شارژ اضطراری و اینترنت اضطراری ایرانسل : بدون پرداخت آنی از خدمات ایرانسل استفاده کنید!

اگر از مشترکان اعتباری ایرانسل هستید، حتماً طعم تلخ تمام شدن شارژ را چشیده‌اید. اگر تماس ضروری داشته باشید، خریدن شارژ وقت زیادی از شما می‌گیرد. ایرانسل برای مواقع ضروری که شارژ و یا بسته اینترنت شما تمام می‌شود، خدمت جدیدی را ارائه کرده است: شارژ اضطراری ایرانسل و اینترنت اضطراری ایرانسل . با استفاده از این سرویس‌ها، می‌توانید از شارژ و اینترنت ایرانسل استفاده کنید و هزینه آن را بعدا بپردازید.

شارژ اضطراری و اینترنت اضطراری ایرانسل

شرط استفاده از این سرویس این است که از عضویت شما در شبکه ایرانسل (خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل) سه ماه گذشته باشد و در این مدت، ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشید.

سرویس شارژ اضطراری ایرانسل

اگر شارژ خط اعتباری شما تمام شده و به هر دلیلی نمی‌توانید شارژ بخرید، می‌توانید به یکی از روش‌های زیر شارژ اضطراری دریافت کنید. مبلغ شارژ اضطراری در اولین شارژ از حساب شما کسر می‌شود. علاوه بر مبلغ شارژ اضطراری، به‌ازای هر ۵۰۰ تومان ۵۰ تومان کارمزد نیز با اولین شارژ از حساب شما کسر می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  1. کد #۸۱۵* را با سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.
  2. وارد اپلیکیشن ایرانسل‌ من شوید و گزینه «شارژ اضطراری» را انتخاب کنید.

بسته های شارژ اضطراری

بستهقیمت
۱۰,۰۰۰ ریال شارژ اضطراری۱۱,۰۰۰ ریال
۲۰,۰۰۰ ریال شارژ اضطراری۲۲,۰۰۰ ریال
۵۰,۰۰۰ ریال شارژ اضطراری۵۵,۰۰۰ ریال
۱۰۰,۰۰۰ ریال شارژ اضطراری۱۱۰,۰۰۰ ریال

سرویس اینترنت اضطراری ایرانسل

اگر حجم بسته اینترنت شما به اتمام رسیده و به اینترنت نیاز فوری دارید، می‌توانید با استفاده از سرویس اینترنت اضطراری ایرانسل یک بسته اینترنت با اعتبار یک روز دریافت کنید. استفاده از این بسته اینترنت نیازی به پرداخت فوری ندارد.

برای فعال کردن این بسته کافی است کد دستوری #۸۱۵* را با سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره‌گیری کنید. هزینه بسته به صورت خودکار در شارژ بعدی از حساب شما کسر می‌شود.

در حال حاضر، بسته‌ اینترنت اضطراری یک‌روزه با حجم ۵۰ مگابایت و به مبلغ ۱۹۵۰ تومان در دسترس است. ایرانسل به زودی انواع دیگری از این بسته‌ها را هم به سرویس اینترنت اضطراری اضافه خواهد کرد.

ایرانسل پیش از این برای شرایط اضطراری کاربران اعتباری، سیستم میزبان تماس را ارائه کرده بود. اگر از کاربران همراه اول هستید، در شرایط مشابه می‌توانید از سرویس چتر اضطراری یا اعتبار اضطراری استفاده کنید. سرویس به جای من رایتل هم به همین منظور طراحی و ارائه شده است.

مراحل استفاده از سرویس اضطراری ایرانسل

با شماره‌گیری کد #۸۱۵* منوی سرویس اضطراری را مشاهده می‌کنید.

شارژ اضطراری ایرانسل

با واردکردن عدد ۱ در منوی اصلی، شارژ اضطراری به مبلغ ۵۰۰ تومان به اعتبار شما اضافه می‌شود.

شارژ اضطراری ایرانسل

با واردکردن عدد ۲ در منوی اصلی، سه گزینه برای اینترنت اضطراری ۱ روزه به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب هرکدام می‌توانید اینترنت اضطراری ۱ روزه را با حجم مشخص‌شده دریافت کنید.

اضطراری ایرانسل

با واردکردن عدد ۳ در منوی اصلی، سه گزینه برای اینترنت اضطراری ۷ روزه به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب هرکدام می‌توانید اینترنت اضطراری ۷ روزه را با حجم مشخص‌شده دریافت کنید.

سرویس اضطراری

با واردکردن عدد ۴ در منوی اصلی، گزینه‌های اینترنت اضطراری ۳۰ روزه به شما نمایش داده می‌شود که با انتخاب هرکدام می‌توانید اینترنت اضطراری ۳۰ روزه را با حجم مشخص‌شده دریافت کنید.

اینترنت اضطراری

واردکردن عدد ۵ وضعیت و میزان بدهی شما در سرویس اضطراری را نمایش می‌دهد.

شارژ اضطراری

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره سرویس اضطراری بدانید، کافیست عدد ۶ را وارد کنید تا به صفحه راهنما هدایت شوید.

ایرانسل

در صفحه راهنما با واردکردن اعداد ۱ تا ۳ می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره سرویس اضطراری، شرایط استفاده و بازپرداخت آن بدست آورید.

اینترنت و شارژ اضطراری

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *