر از اپلیکیشن‌های معروف برای دانلود ویدئو از یوتیوب با گوشی است. این اپلیکیشن که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است، به مرورگر درون‌برنامه‌ای مجهز است که با استفاده از آن می‌توانید ویدئوهای یوتیوب را جستجو کنید. همچنین می‌توانید لینک ویدئوهای یوتیوب را کپی و در تیوب میت وارد کنید. هر ویدئو با چند کیفیت و حجم متفاوت در دسترس شما است و پس از دانلود، به صورت خودکار در گالری گوشی ذخیره می‌شود.


KeepVidکیپ وید

کیپ وید وب‌سایت رسمی ندارد، پس توجه کنید که حتماً نسخه رسمی آن را از وب‌سایت‌های معتبر مانند softonic دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی‌های اندرویدی است، امکان دریافت ویدئو از ۲۷ وب‌سایت مختلف را حتی با فرمت mp3 دارد. مزیت کیپ وید نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر ویدئوهای دریافتی است. به علاوه برای ویرایش و تبدیل فرمت ویدئوها هم می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.


آنچه تا اینجا گفتیم، نحوه دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی های اندرویدی بود. اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید، پست دیگر ما با عنوان دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی‌های آیفون را مطالعه کنید. روش دیگری که هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم گوشی‌های آیفون کاربرد دارد، استفاده از ربات‌های تلگرام برای دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی است.

ربات‌های زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آنها utubebot است. برای پیدا کردن این ربات عبارت utubebot@ را در تلگرام جستجو کنید و یا به این لینک بروید. می‌توانید لینک ویدئوی موردنظر را از یوتیوب کپی کنید و یا با استفاده از دستور vid@ و وارد کردن نام ویدئو آن را پیدا کنید. پس از وارد کردن لینک یا انتخاب ویدئو، اولین گزینه انتخاب صدا یا تصویر است. اگر گزینه صدا را انتخاب کنید، فایل صوتی با فرمت mp3 دریافت می کنید. اما اگر تصویر را انتخاب کنید، در مرحله بعد می‌توانید کیفیت و حجم ویدئو را انتخاب کنید.

قسمت پایانی انتخاب نحوه دریافت ویدئو به صورت فایل یا لینک است. برای ویدئوهای با حجم بیشتر از ۵۰ مگابایت امکان دریافت فایل به صورت مستقیم وجود ندارد و باید گزینه لینک را انتخاب کنید. ربات‌های زیادی برای دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی وجود دارد. uVidBot یکی دیگر از این ربات‌ها است که می‌توانید با سرچ عبارت uVidbot@ یا از طریق این لینک به آن دسترسی داشته باشید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *