فرصتی برای برنامه‌نویسان ایرانی در اولین همایش تخصصی نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب ایران

اهمیت موضوع توسعه نرم‌افزار روی بستر موبایل طی سال‌های گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است. در ایران نیز برنامه‌نویسان مختلف با در نظر گرفتن محبوبیت روزافزون تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عاملی نظیر اندروید و iOS، مدتی است که فعالیت‌های مختلفی را در این رابطه انجام می‌دهند. با توجه به اهمیت این موضوع و لزوم بحث و بررسی پیرامون آن، اولین همایش تخصصی نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب ایران، با هدف معرفی اپلیکیشن‌های منتخب ایرانی و ارائه موضوعات مرتبط با نرم‌افزارهای موبایل و توسعه آن‌ها، ۱۷ اسفند ماه در سالن همایش‌های معلم تهران برگزار خواهد شد.

میلاد احرامپوش، دبیر نخستین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب ایران در مورد این برنامه می‌گوید: «این همایش توسط جمعی از کارشناسان و طراحان نرم‌افزارهای موبایل برنامه‌ریزی شده و تا به حال نیز شرکت‌های متعددی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، از برگزاری آن حمایت کرده‌اند. از آنجا که برنامه‌نویسان ایرانی استعداد بالایی در این زمینه دارند و هم‌چنین با توجه به اینکه تا به حال همایش  و نشستی با این موضوع در ایران برگزار نشده است، تصمیم به برگزاری این همایش گرفتیم تا علاقه‌مندان بتوانند از تجربیات افراد صاحب‌نظر در این زمینه بهره ببرند. در این همایش کارشناسان مربوطه در بخش نرم‌افزارهای اندروید و آی او اس، رابط کاربری اپلیکیشن‌های موبایل، موبایل وب و درآمدزایی در زمینه موبایل مباحثی را در قالب سخنرانی ارائه خواهند کرد. ضمناً برنامه‌نویسان موبایل می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را از طریق سایت همایش برای دبیرخانه ارسال کنند و این اپلیکیشن‌ها پس از بررسی طی مراسم به علاقه‌مندان معرفی خواهند شد. در واقع این بخش فرصتی است برای برنامه‌نویسان گمنام تا بتوانند اپلیکیشن‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند».

«اپلیکیشن‌ها؛ میان‌بری به قلب بازار»، «برنامه‌های مخصوص موبایل یا برنامه‌های وب سازگار با موبایل؟»، «تکنیک‌های تولید وب اپلیکیشن‌های موبایل»، «کاربردپذیری و تجارب کاربری در نرم‌افزارهای موبایل»، «همگام‌سازی داده‌ها در نرم‌افزارهای موبایل»، «طراحی رابط کاربری در اپلیکیشن‌های موبایل»، «مهاجرت از برنامه‌نویسی وب به برنامه‌نویسی موبایل» و «توسعه اپلیکیشن‌های کارآمد موبایل و درآمدزایی» عنوان سخنرانی‌هایی است که در این همایش ارائه خواهند شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم و یا حمایت از آن می‌توانند به سایت این همایش به آدرس http://iranappfest.com مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *