همه چیز درباره آهنگ پیشواز ایرانسل: پخش آهنگ دلخواه به جای بوق انتظار

سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل به شما امکان می‌دهد که کسانی که با شما تماس می‌گیرند، به جای شنیدن بوق یکنواخت انتظار، به یک آهنگ گوش بدهند. توجه کنید که برای این که شما بتوانید یک آهنگ را برای پیشواز خود قرار دهید، باید این آهنگ در سامانه آهنگ پیشواز ایرانسل وجود داشته باشد و شما نمی‌توانید یک آهنگ را که در گوشی خود دارید، به عنوان آهنگ پیشواز قرار دهید. در این نوشته نحوه انتخاب و فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل را به طور کامل توضیح داده ایم.

آهنگ پیشواز ایرانسل

آهنگ پیشواز ایرانسل، امکانات زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • پخش آهنگ‌های مختلف برای تماس‌گیرندگان متفاوت: یعنی می‌توانید برای اشخاص مختلف، آهنگ‌های متفاوتی تنظیم کنید.
  • پخش چند آهنگ به صورت تصادفی
  • پخش آهنگ‌ها طبق زمان‌بندی تعیین شده توسط شما

هزینه خرید آهنگ برای بازه ۳۰ روزه ۱۰۰۰ تومان و بازه ۷ روزه ۴۲۰۰ تومان است. این هزینه زمانی در حساب شما منظور می‌شود که خرید آهنگ با موفقیت انجام شده باشد. اگر مشترک سیم‌کارت دائمی هستید، هزینه خرید آهنگ به صورتحساب شما افزوده می‌شود و اگر مشترک سیم‌کارت اعتباری هستید، هزینه خرید از شارژ شما کم می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل در دو حالت پخش «تک آهنگی» و «چند آهنگی» قابل فعال کردن است.

  • تک آهنگی: در این حالت شما می‌توانید تنها یک آهنگ پیشواز را برای تمامی تماس‌گیرندگان خود انتخاب کنید. در این صورت تمامی تماس‌گیرندگان تنها یک موسیقی را در زمان انتظار تماس می‌شنوند.
  • چند آهنگی: در این حالت شما می‌توانید برای اشخاص و زمان‌های متفاوت یک یا چند آهنگ مختلف تنظیم کنید. در حالت چندآهنگی، هر یک از تماس‌گیرندگان در زمان‌ها و یا مناسبت‌های خاص، موسیقی‌های گوناگونی را می‌شنوند.

فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل

شما برای فعال‌سازی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل نیاز به کد آهنگ‌ها دارید. برای دسترسی به کدهای آهنگ‌ها می‌توانید از اپلیکیشن آهنگ پیشواز استفاده نمایید یا با شماره‌گیری #۷۷۷* به منوی اصلی پیشواز ایرانسل دسترسی یابید و یا یکی از کدهای زیر را شماره‌گیری کنید:

عملیاتکد دستوری
محبوب‌ترین‌ها*۷۷۷*۱#
پیشوازهای برگزیده*۷۷۷*۲#
پیشوازهای برگزیده*۷۷۷*۳#
سرویس عبادت*۷۷۷*۴#
پیشوازهای مناسبتی*۷۷۷*۵#

سپس می‌توانید به یکی از روش‌های زیر آهنگ پیشواز مورد نظر خود را فعال کنید:

  • ارسال پیامک: کافی است کد آهنگ مورد نظر خود را به ۷۵۷۵ ارسال کنید. برای به دست آوردن کد آهنگ خود می‌توانید به صفحه لیست آهنگ‌های پیشواز ایرانسل بروید و با جستجو آهنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.
  • شماره‌گیری کد دستوری: شما می‌توانید با شماره‌گیری #۷۷۷* به منوی اصلی سرویس آهنگ پیشواز دسترسی داشته باشید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • مراجعه به صفحه آهنگ پیشواز
  • مراجعه به اپلیکیشن آهنگ پیشواز: با مراجعه به اپلیکیشن آهنگ پیشواز می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب و سپس خریداری کنید. در صورت تمایل به پخش آهنگ‌ها در حالت چند آهنگی می‌توانید در بخش تنظیمات اپلیکیشن، آهنگی که دوست دارید برای هر یک از تماس‌گیرندگان شما پخش شود را انتخاب و تنظیم کنید.

هر آهنگ پیشوازی که بخرید در آلبوم شما ذخیره می‌شود و آهنگ‌ها به ترتیب خریداری‌شده پخش می‌شوند.

عملیاتشکل دستورمثالحالت‌های پخش آهنگ
مشاهده جدیدترین آهنگ‌های پیشوازJJتک آهنگی , چند آهنگی
مشاهده ۱۰ آهنگ پرفروش پیشوازDAHDAHتک آهنگی , چند آهنگی
جستجو بر اساس کد آهنگ پیشواز (وقتی نام اثر، خواننده و قیمت آن را نمی‌دانید)کدموردنظرJKJK100123تک آهنگی , چند آهنگی
خرید آهنگکدآهنگ۱۰۰۱۰۰تک آهنگی , چند آهنگی
مشاهده مجموعه آهنگ‌های پیشواز خریداری‌شده و معتبر (آلبوم شما)AAتک آهنگی , چند آهنگی
خرید دوباره (تمدید آهنگ)کدآهنگTT100100چند آهنگی
حذف آهنگ خریداری شدهکداهنگHZHZ100100تک آهنگی , چند آهنگی
غیرفعال‌سازی موقتی سرویس آهنگ پیشوازGHFGHFتک آهنگی , چند آهنگی
غیرفعال‌سازی دائمی سرویس آهنگ پیشوازENSENSتک آهنگی , چند آهنگی
فعال‌سازی (در صورت غیر فعال بودن)FAFAتک آهنگی , چند آهنگی
حذف تمام تنظیمات شما برای یک آهنگ پیشواز خاصکد آهنگ(فاصله)HTHT 100100چند آهنگی
مشاهده فهرست پخش پیش‌فرض آلبوم شما*LLچند آهنگی
راهنماییRRتک آهنگی , چند آهنگی

معرفی اپلیکیشن پیشواز ایرانسل

لیست کاملی از آهنگ‌های پیشواز ایرانسل در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل در دسترس شما است. این اپلیکیشن شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ است. کاربران با نصب این نرم‌افزار می توانند آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را انتخاب و تنها با یک کلیک از طریق خط ایرانسل خود، از آن بهره مند شوند. امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، اختصاص عکس مخصوص به هر آوا، طبقه بندی آهنگ‌ها در دسته‌های توصیه شده ها، پرفروشترین‌ها، جدیدترین ها و پرطرفدارترین ها از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌باشد. اطلاعات لازم در خصوص خدمات آهنگ پیشواز، آهنگ پیشواز شخصی ایرانسل، هدیه آوای انتظار به دیگر مشترکین، کپی آهنگ پیشواز، تنظیم آهنگ پیشواز برای شخص تماس گیرنده و یا بازه زمانی خاص از طریق این اپلیکیشن هم قابل دسترسی است.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را در نوشته دیگری آموزش داده ایم. در پست دیگری در مورد آوای انتظار همراه اول نوشته‌ایم که ممکن است برای شما مفید باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *