بسته‌های خوشامد پاییز؛ هدیه همراه اول به مشترکان جدید

همراه اول در پاییز امسال هم برای آن‌هایی که به تازگی به جمع مشتریانش می‌پیوندند، هدیه‌هایی درنظر گرفته است. امکان استفاده از این بسته‌های هدیه که «بسته‌های خوشامد پاییز» نام‌گذاری شده‌اند، برای خریداران سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری وجود دارد و مشترکان جدید، می‌توانند پس از فعال‌سازی سیم‌کارت خود از این مزایا استفاده کنند.

بسته‌های خوشامد پاییز؛ ویژه خریداران سیم‌کارت دائمی

هدیه همراه اول به خریداران سیم‌کارت دائمی در پاییز امسال، امکان مکالمه درون شبکه تلفن همراه به ارزان‌ترین نرخ موجود است. مدت زمان استفاده از این بسته، سه ماه تعیین شده و نرخ مکالمه با احتساب ۳۰ درصد تخفیف، ۳۹۹ ریال خواهد بود. راجع به ثبت‌نام و فعال‌سازی این بسته هم نگران نباشید؛ چرا که این بسته پس از فعال شدن سیم‌کارت به‌طور اتوماتیک فعال خواهد شد.

بسته‌های خوشامد پاییز؛ ویژه خریداران سیم‌کارت اعتباری

اگر در پاییز امسال سیم‌کارت اعتباری همراه اول بخرید، می‌توانید به‌سادگی ۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه دریافت کنید. برای استفاده از این هدیه کافی است پس از خرید سیم‌کارت، آن را با هر مبلغی که خواستید شارژ کنید و اعتبار هدیه پس از انجام اولین شارژ به حساب شما اضافه می‌شود. فقط یادتان باشد که:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • برای شارژ سیم‌کارت خودتان، از هر راهی به‌جز جیزینگ استفاده کنید؛ چرا که شارژ از طریق جیرینگ، باعث می‌شود بسته هدیه ۵۰۰۰ تومانی را از دست بدهید. (البته ما هم نفهمیدیم چرا؟!)
  • بعد از خرید سیم‌کارت، باید حداکثر طی مدت سه ماه از زمان ثبت‌نام، اولین شارژ را انجام دهید تا بتوانید از این هدیه استفاده کنید.
  • برای استفاده از هدیه، باید حتماًخودتان شارژ بخرید و اگر یکی از دوستان‌تان به شما شارژ انتقال دهد، نمی‌توانید از هدیه استفاده کنید.
  • از اعتبار هدیه می‌توانید برای انجام همه کار اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و خرید بسته‌های مختلف استفاده کنید.
  • اعتبار هدیه قابل انتقال نیست و امکان استفاده از آن فقط تا پایان پاییز ادامه دارد.

در آخر باید بگوییم که این بسته‌‌ فقط روی سیم‌کارت‌های اعتباری که با قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان به‌فروش می‌رسند، فعال می‌شود و به‌طور مثال، خریداران سیم‌کارت‌های دانشجویی امکان استفاده از این بسته‌ را نخواهند داشت.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *