با طرح «سلام رایتل» از هدایا و تخفیف‌های ویژه سیم‌کارت‌ دائمی لذت ببرید!

طرح «سلام رایتل» یکی از جدیدترین طرح‌های رایتل است و همه شما که قصد خرید سیم‌کارت‌های دائمی رایتل را دارید، می‌توانید از مزایای آن استفاده کنید. با «سلام رایتل» می‌توانید بدون نگرانی از هزینه ماهیانه سیم‌کارت، ارتباط دائم خود را با دوستان و خانواده حفظ کنید و تجربه استفاده از اینترنت پرسرعت همراه (۳G) اولین اوپراتور نسل سوم را داشته باشید. در این طرح، سیم‌کارت دائمی رایتل به همراه هدایای بسته آغازین، شامل ۶۰ روز امکان استـفاده نامحدود از خدمـات مکالمه، پیامـک و اینترنت همراه به‌فروش می‌رسد. مبنای این خدمات طرح بی‌نهایت رایتل است که در این طرح به مدت دو ماه فعال شده است. علاوه بر هدایای مذکور، شما خریدارن سیم‌کارت دائمی با استفاده از طرح «سلام رایتل»، یک عدد سیم‌کارت اعتباری نیز هدیه می‌گیرید.

سلام رایتل

هدایا و تخفیف‌های لحاظ‌شده در طرح «سلام رایتل»

خدمات و محصولاتمیزان استفادهواحدمهلت(روز)
مکالمه درون شبکهنامحدوددقیقه۶۰ روز
پیامک و پیام چندرسانه‌ای درون شبکهنامحدودعدد۶۰ روز
اینترنت همراه۲۰ گیگابایت در ساعات عادی و ۴۰ گیگابایت در ساعات اُفت مصرفگیگابایت۶۰ روز
مکالمه برون شبکه۱۰۰۰دقیقه۶۰ روز
پیامک برون شبکه۱۰۰۰عدد۶۰ روز
سیم‌کارت هدیه

در استفاده از خدمات این طرح باید موارد زیر را به خاطر بسپارید:

  • استفاده از خدمات مکالمه و ارسال پیام به‌صورت نامحدود، باید طبق قوانین مصرف منصفانه باشد. به این معنی که شما در هر ماه باید حداکثر ۱۰٬۰۰۰ دقیقه مکالمه داشته باشید و می‌توانید حداکثر ۱۰٬۰۰۰ پیامک و ۱۰٬۰۰۰ پیام چندرسانه‌ای درون شبکه رایتل بفرستید.
  • سقف مصرف اینترنت در هر ماه ۱۰ گیگابایت است که این مقدار برای ساعات افت مصرف به ۲۰ گیگابایت افزایش می‌یابد. ساعات اُفت مصرف یعنی ۲ تا ۸ صبح هر روز.
  • سقف مصرف برای مکالمه برون شبکه، ماهانه ۵۰۰ دقیقه است. همچنین می‌توانید ماهانه ۵۰۰ پیامک به دوستان خود که مشترک شبکه‌های دیگر تلفن همراه به‌جز رایتل هستند، بفرستید.
  • اگر مصرف شما بیش از مقداری باشد که در بالا گفته شد، خودتان باید هزینه‌های مکالمه، ارسال پیامک و اینترنت همراه را پرداخت کنید و رایتل هیچ مسئولیتی برای پوشش دادن هزینه‌های مازاد مصرفی شما ندارد.
  • سیم‌کارت هدیه دارای ۱۰۰۰ تومان اعتبار است که از این اعتبار می‌توانید برای خدمات درون شبکه رایتل و در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم (۳G) استفاده کنید.
  • استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین سیم‌کارت دائمی رایتل (شامل مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه‌ای و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم (۳G) امکان‌پذیر است و در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمات رومینگ ملی (شبکه نسل دوم/۲G اوپراتورهای میزبان) است و هزینه آن مطابق تعرفه‌های عادی شبکه (خارج از بسته) محاسبه می‌شود.

نحوه خرید سیم‌‌کارت دائمی در طرح «سلام رایتل»

قیمت سیم‌کارت دائمی به‌اضافه دو دوره طرح بی‌نهایت و با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۲۵۹٬۲۰۰ تومان است که با درنظر گرفتن تخفیف ویژه طرح سلام رایتل، ۱۵۸٬۰۰۰ تومان خواهد بود. برای خرید این بسته ویژه می‌توانید از دو راه اقدام کنید: یکی مراجعه به پایگاه اینترنتی سلام رایتل؛ و دیگری، ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۹۲۱. ‍پس از ارسال پیامک به این شماره، در روزهای غیرتعطیل و ساعات معمول اداری از طرف شرکت رایتل با شما تماس گرفته می‌شود و مراحل دیگر خرید سیم‌کارت انجام خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

سیم‌کارت خریداری‌شده توسط پست برای شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت سیم‌کارت، لازم است که به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل در شهر خود مراجعه کنید و فعال‌سازی سیم‌کارت را انجام دهید. اگر هم آدرس نمایندگان رایتل را نمی‌دانید، با مراجعه به صفحه نمایندگان فروش و خدمات، می‌توانید آدرس و شماره تماس آن‌ها را پیدا کنید. همچنین برای استفاده از اینترنت همراه با سرعت بیشتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه، باید حداقل ۴۸ ساعت بعد از دریافت سیم‌کارت، مدارک لازم را در سامانه مدیریت حساب رایتل بارگذاری کنید تا درخواست شما بررسی شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *