سیم کارت دانش همراه اول

سیم کارت دانش، هدیه همراه اول به دانش‌آموزان

سیم‌کارت دانش هدیه ای است که همراه اول برای دانش آموزان کشور در نظر گرفته است. این سیم‌کارت، که به صورت رایگان به دانش‌آموزان کشور ارائه می‌شود، برای شرکت در «جشنواره دانش»‌همراه اول است. این جشنواره به منظور بهره‌گیری از خدمات ارتباطی مبتنی بر موبایل برای مقاصد کمک آموزشی تهیه شده است.برنامه‌های «جشنواره‌ی دانش» بر پایه‏ی ارایه‌ی امکانات کمک‌آموزشی و خدمات آموزشی کم‌هزینه به دانش‌آموزان از راه دور است؛ این برنامه‏ ها عبارت‌اند از شرکت در مسابقات مذهبی، علمی، فرهنگی، تفریحی. سایر برنامه‏ ها شامل برخورداری از تخفیف در مکالمات، پیامک، اینترنت، آوای انتظار و… می‏باشد.

مزایای سیم کارت دانش

این سیمکارت رایگان است و دارای ۲۰۰ پیامک رایگان و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان (با مشترکین همراه اول و تلفن ثابت) است.

نحوه دریافت سیم کارت دانش

دانش‌آموزان عزیز برای دریافت سیم کارت دانش به کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» نیاز دارند که می‌توانند این کارت را از مدارس محل تحصیل خود دریافت کنند. با دریافت و ارایه‌ی کارت عضویت به دفاتر خدمات ارتباطی استان محل تحصیل ، سیم کارت دانش به‌صورت رایگان ارایه خواهد شد. دریافت این سیم‌کارت تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ امکان‌پذیر است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

مدارک مورد نیاز برای دریافت سیم کارت دانش:

  • ارایه‌ی اصل کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» همراه اول؛
  • اصل و تصویر شناسنامه‌ی دانش‌آموز (چنانچه شناسنامه دارای کد ملی نباشد، همراه داشتن کد ملی الزامی است)؛
  • اصل و تصویر شناسنامه‌ی پدر یا مادر.

نکته‌های مهم:

  •  کارت عضویت متعلق به دانش‌آموز است و دفاتر خدماتی همراه اول برای ارایه و فعال‌سازی سیم کارت دانش، از کد فعال‌سازی درج‌شده بر روی کارت استفاده خواهند کرد. پس از انجام فرآیند ثبت نامِ سیم کارت، می‌بایست کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» به دانش‌آموز یا اولیای وی بازگردانده شود.
  • سیم کارت دانش تنها به‌ نام دانش‌آموز صادر می‌شود و قابل فروش یا انتقال به غیر نیست.
  • دانش‌آموز برای بهره‌مندی از برنامه‌های بعدی، باید در نگهداری کارت عضویت «جشنواره‌ی دانش» همراه اول دقت کند.

جشنواره‌ی سراسری قرآنی ایمان

«جشنواره‌ی سراسری قرآنی ایمان»، اولین برنامه از «جشنواره‌ی دانش» همراه اول است؛ در این برنامه، سازمان آموزش و پرورش با حمایت همراه اول، به عنوان تنها حامی «جشنواره‌ی قرآنی ایمان»، به‌منظور تشویق دانش‌آموزان سراسر کشور به آموزش قرائت صحیح و حفظ قرآن کریم و با هدف ارتقای حداکثری فرهنگ گهربار قرآنی و پرورش ۱۲ میلیون حافظ قرآن کریم، اقدام به تهیه و توزیع ۱۲ میلیون بسته‌ی فرهنگی کرده است. این بسته متعلق به دانش‌آموزان کلیه‌ی مقاطع تحصیلی می‏باشد.

جهت اطلاع از محتویات بسته فرهنگی و چگونگی استفاده از آن به صفحه جشنواره قرآنی ایمان مراجعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۶ دیدگاه برای «سیم کارت دانش همراه اول»

  1. سلام من یک سوال داشتم آیا می شود سیم کارت دانش آموزی را از طریق اینترنت فعال کرد؟ چون من محل زندگی ام تغییر کرده و از پست بانکی که سیم کارت رو گرفتم دور شدم ازتون خواهش می کنم برنامه فعال سازی سیم کارت دانش اموزی را داخل اینترنت قرار دهید تا کسانی که مثل من هستند بتوانند از طریق اینترنت
    سیم کارت خودشون رو فعال کنند.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *