تمدید طرح اینترنت نامحدود رایگان برای دارندگان بسته های با حجم ۱۰ گیگابایت یا بیشتر

پیشتر در مورد طرح اینترنت رایگان نامحدود همراه اول و تمدید آن در زمستان سال گذشته نوشته بودیم. به پاس استقبال مشترکان از طرح اینترنت نامحدود رایگان (از ساعت ۳ بامداد تا ۷ صبح)، این طرح برای مشترکان بسته های اینترنت با حجم ۱۰ گیگابایت یا بیشتر تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

اگر از مشترکان همراه اول هستید، می توانید با خرید هر یک از بسته های اینترنت با حجم ۱۰ گیگابایت یا بیشتر، از ساعت ۳ تا ۷ صبح از ترافیک رایگان اینترنت به صورت نامحدود بهره‎مند شوید. منظور از بسته با حجم ۱۰ گیگابایت یا بیشتر، تنها حجم روزانه بسته (بدون در نظر گرفتن حجم شبانه آن) است.

این طرح برای کلیه مشترکان اعتباری و دائمی که بسته فعال اینترنت با حجم روزانه ۱۰ گیگابایت یا بیشتر دارند، در نظر گرفته شده است. این هدیه شامل مشترکانی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند و یا حجم روزانه بسته اینترنت شان کمتر از ۱۰ گیگابایت است، نمی شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر از مشترکان سایر بسته های اینترنت هستید، طرح اینترنت نامحدود رایگان شامل شما نمی شود. اما می توانید با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰۰*۲۲# نسبت به فعالسازی سایر بسته های جذاب و متنوع نامحدود شبانه اقدام نمایید.

دارندگان کلیه بسته های اینترنت آلفا+، بسته های اینترنت همراهی، بسته های انارستان و بسته های ویژه مشترکان جدید که حجم بسته شان ۱۰ گیگابایت یا بیشتر است (تنها حجم روزانه بدون در نظر گرفتن حجم شبانه)، مشمول این طرح می شوند.

همچنین ترافیک اینترنت بین الملل و همچنین سایت های داخلی و تمام بسته هایی که حجم بالای ۱۰ گیگابایت (تنها حجم روزانه بدون درنظر گرفتن حجم شبانه) دارند، مشمول طرح هستند.

اما بسته های اینترنت هدیه مانند بسته های هدیه طرح تعویض سیم به یوسیم، بسته های باشگاه فیروزه ای، کارت هدیه اینترنت و بسته خوشامد ۱۰۰۰، مشمول این طرح نیستند.

در صورتی که بسته شما قبل از ساعت ۳ صبح یا بین بازه ۳ تا ۷ صبح به اتمام برسد و بسته رزروی نداشته باشید، ترافیک اینترنت شما با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

برای حرید بسته می توانید از هریک از درگاه های فعالسازی مانند *۱#، *۱۰#، *۱۰۰#، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰، وب سایت و اپلیکیشن «همراه من» و IVR اقدام کنید.

طرح اینترنت نامحدود رایگان به صورت خودکار برای کلیه مشترکانی که بسته اینترنت با حجم ۱۰ گیگابایت یا بیشتر دارند فعال شده و نیازی به شماره گیری کد خاصی برای فعالسازی طرح نیست.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *