راهنمای کامل انتخاب و خرید سیم‌کارت رایتل و آشنایی با طرح‌های رایتل برای مشترکان جدید

پیش از معرفی بسته‌های هدیه که با خرید سیم کارت رایتل به شما تعلق می‌گیرد، باید بدانید که رایتل سه نوع سیم‌کارت دارد که در هنگام خرید می‌توانید با توجه به نیازتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قیمت و بسته‌های هدیه آغازین این سیم‌کارت‌ها متفاوت است؛ ولی آنچه که میان همه مشترک است، این است که تا پایان پاییز با خرید هر نوع سیم کارت رایتل، یک سیم‌کارت رایتل اعتباری رایگان هدیه می‌گیرید.

همانطور که در بالا گفتیم، رایتل سه نوع سیم‌کارت دارد: سیم‌کارت دائمی، سیم‌کارت اعتباری و سیم‌کارت دیتا. در ادامه مطلب، مشخصات این سیم‌کارت‌ها و بسته‌های هدیه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

سیم‌کارت دائمی رایتلسیم‌کارت دائمی رایتل

قیمت سیم‌کارت دائمی رایتل ۱۲۰٬۰۰۰ تومان و پیش‌شماره آن ۰۹۲۰ است. هدیه آغازین این سیم‌کارت، مطابق جدول زیر است:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
محصولات/خدماتمیزان استفادهمهلت استفاده
تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه‌اینامحدود۳۰ روز
اینترنت همراه (۳G)یک گیگابایت۳۰ روز

نکات قابل توجه در خصوص بسته هدیه آغازین سیم‌کارت دائمی:

  •  استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین (شامل مکالمه، پیامک و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سومِ رایتل (۳G) امکان‌پذیر است. در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمات رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / ۲G اوپراتورهای میزبان) است و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) محاسبه می‌شود.
  • مدت اعتبار کلیه هدایا ۳۰ روز است که پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌شود. همچنین در صورت عدم استفاده از سیم‌کارت پس از ۶۰ روز از تاریخ ثبت‌نام، اعتبار هدیه‌ها از بین می‌رود و دیگر نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  •  سقف مصرف منصفانه برای تماس صوتی ۱۰٬۰۰۰ دقیقه و برای پیامک و پیام چندرسانه‌ای ۱۰٬۰۰۰ عدد است. بدیهی است اگر مصرف شما بیشتر این مقدار باشد، باید هزینه‌های آن را مطابق تعرفه‌های مصوب رایتل پرداخت کنید.

سیم‌کارت اعتباری رایتلسیم‌کارت اعتباری رایتل

قیمت سیم‌کارت اعتباری رایتل ۲۰٬۰۰۰ تومان و ‍پیش‌شماره آن ۰۹۲۱ است. هدیه آغازین این سیم‌کارت، مطابق جدول زیر است:

محصولات/خدماتمیزان استفادهمهلت استفاده
تماس صوتی درون شبکه۱۰٬۰۰۰ دقیقه۳۰ روز
پیامک درون شبکه۱۰٬۰۰۰ عدد۳۰ روز
اینترنت همراه (۳G)۵۰۰ مگابایت۳۰ روز
  • برای استفاده از هدیه آغازین سیم‌کارت اعتباری، باید همان نکاتی را که در خصوص هدیه سیم‌کارت دائمی گفتیم، به‌خاطر داشته باشید.

سیم‌کارت دیتا رایتلسیم‌کارت دیتای رایتل

اگر فقط می‌خواهید از اینترنت همراه استفاده کنید و استفاده از ‍پیامک را به‌جای مکالمه ترجیح می‌دهید، سیم‌کارت دیتا انتخاب مناسبی برای شماست. قیمت سیم‌‌کارت دیتا ۲۰٬۰۰۰ تومان و پیش‌شماره آن مانند سیم‌کارت اعتباری، ۰۹۲۱ است. هدایای این سیم‌‌کارت به چند صورت قابل استفاده هستند که در جدول‌های زیر آن‌ها را توضیح خواهیم داد:

سیم‌کارت منفرد

محصولات/خدماتمیزان استفادهمهلت استفاده
اینترنت همراه (۳G)۵۰ مگابایت در ساعات عادی
یک گیگابایت در ساعات اُفت مصرف
۳۰ روز
پیامک درون شبکه۱۰۰۰ عدد۳۰ روز

سیم‌کارت و بسته اینترنت

نام بستهسرعت (Kbps)مهلت استفادهحجمهدیه ساعات اُفت مصرفقیمت
اینترنت پایه
۱۵ روزه
۱۲۸۱۵ روز۵۰۰ مگابایت۲۷٬۰۰۰ تومان
اینترنت پایه
۳۰ روزه
۱۲۸۳۰ روز۲ گیگابایت۲ گیگابایت۳۴٬۹۰۰ تومان
اینترنت پایه
۳۰ روزه
۱۲۸۳۰ روز۴ گیگابایت۴ گیگابایت۴۴٬۰۰۰ تومان
اینترنت حرفه‌ای
۳۰ روزه
۱۰۲۴۳۰ روزیک گیگابایت۳۳٬۹۰۰ تومان
اینترنت حرفه‌ای
۳۰ روزه
۱۰۲۴۳۰ روز۲.۵ گیگابایت۲.۵ گیگابایت۴۶٬۰۰۰ تومان
اینترنت حرفه‌ای
۳۰ روزه
۱۰۲۴۳۰ روز۵ گیگابایت۵ گیگابایت۶۲٬۰۰۰ تومان
  • ساعات اُفت مصرف یعنی ساعت ۲ تا ۸ صبح هر روز.
  • شما می‌توانید بسته‌های ۳۰ روزه را به صورت ۹۰ روزه یا ۱۸۰ روزه بخرید و در این صورت، به‌ترتیب از ۶ و ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوید. الیته یادتان باشد که اینترنت حرفه‌ای ۳۰ روزه با حجم یک گیگابایت، شامل این تخفیف نمی‌شود.

سیم‌کارت، بسته اینترنت و مودم USB نسل سوم (دانگل)

اگر برای استفاده از سیم‌کارت دیتا به مودم نیاز دارید، می‌توانید از این طرح استفاده کنید. مزیت این طرح این است که اگر سیم‌کارت را به‌همراه یکی از بسته‌های اینترنت ۹۰ روزه یا ۱۸۰ روزه بخرید، در خرید مودم تخفیف می‌گیرید. قیمت این مودم بدون تخفیف و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۹۵٬۰۰۰ تومان است.

نام بستهدرصد تخفیف مودم USB نسل سوم (دانگل)
سیم‌کارت دیتا+ بسته‌های اینترنت ۹۰ روزه۱۵ درصد
سیم‌کارت دیتا+ بسته‌های اینترنت ۱۸۰روزه۲۵ درصد

حالا اگر بخواهید سیم‌کارت دیتا را همراه بسته‌های یک‌ساله اینترنت بخرید، سیم‌کارت را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید و همچنین از ۵۰ درصد تخفیف در خرید مودم برخوردار می‌شوید!

نام بستهسرعت (Kbps)حجممهلت استفادهقیمت
اینترنت پایه یک‌ساله۱۲۸۱۵ گیگابایت۳۶۵ روز۱۴۵٬۰۰۰ تومان
اینترنت حرفه‌ای یک‌ساله۱۰۲۴۲۰ گیگابایت۳۶۵ روز۲۲۵٬۰۰۰ تومان

سیم‌کارت، بسته اینترنت رایتل و مودم همراه نسل سوم (رای فای)

اگر برای استفاده از سیم‌کارت دیتا به مودمِ همراه نیاز دارید، می‌توانید از این طرح استفاده کنید. با استفاده از مودم رای‌فای، چندین کاربر به‌طور همزمان می‌توانند از اینترنت استفاده کنند. اگر سیم‌کارت را همراه یکی از بسته‌های اینترنت ۹۰ روزه یا ۱۸۰ روزه بخرید، در خرید مودم رای‌فای تخفیف می‌گیرید. قیمت این مودم بدون تخفیف و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۲۲۰٬۰۰۰ تومان است.

نام بستهدرصد تخفیف مودم همراه نسل سوم (رای‌فای)
سیم‌کارت دیتا+بسته‌های اینترنت ۹۰ روزه۱۰ درصد
سیم‌کارت دیتا+بسته‌های اینترنت ۱۸۰ روزه۱۵ درصد

اگر هم بخواهید سیم‌کارت دیتا را  همراه بسته‌های اینترنت بلندمدت (۲۷۰ روزه و یک‌ساله) بخرید، سیم‌کارت را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنید و همچنین از ۳۰ درصد تخفیف در خرید مودم برخوردار می‌شوید!

نام بستهسرعتحجممهلت استفادهقیمت
اینترنت حرفه‌ای
۲۷۰ روزه
۱۰۲۴۱۸ گیگابایت۲۷۰ روز۳۲۰٬۰۰۰ تومان
اینترنت حرفه‌ای یک‌ساله۱۰۲۴۲۵ گیگابایت۳۶۵ روز۳۶۵٬۰۰۰ تومان

طرح سیم‌کارت هدیه رایتل

اگر یادتان باشد، در ابتدای مطلب گفتیم که اگر تا پایان فصل پاییز هر کدام از سیم‌کارت‌های رایتل را بخرید، علاوه بر هدیه‌های آغازین، یک سیم‌کارت اعتباری رایگان هم هدیه می‌گیرید. جالب اینجاست که این سیم‌کارت هدیه هم بسته هدیه آغازین دارد که شامل ۱۰٬۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰٬۰۰۰ پیامک درون شبکه است. مدت استفاده از این هدایا ۳۰ روز است و اگر تا ۶۰ روز پس از ثبت‌نام، از سیم‌کارت خودتان استفاده نکنید، دیگر امکان استفاده از این هدایا را نخواهید داشت.

اگر تا پایان پاییز ۹۳ سیم‌کارت اعتباری و یا دیتای رایتل خریدید، پس از فعال‌سازی سیم‌کارت یک کد هدیه برایتان ارسال می‌شود. بعد از دریافت این کد هدیه، ۳۰ روز فرصت دارید تا به سایت رایتل مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت هدیه را انجام دهید. سیم‌کارت هدیه به‌صورت رایگان و از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد. اگر هم علاقه‌مند به خرید سیم‌کارت دائمی رایتل بودید و این سیم‌کارت را به‌صورت حضوری و از فروشنده‌های مجاز رایتل خریدید، می‌توانید همان لحظه سیم‌کارت هدیه خود را از فروشنده تحویل بگیرید. در صورت خرید سیم‌کارت دائمی از طریق سایت رایتل، باید منتظر باشید تا سیم‌کارت هدیه از طریق پست برایتان ارسال شود.

امیدواریم این مطلب بتواند به سوال‌هایتان راجع به طرح‌های رایتل ویژه مشترکان جدید، پاسخ مناسبی بدهد. ولی چنانچه جواب خودتان را لابه‌لای این مطلب پیدا نکردید و یا راجع به تعرفه خدمات سیم‌کارت‌های رایتل سوالی داشتید، می‌توانید به صفحه ویژه طرح‌های رایتل مراجعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۲ دیدگاه برای «راهنمای کامل انتخاب و خرید سیم‌کارت رایتل و آشنایی با طرح‌های رایتل برای مشترکان جدید»

  1. سلام، خسته نباشید، یک سوال داشتم، اگر اون کد هدیه رو به اشتباه حذف کرده باشیم، چطوری باید سیم کارت هدیه رو بگیریم؟
    ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *