یک ایده‌: از شماره‌ای ناشناس، به دوستتان کارت شارژ هدیه دهید!

 


ارسال شارژ به دوستان
ارسال شارژ به دوستان


زندگی گاهی خسته کننده و یکنواخت است. اما چیزهای زیبای کوچک می‌تواند یک روز بد را به یک روز خوب تبدیل کند. مشغول کارهای روزمره ی خود هستید. صدای پیامک گوشی همراهتان شنیده می‌شود. نگاه می‌کنید و می‌بینید یک کد شارژ سیم کارت اعتباری از سوی فردی ناشناس، به رایگان به شما هدیه شده است! چند دقیقه بعد دوستی پیامک می‌زند و متوجه می‌شوید، کد شارژی که دریافت کرده اید، هدیه‌ای بوده که از راهی دور همین الان به دست شما رسیده. شاید برای خوشحال کردن یک دوست ایده‌ی خوبی باشد!
سایت کارتی، این امکان را به شما می‌دهد، که اگر خواستید، این کار را برای دوستانتان انجام دهید. کافی است پس از ورود به سامانه‌ی فروش، بعد از انتخاب نوع و مبلغ کارت شارژ، شماره‌ی دوستتان را در قسمت شماره موبایل وارد کنید. توصیه می‌کنیم که در قسمت ایمیل هم نشانی پست الکترونیک خودتان یا دوستتان را وارد کنید، تا اگر احیانن پیامک به دست دوستتان نرسید، کد شارژ را در ایمیل خود داشته باشید. پس از انجام دادن عملیات پرداخت، کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و پیامکی از سوی سامانه‌ی کارتی به دوستتان ارسال خواهد شد که حاوی کد شارژ است. حالا می‌توانید چند دقیقه صبر کنید و بعد با تماس یا پیامکی دیگر، هویت خود را بر دوستتان آشکار کنید!

همیشه شارژ باشید!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *