آموزش کامل چهار روش برای استعلام وضعیت بسته اینترنت رایتل

اگر از مشترکان رایتل هستید و از بسته های اینترنت رایتل استفاده می‌کنید، لازم است از نحوه استعلام وضعیت بسته اینترنت رایتل اطلاع داشته باشید. این کار را به چهار روش می توانید انجام بدهید که در ادامه شرح می دهیم. با کارتی مگ همراه باشید.

روش‌های استعلام باقیمانده بسته اینترنت رایتل

در ادامه چهار روش برای اطلاع از باقیمانده اینترنت رایتل معرفی می‌کنیم که هم برای مشترکان دائمی و هم برای مشترکان اعتباری قابل استفاده است.

استعلام وضعیت بسته اینترنت رایتل با کد‌ دستوری

با شماره‌گیری کدهای دستوری رایتل می‌توانید به راحتی و بدون نصب نرم‌افزارهای واسطه، از باقیمانده اینترنت رایتل اطلاع داشته باشید. با شماره‌گیری کد دستوری *۱۴۴# و سپس ارسال عدد ۲، پیامک حاوی مشخصات بسته فعال و حجم باقیمانده آن برای شما ارسال می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

استعلام وضعیت بسته اینترنت رایتل

استعلام وضعیت بسته اینترنت رایتل در سایت رایتل

با مراجعه به سایت رایتل می‌توانید از باقیمانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید. ابتدا به سایت رایتل مراجعه کنید و با وارد کردن شماره خود ثبت نام کنید. باقیمانده اینترنت رایتل پس از ورود به پنل کاربری، در بالای صفحه نمایش داده می شود.

استعلام باقیمانده بسته اینترنت رایتل در اپلیکیشن رایتل من

اپلیکیشن رایتل من را دانلود و نصب کنید. سپس در برنامه ثبت نام کنید. با ورود به این اپلیکیشن علاوه بر استعلام باقیمانده بسته اینترنت رایتل می‌توانید از سایر امکانات این اپراتور نیز استفاده کنید.

اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت رایتل با ارسال پیامک

استعلام باقیمانده بسته اینترنت رایتل با استفاده از پیامک هم قابل انجام است. برای این کار عبارت view internet را به شماره ۲۰۲۰ پیامک کنید. پس از چند دقیقه اطلاعات بسته‌های فعال اینترنت همراه در قالب یک پیام کوتاه برای شما ارسال می‌شود. در این پیامک حجم باقیمانده و تاریخ انقضای بسته هم اعلام می‌شود.

پست دیگر ما در مورد استعلام باقیمانده اینترنت همراه اول و استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل را هم مطالعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *