راهنمای استفاده از پیامک صوتی ایرانسل

اگر تا پیش از این تنها امکان ارسال پیامک‌های متنی وجود داشت، از این پس با استفاده از امکان جدیدی که ایرانسل به مشترکان خود ارائه می‌دهد، می‌توانید پیامک‌های صوتی به دوستان خود بفرستید. برای مثال می‌توانید مناسبت‌های مختلف نظیر جشن تولد و اعیاد را با صدای خودتان به آنها تبریک بگویید.

پیامک صوتی ایرانسل
با تماس رایگان با شماره ۷۱۹، به دوستان خود پیامک صوتی بفرستید.

برای استفاده از این سرویس که ویژه مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل است، شما می‌توانید هر زمان که مایل باشید با شماره‌گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، برای مشترک مورد نظر خود حداکثر به مدت ۶۰ ثانیه به صورت صوتی پیام ارسال کنید.

پس از ضبط پیام، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید پیام خود را بلافاصله پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از سه روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه‌ای برای مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

ارسال پیامک

در این روش، مشترکِ مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است، مطلع می‌شود و می‌تواند از طریق تماس با شماره‌های ۷۱۹ و ۷۲۰، پیامک صوتی خود را بشنود.

تماس خودکار

در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برایش پخش می‌کند.

پیام چندرسانه‌ای

در روش ارسال از طریق پیام چندرسانه‌ای، پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتیِ دریافت‌شده به دیگران اشاره کرد. هزینه ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ۶۲ تومان است. هم‌چنین برای دریافت پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۱۳۰*۳*۵#دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۴ دیدگاه برای «راهنمای استفاده از پیامک صوتی ایرانسل»

  1. سلام.وقتتون بخیر.واسه من اس ام اس میاد ک پیام صوتی دارم اما ب ۷۱۹ک زنگ میزنم میگه ک هیچ پیامی ندارم.لطف میکنین راهنمایی کنین؟

    • ما هم نمی‌دونیم مشکل از کجاست. با مرکز پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید شاید اونا بتونن راهنمایی‌تون کنن.

  2. سلام. برای من پیامک صوتی خودکار اومد اما چون در دسترس نبودم بعدا خودم با همون شماره تماس گرفتم و پیامک رو شنیدم اما شماره ای به من اعلام نشد که این پیامک از طرف چه کسی است! چطور میتونم متوجه بشم؟

  3. سلام. برای من پیامک صوتی خودکار اومد اما چون در دسترس نبودم بعدا خودم با همون شماره تماس گرفتم و پیامک رو شنیدم اما شماره ای به من اعلام نشد که این پیامک از طرف چه کسی است! چطور میتونم متوجه بشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *