مکالمه نامحدود در ماه رمضان با بسته شب‌های روشن همراه اول + آواهای انتظار ویژه ماه رمضان

ماه رمضان که آغاز می‌شود، سبک زندگی بسیاری از ما نیز تغییر می‌کند. خصوصاً در این فصل گرم، باید منتظر ماند تا خورشید غروب کند و شب برسد تا بتوان بعد از افطار کارهای مانده را انجام داد و یا راهی خیابان‌ها شد و وقت گذراند. همراه اول به مشترکان خود امکان داده که در شب‌های ماه رمضان امسال، با استفاده از بسته‌های «شب‌های روشن همراه اول» مکالمه نامحدود داشته باشند.

شما با خرید بسته شب‌های روشن همراه اول، می‌توانید در مدت اعتبار بسته، از ساعت ۱۱ شب تا ۷ صبح، مکالمه رایگان نامحدود در داخل شبکه همراه اول داشته باشید. بدیهی است در خارج از این ساعت‌ها، هزینه مکالمه با تعرفه عادی محاسبه می‌شود.

مکالمه نامحدود شبانه همراه اول در سه بسته شبانه (۲۴ ساعت) با هزینه فعال‌سازی ۵۰۰ تومان، بسته هفتگی ۳٬۰۰۰ تومان و بسته ماهانه ۱۱٬۰۰۰ تومان ارائه می‌شود. شما می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۸۰۵۷ و یا با شماره‌گیری کد #۳۳۳*۱۱۱* این بسته را فعال کنید، یا از وضعیت آن مطلع شوید. به خاطر داشته باشید که در صورت دریافت یکی از بسته‌های مذکور، تنها در صورتی می‌توانید نسبت به فعال‌سازی مجدد همان بسته یا بسته‌ای دیگر اقدام کنید که زمان بسته قبلی تمام شده باشد. هم‌چنین امکان فعال‌سازی هم‌زمان دو بسته (برای مثال بسته شبانه و هفتگی) از دو نوع متفاوت نیز وجود ندارد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

آواهای انتظار ویژه ماه مبارک رمضان

همراه اول با آغاز ماه مهمانی خدا، علاوه بر بسته شب‌های روشن، آواهای انتظار ویژه ماه مبارک رمضان نیز ارائه کرده است.

آواهای انتظار اَسماءالحُسنی با شناسه ۳۳۸۵۴، شهر باران با شناسه ۳۱۱۰۷ و دستمُ بگیر با شناسه ۳۲۵۸۷ در این ایام برای شما مشترکان همراه اول قابل استفاده است. برای استفاده از این آواهای انتظار، باید شناسه یا کد مورد نظر را به شماره ۸۹۸۹ پیامک کنید. قیمت هر آوای انتظار ویژه ماه مبارک رمضان، همانند سایر آواها ۳۰۰۰ ریال است. جهت فعال‌سازی این سرویس، مشاهده اسامی و شنیدن آواهای انتظار همراه اول می‌توانید به پایگاه اینترنتی آوای انتظار مراجعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *