امکان درخواست پیوستن به پخش زنده در اینستاگرام در آپدیت جدید این نرم افزار

اینستاگرام در سال میلادی گذشته قابلیتی تحت عنوان پخش رنده را به این اپلیکیشن اضافه کرد که مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفت. اگر پست‌های قبلی ما را خوانده باشید، حتما با قابلیت‌های پخش زنده در اینستاگرام آشنایی دارید.

امکان مشاهده پخش زنده اینستاگرام تا ۲۴ ساعت بعد از ضبط در آپدیت جدید

از سال گذشته تاکنون امکانات متعددی به امکان پخش زنده در اینستاگرام اضافه شده است. از جمله افکت‌های تصویری، استیکرهای مناسبتی و… در آپدیت قبلی، پخش زنده در اینستاگرام دچار یک تحول اساسی شد. به این صورت که کاربری که پخش زنده دارد، می‌تواند از دوستان (فالوئرها) خود بخواهد که در پخش زنده به او ملحق شوند. به این ترتیب تصویر زنده کاربر درخواست‌دهنده (کاربری در اول شروع به ضبط کرده است) و کاربری که دعوت کاربر اول را قبول کرده است، در لایو استوری نمایش داده می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اما در آخرین آپدیت، اینستاگرام پا را فراتر گداشته است. در این نسخه وقتی کسی شروع به ضبط برای پخش زنده در اینستاگرام می‌کند، کسانی که او را دنبال می‌کنند، می توانند درخواست کنند که به او ملحق شوند. یعنی حتی اگر کاربر از کسی دعوت نکند که در پخش زنده شرکت کند، دیگران می‌توانند از او درخواست کنند. و اگر درخواست آنها پذیرفته شود، به پخش زنده ملحق شوند.

ابتدا اینستاگرام خود را از لینک‌های زیر به آخرین نسخه ارتقا دهید و سپس بقیه پست را بخوانید:

دانلود Instagram نسخه iOS

دانلود Instagram نسخه اندروید

ارسال درخواست

وقتی یکی از دوستان شما در حال ضبط و پخش لایو استوری است، می‌توانید با انتخاب گزینه Request درخواست خود را برای پیوستن به لایو استوری او ارسال کنید. اگر او درخواست شما را قبول کند، پس از چند ثانیه ضبط لایو استوری از گوشی دوربین شما هم شروع می‌شود. کسانی که پخش زنده دوست شما را تماشا می‌کنند، پس از پذیرفتن درخواست شما توسط او، تصویر زنده شما را هم خواهند دید.

دعوت کردن دیگران

وقتی شما در حال پخش زنده در اینستاگرام هستید، اگر می‌خواهید فرد خاصی را دعوت کنید، بر روی آیکون سوم از سمت راست و پایین صفحه (دو آدمک) ضربه بزنید. لیست دوستان شما که در حال تماشای لایو استوری شما هستند، نمایش داده می‌شود که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. بدیهی است که اگز شخص مورد نظر شما آنلاین نباشد، نام او در لیست نمایش داده نمی‌شود.

پخش زنده در اینستاگرام

پذیرفتن درخواست‌ها

وقتی شما در حال ضبط یک لایو استوری یا پخش زنده در اینستاگرام هستید، درخواست‌های ارسال شده را در قسمت نظرات مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده درخواست‌ها view را بزنید. اگر می‌خواهید یکی از درخواست‌ها را بپذیرید، گزینه Go live with… را بزنید. و برای رد کردن درخواست‌های ارسال شده Cancel را بزنید. برای رد یک درخواست ، کافیست Cancel را انتخاب کنید.

پس از پذیرفتن درخواست، استریم پخش زنده بسته به این که گوشی در حالت افقی قرار دارد یا در حالت عمودی، به دو قسمت تقسیم می‌شود و تصویر زنده هر دو کاربر را نمایش می‌دهد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!