دنیای اقتصاد – با استفاده از سرویس تلفن های ثابت اعتباری مشترکان می توانند با توجه به نیاز خود، از قبل میزان مصرف تلفن را مشخص و از افزایش کارکرد بی رویه و ناخواسته جلوگیری کنند، همچنین می توانند قبل از آغاز هر دوره با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی با تعیین و پرداخت کارکرد تلفن خود در طول دوره از افزایش مصرف جلوگیری کنند، چراکه با پایان اعتبار پرداخت شده، پس از تماس و اطلاع به مشترک، تلفن خود به خود، قطع خواهد شد.
به عقیده کارشناسان، این سرویس باید به سرویس های تلفن ثابت افزوده می شد که همراه با سرویس های مکالمه رایگان، نظرسنجی، شبکه خصوصی مجازی، مشاوره تلفنی، مکالمه انبوه، شماره اختصاصی و سرویس شماره فراگیر هشت سرویس شبکه هوشمند هستند.
در کارت های تلفن ثابت اعتباری فرد می تواند هویت خود را حفظ و کارتش را در صورت اتمام، شارژ یا هویت جدیدی احراز کند؛ متقاضیان استفاده از این سرویس می توانند با خریداری کارت شارژ از مراکزی که کارت شارژ سیم کارت های تلفن همراه را به فروش می رسانند، نسبت به خرید آن اقدام کنند.
صابر فیضی – مدیر عامل شرکت مخابرات ایران – در گفت و گو با (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت طرح تلفن ثابت اعتباری اظهار کرد: این طرح تصویب و در کل کشور به تمامی شرکت های مخابراتی ابلاغ شده است و در هر استانی که امکان واگذاری این سرویس وجود داشته باشد، واگذاری آن بلامانع است.
وی ادامه داد: هزینه اولیه وصل تلفن ثابت اعتباری ۱۰هزار تومان درنظر گرفته شده، اما تعرفه مکالمات آن یک و نیم برابر تعرفه مکالمات تلفن ثابت فعلی است.
به گفته وی، بیشتر تجهیزات مورد نیاز برای این سرویس تولید داخل کشور بوده و تنها یک سری از آنها باید از خارج از کشور وارد شوند، این سرویس تفاوتی با تلفن ثابت ندارد و فقط به عنوان یکی از سرویس های جدید محسوب می شود و متقاضیان به میزان شارژ خریداری شده، مصرف می کنند و صورتحساب برای آنها ارسال نمی شود.
مثل یه حرفهای دهانگشتی تایپ کن!
تایپ غیراصولی مبتدی و کُنده. تایپ دهانگشتی رو آسون ولی حرفهای یاد بگیر.
شروعِ رایگانِ آموزش تایپ دهانگشتی
من کارت هوشمند IN پیدا نکرم
سلام از کجا میشه شارج تلفن ثابت اعتباری خرید…من مشهدم امور مشترکین هم رفتم کارت هوشمند داد که کار نمیکنه