معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام در آگوست سال ۲۰۱۶ معرفی شد و به سرعت جای خود را میان کاربران این اپلیکیشن باز کرد. در هر روز حداقل ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام از این قابلیت استفاده می‌کنند. با استفاده از اینستاگرام آنچه که در لحظه برای شما اتفاق می افتد، با دیگران به اشتراک می گذارید. یکی از دلایل موفقیت فراگیر اینستاگرام همین است که تعامل کردن با دیگران را به ساده ترین شکل برای کاربران امکان پذیر کرده است. اگر می خواهید شاخ اینستاگرام باشید، بهتر است بدانید که رقبای سرسختی دارید؛ پس باید متفاوت باشید! فرقی نمی‌کند که از اینستاگرام برای ارتباط با دوستانتان استفاده می‌کنید یا برای توسعه کسب و کارتان. در هر دو حالت باید محتوایی تولید کنید که بیننده را جذب کند. در این پست تعدادی از اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید استوری‌های متفاوت  و جذاب تولید کنید.


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

ادوبی اسپارک پست

اسپارک پست یکی از محصولات کمپانی قدرتمند و نامی ادوبی است که همچون سایر محصولات آن شهرت جهانگیر دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بدون کمترین تسلط به گرافیک و طراحی، از افکت‌های حرفه ای برای ساختن عکس استفاده کنید.

به علاوه می‌توانید سایز عکس را هم طوری تغییر بدهید که با رسانه اجتماعی هدف شما سازگاری داشته باشد. این اپلیکیشن علاوه بر اندروید و iOS، نسخه دسکتاپ هم دارد. یکی از کاربردهای مهم اسپارک پست، تبدیل کردن عکس به ویدئوهای ۴ ثانیه ای است که برای استوری‌های اینستاگرام ساخته می شوند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود Adobe Spark Post از آیتونز دانلود Adobe Spark Post از گوگل پلی استور


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

ویدئوشاپ

ویدئوشاپ یک اپلیکیشن ویرایش فیلم است که در دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده است. فرقی نمی‌کند که فیلم را با استفاده از خود ویدئوشاپ ضبط کرده باشید یا از فیلم هایی استفاده کنید که قبلاً ضبط کرده اید. می‌توانید چند فیلم را با هم ترکیب کنید، و افکت، متن، استیکر و تغییرات موردنظر خود را روی آنها اعمال کنید.

اگر فیلم هایی که می خواهید با هم ترکیب کنید با یک گوشی ضبط نشده و ابعاد متفاوتی داشته باشند، می‌توانید همه آنها را به یک اندازه دربیاورید. اگر برای استوری‌های اینستاگرام کلیپ می سازید، فراموش نکنید که مدت زمان آن را روی ۱۵ ثانیه تنظیم کنید.

دانلود Videoshop از آیتونز دانلود Videoshop از گوگل پلی استور


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

فیلم میکر پرو

فیلم میکر پرو یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن‌های عرضه شده برای ویرایش ویدئو و فیلم سازی در سیستم عامل iOS است که می توانید از آن برای ساخت استوری اینستاگرام استفاده کنید. این اپلیکیشن از کلیه فرمت‌های عکس و فیلم در گوشی‌های اندرویدی و آیفون پشتیبانی می کند. با این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای افقی (۹*۱۶)، عمودی (۱۶*۹) و مربع بسازید.

دانلود Filmmaker Pro از آیتونز


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

کانوا

کانوا اپلیکیشنی است که در دو نسخه اندروید و iOS و فقط برای ویرایش عکس طراحی و منتشر شده است. کانوا قالب‌های متعددی دارد که می‌توانید از آنها برای طراحی پوستر، بنر، کارت پستال و غیره استفاده کنید و سپس به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ساخت کلاژ، ساخت سرصفحه برای ایمیل، ساختن بنر برای وبلاگ و… از امکانات دیگری است که کانوا در اختیار کاربران قرار می دهد. به علاوه اگر ایده ای برای طراحی به ذهن شما نمی رسد، تعداد زیادی طرح پیش ساخته در اختیار شماست. این طرح ها به صورت موضوعی دسته بندی شده و امکان جستجو یا مرور در آنها هم وجود دارد.

دانلود Canva از آیتونز دانلود Canva از گوگل پلی استور


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

فونت کندی

کاربرد اصلی هایپ تایپ ساختن کلیپ و عکس‌های متحرک است. می توانید متن موردنظر خود را با فونت ها و افکت‌های متنوع و حتی به صورت متحرک به عکس یا فیلم اضافه کنید و انتخاب کنید که متن موردنظرتان برای چه مدت نمایش داده شود. امکان تغییر ابعاد فایل خروجی در هایت تایپ وجود دارد. محصول این نرم‌افزار را می توانید در قالب فایل‌های GIF و یا MP4 ذخیره و در اینستاگرام آپلود کنید.

حذف محتوای ناخواسته یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های این نرم افزار است. مثلا اگر از زمینه عکس را دوست ندارید، می توانید آن را به طور کامل عوض کنید. هایپ تایپ رایگان است و در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

دانلود FontCandy از آیتونز


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

هایپ تایپ

یکی از اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام هایپ تایپ است که کاربرد اصلی آن ساختن کلیپ و عکس‌های متحرک است. می‌توانید متن موردنظر خود را با فونت ها و افکت‌های متنوع و حتی به صورت متحرک به عکس یا فیلم اضافه کنید و انتخاب کنید که متن موردنظرتان برای چه مدت نمایش داده شود. امکان تغییر ابعاد فایل خروجی در هایت تایپ وجود دارد. محصول این نرم‌افزار را می‌توانید در قالب فایل‌های GIF و یا MP4 ذخیره و در اینستاگرام آپلود کنید.

حذف محتوای ناخواسته یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های این نرم‌افزار است. مثلا اگر از زمینه عکس را دوست ندارید، می‌توانید آن را به طور کامل عوض کنید. هایپ تایپ رایگان است و در دو نسخه اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

دانلود Hype-Type از آیتونز دانلود Hype-Type از گوگل پلی استور


اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

این شات

این شات یکی از محبوبترین نرم‌افزارهای حرفه ای ادیت عکس و فیلم است هم از گوشی‌های اندرویدی و هم از گوشی‌های آیفون پشتیبانی می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را بدون کراپ کردن در اینستاگرام منتشر کنید. اگر زمینه عکس را نمی پسندید، می‌توانید به راحتی آن را عوض کنید. به علاوه می‌توانید موزیک و متن را با افکت‌های متنوع به عکس و ویدئو اضافه کنید.

یکی دیگر از کاربردهای این شات تهیه داب اسمش است. می‌توانید کلیپی از عکس‌های یادگاریتان تهیه کنید و موزیک دلخواه تان را به آن اضافه کنید. این نرم‌افزار از قابلیت اضافه کردن هشتگ هم پشتیبانی می‌کند و نیازی نیست بعد از آپلود کردن عکس در اینستاگرام به صورت دستی به آن هشتگ اضافه کنید.

دانلود InShot از آیتونز دانلود InShot از گوگل پلی استور


ایده دیگری که در میان سلبریتی ها طرفداران زیادی دارد، این است که برای استوری هایی که هایلایت می‌کنید، کاور طراحی کنید. این کار به هایلایت‌های شما نظم می دهد و از نظر ظاهری تاثیر زیادی بر جذب مخاطب دارد. برای این کار می‌توانید از یک طرح واحد استفاده کنید و برای هر موضوع، یک آیکون در نظر بگیرید.

اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام

موضوع دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که بسته به این که پست یا استوری را چه زمانی در اینستاگرام منتشر می‌کنید، تعداد بازدیدکنندگان آن متفاوت خواهد بود. پست دیگر ما در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام ممکن است برای شما مفید باشد.

منبع: SKILLSLAB

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *