چگونه از عکس ها و فیلم هایی که بیشتر از ۲۴ ساعت قبل گرفته‌ایم، استوری اینستاگرام بسازیم؟

ساختن استوری در اینستاگرامچگونه از عکس ها و فیلم هایی که بیشتر از ۲۴ ساعت قبل گرفته‌ایم، استوری اینستاگرام بسازیم؟

اینستاگرام در آپدیت آگوست سال گذشته خود از امکان جدیدی به نام استوری (story) رونمایی کرد. کاربران اینستاگرام می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌هایی را که ضبط کرده‌اند، در استوری به اشتراک بگذارند. اما این امکان تنها برای عکس‌ها و فیلم‌هایی وجود دارد که حداکثر تا ۲۴ ساعت گذشته ضبط شده باشند. از عکس‌ها و فیلم‌هایی که بیشتر از ۲۴ ساعت از ضبط آنها گذشته باشد، نمی‌توانید برای ساختن استوری در اینستاگرام استفاده کنید.

اما ترفندهایی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید اینستاگرام را فریب بدهید و حتی از عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی‌تر خود استوری اینستاگرام بسازید. در این پست دو روش برای این کار به شما نشان خواهیم داد.

از عکستان اسکرین‌شات بگیرید

آسان‌ترین راه گول زدن اینستاگرام این است که از عکس قدیمی خود اسکرین‌شات بگیرید و مطمئن باشید که تا ۲۴ ساعت آینده، می‌توانید از آن در اینستاگرام استوری بسازید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

نقطه ضعف این روش این است که کیفیت عکس تا حد زیادی افت می‌کند. چرا که اسکرین‌شات با رزولوشن و ابعاد بسیار کوچکتر از عکس دوربین ذخیره می‌شود. به علاوه لازم است عکس را کراپ کنید که کیفیت عکس را باز هم کم‌تر می‌کند.

متادیتای عکس را به صورت دستی تغییر دهید

یک راه دیگر برای گول زدن اینستاگرام این است که تاریخ درج شده در متادیتای عکس را به تاریخ روز تغییر دهید. توجه کنید که در این روش ویرایش بر روی خود عکس انجام می‌شود.

برای این کار لازم است یک اپلیکیشن واسطه را دانلود و نصب کنید که امکان تغییر دادن تاریخ متای دیتای عکس را به شما می‌دهد. اگر گوشی شما آیفون است، بهترین اپلیکیشن موجود برای تغییر دادن متادیتای عکس‌ها MetaTrixter است. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است.

اما اگر گوشی شما اندرویدی است، اپلیکیشن photo exif editor برای تغییر دادن متادیتای عکس مناسب است. همچنین سایت‌های رایگانی (مانند verexif) وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند. کافی است عکس را آپلود کنید و پس از زدن دکمه remove exif، عکسی با تاریخ ویرایش امروز، دریافت خواهید کرد. به علاوه می‌توانید عکس را به لپ‌تاپ یا پی سی منتقل کنید و با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی رایج متادیتای آن را تغییر دهید.

اما برای ساختن استوری از فیلم های قدیمی هم یک راه وجود دارد. کافی است فیلم را با What’s App برای یکی از دوستان قابل اعتماد خود ارسال کنید و از او بخواهید آن را دانلود کند و مجدداً برای شما ارسال کند. پس از دانلود کردن فیلمی که در What’s App دریافت کرده‌اید، می‌توانید آن را در اینستاگرام آپلود کنید و استوری بسازید.

منبع: idownloadblog

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *