ارسال و دریافت نمابر (فکس) از طریق تلفن همراه با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول

همراه اول به تازگی سرویس جدیدی را فعال کرده است که می‌تواند گره از مشکلات زیادی باز کند و استفاده فراوانی نیز دارد؛ خصوصاً برای آنها که زیاد با ارسال و دریافت اطلاعات سر و کار دارند. با فعال‌سازی این سرویس دیگر به دستگاه نمابر نیاز نخواهید داشت و می‌توانید با استفاده از تلفن همراه خود، ارسال و دریافت نمابر را انجام دهید. اما چگونه می‌شود این سرویس را فعال کرد؟

ارسال فکس با تلفن همراه

فعال‌سازی سرویس نمابر به صورت حضوری

برای فعال‌سازی سرویس به صورت حضوری مالک سیم‌کارت باید به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده .و با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی، اقدام به تکمیل فرم مربطه و فعال‌سازی سرویس نمابر کند. هم‌چنین در صورتی که وکیل قانونی مالک بخواهد اقدام به این کار کند، باید علاوه بر مدارک فوق، اصل وکالت‌نامه را نیز همراه داشته باشد.

فعال‌سازی سرویس نمابر به صورت غیرحضوری

در صورتی که خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال کرده‌ باشید، می‌توانید با مراجعه به سایت همراه اول، سرویس نمابر را فعال کنید. پس از فعال‌سازی، سیستم به‌طور خودکار یک شماره به شما اختصاص خواهد داد و از این پس می‌توانید از این شماره برای ارسال و دریافت نمابر استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

پس از فعال‌سازی سرویس نمابر، در صورتی که گوشی تلفن همراه شما از این سرویس پشتیبانی می‌کند و دارای منوی نمابر است، می‌توانید مستقیماً نمابر را ارسال یا دریافت کرده و در صورت لزوم از طریق اتصال گوشی به چاپگر، متن مورد نظر را روی صفحه چاپ کنید. هم‌چنین می‌توانید با قرار‌دادن سیم‌کارت در رایانه شخصی و نصب برنامه GSM Modem عملیات ارسال و دریافت را نمابر را با استفاده از رایانه انجام دهید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برای ارسال نمابر به مشترکانی که سرویس نمابر آنها فعال شده، باید از شماره نمابر اختصاص‌یافته به مشترک استفاده کنید. هم‌چنین برای بررسی فعال بودن سرویس، در صورتی که با شماره مورد نظر تماس بگیرید، روی صفحه نمایشگر پیام «Fax Call» نمایش داده خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۴ دیدگاه برای «ارسال و دریافت نمابر (فکس) از طریق تلفن همراه با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول»

  1. علی اصلانی

    سپاسگزارم!
    اختصاص یک شماره‌ی ویژه برای دریافت نمابر آیا به این معنا است که شماره‌ی تلفن همراه نمی‌تواند در تراکنش‌های نمابری مورد استفاده قرار بگیرد؟

  2. مطالبی که در سایت منتشر می‌کنید، خصوصاً اخبار و مطالب آموزشی که به‌طور مستمر و به روز تهیه می‌کنید، بسیار خوب و مفید هستند. از زحمات‌تان سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *