یک ماه مکالمه رایگان و تعرفه ۳۳/۳ تومان بر دقیقه: تنها بخشی از هدایای ویژه ایرانسل به دارندگان سیم کارت های دائمی (آی سیم)

سیم کارت دائمی ایرانسل

در تابستان ۱۳۹۶ می‌توانید سیم کارت دائمی ایرانسل را با ۵۰% تخفیف ویژه بخرید، سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید و یا به شبکه ایرانسل ترابرد کنید تا علاوه بر بهره‌مندی از تعرفه ۳۳/۳ تومانی در هر دقیقه تماس با همه خطوط همراه یا ثابت کشور، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه رایگان با اعتبار ۳۰ روز دریافت کنید. همچنین از ماه دوم و به مدت ۶ ماه هر ماه ۱ گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روز دریافت خواهید کرد. به علاوه از تاریخ فعال‌سازی سیم کارت دائمی ایرانسل تا یک ماه، همه مکالمه‌های ایرانسلی شما رایگان خواهد بود!

برای بهره‌مندی از ۱ ماه مکالمه ایرانسلی رایگان کافی است به مبلغ ۱.۰۰۰ تومان از سیم کارت دائمی ایرانسل خود استفاده کرده باشید. این مبلغ می تواند شامل برقراری تماس، ارسال پیامک و یا اتصال به شبکه اینترنت باشد. اگر با خرید سیم‌کارت دائمی یا ترابرد به شبکه دائمی ایرانسل پیوسته‌اید، هر روز می‌توانید با شماره‌گیری#۱*۴۴۴۴* از ۱ ساعت مکالمه رایگان با دوستان ایرانسلی خود لذت ببرید.

اگر مایل به دریافت سیم‌کارت هدیه هستید، پس از خرید سیم کارت دائمی ایرانسل یا ترابرد به این شبکه، می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ بفرستید تا کدپستی شما برایتان ارسال شود. پس از تایید کد پستی، ۵۰۰ تومان از حساب شما کسر و سیم‌کارت هدیه به همراه بسته ترکیبی رایگان برایتان ارسال خواهد شد. بسته ترکیبی رایگان که شامل ۱۰۰۰ مگابایت اینترنت همراه، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۱۰۰۰ پیامک ایرانسلی است، با خرید اولین شارژ به شما تعلق می گیرد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

از طریق یکی از روش های زیر می توانید سیم کارت دائمی ایرانسل خود را خریداری کنید:

  1. به صفحه خرید آنلاین سیم کارت ، مراجعه کنید و سپس شماره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.
  2. به یکی از مراکز فروش و خدمات مراجعه کنید.
  3. به یکی از نمایندگی های مجاز ایرانسل مراجعه کنید.
  4. با مراجعه به صفحه حراج الکترونیکی شماره های رند می توانید شماره مورد نظر خود را انتخاب و در حراجی شماره های رند شرکت کنید.

همچنین می توانید سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنید. پیشتر در مورد شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی نوشته بودیم.

تعرفه خدمات سیم کارت دائمی ایرانسل

شما مشترکان سیم کارت دائمی ایرانسل برای تمامی تماس‌های داخل و خارج شبکه در سراسر کشور و حتی تلفن ثابت، تنها دقیقه‌ای ۳۳,۳ تومان بر حسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پراخت می‌کنید. این تعرفه مکالمه حتی از تعرفه تماس‌های بین خطوط تلفن ثابت و تلفن همراه ارزان‌تر است.

جدول زیر هزینه تماس، پیامک، پیام چندرسانه‌ای و اینترنت همراه را نشان می‌دهد.

هزینه تماس، پیامک، پیام چندرسانه‌ای و اینترنت همراه سیم کارت دائمی ایرانسل
نوع خدماتهزینه
تماس داخل شبکه ایرانسل
(از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر)
۰/۵۵۵ تومان/ثانیه
(۳۳,۳ تومان/دقیقه)
تماس خارج شبکه ایرانسل
(از خط ایرانسل به سایر خطوط)
۰/۵۵۵ تومان/ثانیه
(۳۳٫۳ تومان/دقیقه)
پیامک به خطوط همراه (فارسی)۸,۹ تومان
پیامک به خطوط همراه (لاتین)۱۶ تومان
پیامک به خطوط ثابت (فارسی یا لاتین)۱۲ تومان
پیامک به خارج از کشور
(همه کشورها)
۲۰۰ تومان
پیام چندرسانه‌ای۱۹,۹ تومان
اینترنت همراه۰/۰۴ تومان/کیلوبایت

هر کیلوبایت (KB) معادل ۱۰۲۴ بایت و هر مگابایت MB) 1024) کیلوبایت است. ضمنا هزینه نهایی استفاده از اینترنت براساس تعداد کیلوبایت‌های مصرف شده محاسبه شده و آخرین بایت مصرفی به کیلوبایت بعدی رند می‌شود. به عنوان مثال در صورت استفاده ۱۰۲۵ بایت، هزینه ۲ کیلوبایت از شما کسر خواهد شد.

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!