بهترین بازی های اندروید سال ۲۰۲۰

هر ساله بازی های بسیاری برای گوشی های اندرویدی منتشر می‌شود، لیستی طولانی که تصمیم گیری برای انتخاب و دانلود را دشوار می‌کند. به همین دلیل است که در این مقاله بهترین بازی های منتشر شده و بهترین انتخاب های سال ۲۰۲۰ برای گوشی های اندرویدی را لیست کرده ایم. اکثر بازی های لیست رایگان هستند و برخی پولی، اما یک چیز مشخص است، آنها شما را به مدت طولانی چه در خانه و چه در سفر سرگرم نگه می‌دارند.

سبک بازی های اندروید بسیار متنوع است، ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا از هر سبک بازی معرفی کرده باشیم؛ بازی های اکشن اول شخص، نقش آفرینی، پازل، مسابقه ای، استراتژی و غیره را در این لیست مشاهده خواهید کرد، پس حتما بازی در این لیست خواهد بود که مناسب سلیقه شما باشد. اما اگر علاقه‌تان به سبک بازی‌های استراتژیک است، مقاله ما با عنوان بهترین بازی های استراتژیک موبایل سال ۲۰۲۰ را ببینید.

بازی Rest in Pieces

بازی Rest in Pieces

این بازی مشابه سری بازی های محبوب Temple Run است. در این مدل بازی ها بازیکن باید به صورت مداوم یک مسیری را بدود و از موانع عبور کند. (معمولا این مسیر بینهایت است) در بازی Rest in Pieces، بجای دویدن بازیکن باید به سمت راست یا چپ کاراکتر را حرکت دهد تا از نابودی آن جلوگیری کند. یادگیری مکانیک گیم پلی بازی ساده است، اما برای حرفه ای شدن در آن باید تمرین کنید. آنچه تفاوت اصلی این بازی با بازی های مشابه است، ترسناک بودن آن است. شما باید کنترل تعدادی شخصیت زیبا و دوست داشتنی را بدست بگیرید و از کابوس های آنها فرار کنید. این دشمنان متنوع هستند و شما Medusa، Kraken و حتی Count Dracula را در بازی ملاقات می‌کنید و با آنها مبارزه می‌کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

بازی Bloons TD 6

بازی Bloons TD 6

اگر از طرفداران سبک بازی های tower defense هستید، حتما این عنوان جذاب را تجربه کنید. در سری بازی های سبک tower defense بازیکنان باید با ساخت دفاعی و یا استخدام نیروهای متفاوت، دشمنانی که در خطوطی از پیش تعیین شده به سوی هدف در حال حرکت هستند را قبل از رسیدن آنها به هدف از بین ببرید. بازی Bloons TD 6 دارای سبک کارتونی زیبا و جذابی برای نیروها و ساختمان های دفاعی است. بازی در برخی صحنه ها می‌تواند بسیار شلوغ شود و در یک لحظه، بازی از سبک ساده و سرگرم کننده به یک بازی سخت و دشوار تبدیل شود. در هر مرحله این برعهده بازیکن است که تصمیم بگیرد چه نیروهای یا ساختمان های دفاعی بسازد، در کجا قرار دهد و کدام ها را ارتقا دهد. همچنین در Bloons TD 6 شما با چالش های مختلفی مواجه می‌شوید که در صورت تکمیل، جوایز دریافت می‌کنید. در بازی خرید های درون برنامه ای وجود دارد اما هیچ اجباری برای خرید آنها وجود ندارد و بازیکنان می‌توانند بدون پرداخت های درون برنامه ای از بازی لذت ببرند.

بازی Exploding Kittens

بازی Exploding Kittens

یک نگاه به تصاویر بازی کافی است تا متوجه شوید با چه بازی سرگرم کننده و خنده داری مواجه هستید. در این بازی کارتی، بازیکنان (از ۲ نفر تا حداکثر ۵ نفر) باید با استفاده از تاکتیک و شانس، از منفجر شدن توسط بچه گربه ها خودداری کنند! سبک هنری جذاب و منحصر به فرد Exploding Kittens با کارت های جالب و عجیب و غریب خود، جذابیت بسیاری ایجاد کرده است. این بازی با اینکه به صورت فیزیکی تولید شده بود (Exploding Kitten در ابتدا این یک بازی رومیزی بود) اما حال با انتشار این بازی بر روی گوشی های اندروید، فرصتی ایجاد شده است تا تمام افراد در سرتاسر جهان قادر باشند در این بازی با یکدیگر رقابت کنند. یادگیری بازی آسان است، اما برای کسب مهارت و شکست حریفان مختلف به تمرین و زمان نیاز دارید. با اینکه بازی دارای حالت تک نفره برای تمرین است، اما پیشنهاد می‌شود حتما این بازی را به صورت چند نفره با دوستان یا خانواده خود تجربه کنید. در بازی این امکان وجود دارد که بسته کارت های اضافی خریداری شود، اما بازی اصلی بدون خریداری این بسته ها نیز همچنان به اندازه کافی جذاب است.

بازی Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile

کمتر کسی است که با بازی های کامپیوتری آشنا باشد و نام سری محبوب Call Of Duty را نشنیده باشد. با انتشار آخرین نسخه این سری محبوب برای رایانه های شخصی و کنسول ها، همچنین نسخه مخصوصی برای موبایل منتشر شد. این بازی خوش ساخت، برای علاقه مندان سبک شوتر قطعا یک گزینه مناسب است. بازی رایگان است و همچنین حالت های مختلف چند نفره مانند بتل رویال در بازی وجود دارد. برخی از نقشه ها و شخصیت های قدیمی و خاطره انگیز از سری Call Of Duty نیز در نسخه اندروید بازی مشاهده می‌شود. کاربران در بازی می‌توانند تجهیزات خود را شخصی سازی کنند، رنک خود را بالا ببرند و جایزه دریافت کنند. از دیگر ویژگی های اصلی بازی، گیم پلی سرعتی، با کیفیت و رضایت بخش در کنار گرافیک چشم نواز است که این بازی را تبدیل به یکی از بهترین بازی های حال حاضر موبایل می‌کند.

 بازی Tropico

 بازی Tropico

معمولا بازی های استراتژیک اندروید چندان گیم پلی عمیق و پیشرفته ای ندارند، بنابراین ورود یکی از بازی های استراتژیک محبوب رایانه های شخصی و کنسول به نام Tropico می‌تواند نشانه خوبی باشد. بازیکنان در این بازی باید در نقش یک دیکتاتور، جزیره خود را مدیریت کنند و کشور خود را گسترش دهند. بازیکنان تصمیم گیرنده اکثر وقایع بازی هستند، از وضع قوانین مختلف تا ساخت و ساز و استراتژی های مختلف که می‌تواند در نهایت باعث پیشرفت و یا پسرفت مردمان کشور شود.

بازی Mini Metro

بازی Mini Metro

آیا شما قادر هستید برای یک شهر در حال گسترش سیستم حمل و نقل مترو ایجاد کنید؟ این بازی فرصت خوبی برای محک زدن قدرت مترو سازی شما است! این بازی پازل در ابتدا ممکن است ساده و آرامش بخش بنظر برسد، اما با پیشروی در بازی و گسترش شهر، امکانات جدید در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود و بازیکن باید با بروزرسانی های مختلف و مداوم، خطوط مترو را گسترش دهد. ۲۰ شهر مختلف در بازی وجود دارد و هر شهر دارای چالش، محیط و ابزار های منحصر به فرد خود هستند. همچنین در Mini Metro چندین حالت مختلف برای بازی از جمله رقابت با دیگر بازیکنان وجود دارد. اگر از طرفداران سبک بازی های پازل هستید، این بازی جذاب و سرگرم کننده را حتما امتحان کنید.

بازی The Room: Old Sins

بازی The Room: Old Sins

این نسخه چهارمین بازی از سری بازی های شناخته شده The Room در بین طرفداران بازی های پازل است. این نسخه نیز مانند دیگر بازی های The Room به خوبی ساخته شده است و تجربه آن به طرفداران پازل پیشنهاد می‌شود. داستان بازی درباره ناپدید شدن یک زوج از Waldegrave Manor است و در خانه ای مرموز و پر از پازل های چالش برانگیز و جذاب جریان دارد. برای تجربه لذت بخش این بازی نیاز نیست نسخه های قبلی آن را تجربه کرده باشید، زیرا کنترل و بخش های مختلف بازی پیچیدگی خاصی ندارند و بازیکنان می‌توانند به خوبی بخش های مختلف بازی را متوجه شوند. اکتشاف در بازی با کنترل لمسی خوب بازی آسان است و این امکان را می‌دهد بدون نگرانی از مشکلات فنی، مکانیسم ها و رازهای مختلف را کشف و در بازی پیشرفت کنید. این بازی زیبا با محیط و اتمسفر خاص خود، باعث می‌شود تجربه ای مرموز و جذاب از یک بازی پازلی را تجربه کنید.

بازی Hades’ Star

بازی Hades’ Star

اگر به دنبال یک بازی استراتژی جهان باز با تم فضایی هستید، این بازی می‌تواند مناسب شما باشد. Hades’ Star این امکان وجود دارد که سیاره ها تصرف شود، ناوگان کشتی های فضایی ساخته شود، مسیر های تجاری ساخته و استفاده شود، از منابع مختلف اسفتاده شود و با استفاده از بخش تحقیقات به فناوری های جدید دست پیدا شود. بازیکنان همچنین باید در برابر نژادهای بیگانه مهاجم نیز مبارزه کنند. حالت چند نفره این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا در انجام ماموریت های دشوار کمک پیدا کنند، روابط دیپلماتیک داشته باشند و یا با یکدیگر مبارزه کنند. مبارزات PVP بازی اختیاری است و هیچ اجباری برای نبرد با دیگران در بازی وجود ندارد. با اینکه در Hades’ Star ضعف هایی مشاهده می‌شود، اما همچنان یکی از بهترین بازی های استراتژیک ساخته شده در سبک RTS برای اندروید است.

بازی Madden NFL Mobile Football

بازی Madden NFL Mobile Football

اگر از طرفداران راگبی و فوتبال آمریکایی هستید، این بازی مناسب شما است. به عنوان مربی تیم راگبی تیم خود را بسازید و تلاش کنید تا آن را به بالاترین افتخارات NFL برسانید. کنترل های بازی راحت هستند و مشکلی برای بازیکن ایجاد نمی‌کند. از لحاظ گرافیکی این بازی بهترین بازی NFL موجود برای گوشی های اندرویدی است. گیم پلی بازی غنی است و بازیکنان قادر هستند شخصیت سازی وسیعی را در بازی انجام دهند، اما همچنان نسبت به نسخه کنسولی بازی قابلیت های بسیار کمتری دارد. بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد و بعضی اوقات احساس می‌شود که بازی سعی دارد تا پرداخت درون برنامه ای را اجبار کند.

بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends

اگر از بازی های شوتر لذت می‌برید و ترجیح می‌دهید مقداری از سبک نقش آفرینی در آن نیز وجود داشته باشد، آماده نبرد های فضایی این بازی شوید! در بازی یک پایگاه مرکزی وجود دارد که در آن بخش های مختلفی مانند فروشگاه، کازینو و دیگر شخصیت ها وجود دارند که بازیکنان می‌توانند از آنها ماموریت های مختلف دریافت کنند. با انجام ماموریت های مختلف، تجهیزات بدست می‌آورید، مهارت های خود را ارتقا می‌دهید و به عنوان یک مزدور فضایی سرسخت شناخته خواهید شد. مبارزات بازی جذاب است و امکان شخصی سازی در بازی وجود دارد. همچنین بازیکنان می‌توانند به صورت همکاری چند نفره مراحل را انجام دهند و یا در حالت PVP با یکدیگر رقابت کنند. بازی Shadowgun Legends بهترین بازی شوتر علمی تخیلی است که می‌توانید در حال حاضر برای گوشی خود پیدا کنید.

بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley

یک بازی نقش آفرینی در نقش یک کشاور در مزرعه، ممکن است در ابتدا چندان جذاب بنظر نرسد، اما این بازی جذاب شما را به دنیای یک روستای شگفت انگیز می‌برد که بازیکنان را عاشق چالش ها و شخصیت های مختلف و جالب آن خواهد کرد. در این بازی شما باید با مدیریت مزرعه خود، محصولات مختلف کشت کنید، حیوانات خریداری کنید و پرورش دهید، با ایجاد دامداری محصولات متنوع تولید کنید و در ادامه نیمه گمشده خود را پیدا کنید و خانواده خود را بسازید. در کنار زندگی آرام روستا، غارهای مختلفی در بازی برای کشف و غارت وجود دارد، اما مراقب هیولا ها باشید. بازی دارای حالت های مختلف گیم پلی و مینی گیم های بسیاری است که باعث تنوع گیم پلی می‌شود. سبک پیکسلی بازی دوست داشتنی است و اگر نیازمند این هستید که چندین ساعت غرق یک بازی شوید، Stardew Valley انتخاب شما است.

بازی Oceanhorn

بازی Oceanhorn

اگر جز طرفداران سری بازی های Legend of Zelda هستید، Oceanhorn بازی مشابه و خوش ساختی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. بازی دارای گیم پلی قدرتمند و گرافیک ۳ بعدی و بسیاری خوبی است. این بازی اکشن ماجراجویی مملو از ماموریت های مختلف، جستجوی گنج، مبارزات با هیولا، جادو و معما های مختلف برای حل است. شما در بازی باید تلاش کنید تا رمز و رازهای آنچه برای پدرتان رخ داده است را حل کنید و در ادامه درگیر ماجراجویی های بزرگتری شوید. شما می‌توانید فصل اول بازی را به صورت رایگان تجربه کنید و در صورت رضایت از بازی، برای باز کردن کامل بازی ۵.۵۰ دلار هزینه کنید.

بازی Dragon Ball Legends

بازی Dragon Ball Legends

سری The Dragon Ball در طی سال های گذشته با انتشار قسمت های تلویزیونی و بازی های مختلف، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و Dragon Ball Legends نیز برگرفته از داستان و شخصیت های اصلی این سری است. این بازی سرگرم کننده است، مخصوصا اگر از طرفداران Dragon Ball باشید. در بازی باید در سطح های مختلف مبارزه انجام شود و با ارتقای مهارت ها و دریافت قابلیتهای جدید و شخصیت های جدید، مراحل را رد کنید. سبک مبارزات بازی جذاب و خاص است و نبردها توسط انگشت شما انجام می‌شود. حالت PVP بازی این امکان را می‌دهد تا بتوانید با بازیکنان در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید.

بازی Real Racing 3

بازی Real Racing 3

وقت آن است که با ماشین های واقعی در پیست های واقعی در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید. در بازی Real Racing 3 شما قادر هستید مدل های بسیاری از شرکت های Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Mercedes-Benz, Ford و دیگر شرکت های ماشین سازی بدست آورید و مهارت های رانندگی خود را به نمایش بگذارید. بازی همچنین دارای موسیقی متن های خوب و باکیفیتی است. در بازی امکان ورود به رویدادهای بیشمار، بخش چند نفره کراس پلتفرم، شخصی سازی گسترده و دیگر بخش ها همراه با گرافیک چشمگیر و واقع گرایانه وجود دارد که باعث می‌شود این بازی تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان سبک مسابقه و ماشین باشد.

بازی Horizon Chase

بازی Horizon Chase

چه جز طرفداران سبک قدیمی مسابقه ماشین مانند بازی Out Run باشید یا خیر، Horizon Chase برای شما بسیار سرگرم کننده خواهد بود. سازندگان بازی Horizon Chase د راین بازی با گرافیک ۱۶ بیتی، سبک کلاسیک و موسیقی متن جذاب سعی در ارائه یک بازی خاص و سرگرم کننده داشته اند که موفق نیز بوده اند. چالش های مختلفی برای انجام در این بازی و ۴۰ شهر آن وجود دارد، همچنین این امکان وجود دارد که با ارتقای ماشین خود و یا خرید ماشین جدید برای کسب ۱۰ قهرمانی مختلف رقابت کنید. Horizon Chase یک بازی ساده است، یک مسابقه سرگرم کننده که لبخند را در چهره شما ایجاد خواهد کرد.

بازی inbento

بازی inbento

اگر به دنبال یک بازی پازل با سبک هنری جذاب، موسیقی متن آرام و چالش های سخت هستید، این بازی را حتما امتحان کنید. شما در بازی به عنوان یک گربه مادر بازی می‌کنید که باید برای بچه خود غذا درست کنید. برای ساخت غذا و چیدمان آن دستور مشخصی وجود دارد که بازیکن باید دقیقا از آن الگو و دستور پیروی کند. مانند تمامی بازی های پازل، در ابتدا معما ها ساده بنظر می‌رسند، اما با پیشرفت و بالا رفتن سطح بازی معما ها بیشتر و سخت تر می‌شوند. معماهای بازی جذاب و جالب هستند و مدت ها شما را سرگرم نگه می‌کنند.

بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile

با چتر به جزیره Erangel وارد شوید و هرچه که پیدا می‌کنید را جمع کنید، سپس بکشید و بکشید تا تبدیل به برنده مبارزه شوید. در PlayerUnknown’s Battlegrounds Mobile شما همراه با ۹۹ بازیکن دیگر باید در جزیره برای یک هدف، تبدیل شدن به تنها بازمانده جزیره مبارزه کنید. در نهایت پس از مبارزات سنگین و مداوم بازی، فقط یک برنده وجود خواهد داشت. کنترل بازی ها کمی نامناسب هستند و مدتی زمان نیاز است تا به آنها عادت کنید. اما مبارزات و تیراندازی بازی با وجود تعداد زیادی سلاح مختلف و وسایل های نقلیه متنوع جذاب است. در حال حاضر برای این بازی ۴ نقشه بزرگ وجود دارد که هرکدام دارای آب و هوا مخصوص و چرخه روز و شب هستند. اگر از بازی انفرادی لذت نمی‌برید این امکان وجود دارد که به صورت دو نفره یا چهارنفره با دوستان خود یا غریبه ها هم تیمی شوید و با دیگر تیم ها مبارزه کنید. بازی در اجرا عملکرد خوبی دارد و حتی برای گوشی های ضعیف نیز در بسیاری از موارد بدون مشکل اجرا می‌شود.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

محبوب ترین بازی جهان هم اکنون در Android نیز قابل بازی است. برای افرادی که با این بازی آشنا نیستند، Fortnite یکی دیگر از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و با سبک گرافیکی و رنگی خاص خود است که بازیکنان باید در کنار ۹۹ بازیکن دیگر برای بقای خود تلاش کنند. تنوع خوبی از سلاح ها، مواد منفجره، مواد تقویت سلامتی، سپر، لباس ها، حرکات رقص و دیگر موارد در بازی وجود دارد. در این بازی برای کسب بهترین نتیجه، باید به ساخت و ساز علاقه و مهارت داشته باشید. اما اگر چندان در ساخت و ساز خوب نیستید، باز هم می‌توانید از این بازی لذت ببرید. بازی به صورت کاملا رایگان قابل بازی است اما این امکان وجود دارد که آیتم ها و اسکین های مخصوصی از طریق فروشگاه بازی و با پرداخت درون برنامه ای خریداری شود.

بازی Into the Dead 2

بازی Into the Dead 2

نسخه اول این بازی یک بازی سرگرم کننده در سبک مبارزه با زامبی بود و نسخه دوم آن، حتی از قبلی هم بهتر است. در این بازی اکشن بازیکن برای نجات خانواده خود در دنیای آخرالزمانی و پر از زامبی باید تلاش کند. در طول مسیر، سلاح های مختلف و قدرتمندی بدست می‌آورید و با باز کردن قابلیت های مختلف به نبرد زامبی ها می‌روید. محیط های متنوع و جالبی در بازی وجود دارند، از مزارع و روستا گرفته تا پایگاه های نظامی. همچنین خط داستانی بازی به صورت فصلی دنبال می‌شود و دارای بخش های مختلفی است. چالش های بسیاری نیز برای بازیکنان وجود دارد.

بازی Pac-Man

بازی Pac-Man

برخی از بازی ها هرچه زمان بگذرد، جذابیت آنها کم نخواهد شد و Pac-Man با گذشت بیش از چهاردهه از انتشار اولیه آن، هنوز یکی از بهترین بازی های موبایلی سال است. در نسخه اندروید، همانند نسخه کلاسیک بازی، بازیکنان باید با خوردن نقطه ها و میوه ها ضمن دوری از ارواح چالش ها را انجام دهند. در نسخه اندروید چندین مرحله و سطح جدید به بازی اضافه شده است.

بازی Sonic Dash

بازی Sonic Dash

شخصیت سونیک، یکی از کاراکترهای دوست داشتنی و قدیمی صنعت بازی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. سگا در جدیدترین نسخه بازی اندرویدی سونیک، یک بازی در سبک دویدن بی نهایت است و همانند بازی های مشابه، با چپ و راست کردن شخصیت و همچنین پرش و سرعت باید از موانع عبور کنید. چندین قدرت ویژه نیز در بازی وجود دارد که به تنوع گیم پلی کمک می‌کند. همچنین در این بازی این امکان را دارید تا با شخصیت های منفی سری مانند Dr. Eggman و Zazz مبارزه داشته باشید. شخصیت های مختلفی برای بازی در Sonic Dash وجود دارد که با پیشرفت در بازی آنها را بدست خواهید آورد.

بازی Minecraft — Pocket Edition

بازی Minecraft — Pocket Edition

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های رایانه های شخصی، یعنی Minecraft با نسخه Pocket Edition به گوشی های هوشمند آمده است. همانند نسخه اصلی بازیکنان قادر هستند تا در دنیای ۸ بیتی و بزرگ بازی، هرکاری که دوست دارند انجام دهند و سازه های مخصوص خود را بسازند. می‌توانید شمشیر و زره خود را آماده کنید و به نبرد دشمنان بروید یا در فضایی آرام و بی استرس به ساخت و ساز مشغول شوید.

بازی Breaking Bad: Criminal Elements

بازی Breaking Bad: Criminal Elements

Breaking Bad: Criminal Elements ترکیبی از سبک بازی Sim City و جهان سریال محبوب و خوش ساخت Breaking Bad است که می‌توان آن را در لیست بهترین بازی های اندروید سال گذاشت شما د ر بازی یک آزمایشگاه شیمیایی ایجاد خواهید کرد، درآمد بدست خواهید آورد و در ادامه با رقبای خود رقابت خواهید کرد. با بزرگ تر شدن و قدرتمند تر شدن شما آزمایشگاه نیز گسترش پیدا می‌کند و پول بیشتری بدست می‌آید که برای پیشرفت بازی مصرف خواهد شد. با اینکه بازی هدف اصلی درآمدی را پرداخت های درون برنامه ای قرار داده است، اما هر طرفدار Breaking Bad از این بازی لذت خواهد برد.

بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey یک بازی هنری در سبک دویدن بینهایت است که به صورت رایگان و به عنوان دنباله ای برای Alto’s Adventure منتشر شده است. در این بازی محیط ها و فضاهای بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد، از عبور از کنار درخت های انگور گرفته تا حرکت در صحراهای بیابانی. یک بازی سرگرم کننده، آرامش بخش و زیبا همراه با موسیقی متن ترکیب شده با اثرهنری منحصر به فرد بازی. دیگر چه چیزی می‌خواهید؟

بازی Fallout Shelter

بازی Fallout Shelter

حتی اگر از طرفداران سری بازی های Fallout هم نباشید، این یک بازی اعتیاد آور برای شما خواهد بود. در تونل های زیرزمینی و در دنیایی آخرالزمانی و پس از نبرد اتمی، از ساکنین خود مراقبت کنید و نیازهای آنان را تامین کنید. این امکان را خواهید داشت که در بازی مردمان خود را به سلاح و زره مجهز و برای پیدا کردن تجهیزات و آذوغه به بیرون از منطقه امن ارسال کنید، همچنین با ایجاد اتاق های مختلف، فضاهای مناسبی برای استراحت، ورزش، رستوران، انبار و اسلحه خانه ایجاد کنید و با مجهز کردن مردمان خود، در مقابل مهاجمین دفاع کنید.

بازی Pokémon Masters

بازی Pokémon Masters

Pokémon Masters بازی بزرگ بعدی از سری Pokémon است که پس از Pokémon GO منتشر شده است. بازی در جزیره Pasio جریان دارد و شما به عنوان یک مربی، باید پوکمون های خود را تمرین دهید و پوکمون های جدید بدست آورید. همچنین این امکان وجود دارد که به صورت چند نفره با دیگر مربیان رقابت کنید و از این بازی سرگرم کننده لذت ببرید.

بازی Clash of Clans

بازی Clash of Clans

کمتر کسی است که با این بازی آشنا نباشد. پایگاه خود را بسازید، دفاعی های قدرتمند را در جایگاه های مناسب قرار دهید، ارتش خود را آماده کنید، به دیگر بازیکنان حمله کنید و قبیله خود را به سمت پیروزی و پیشرفت هدایت کنید. علاوه بر نبردهای بازی که به دلیل وجود نیروهای متنوع جذاب هستند، این امکان وجود دارد که با ملحق شدن به یک اتحاد، در نبرد های بزرگتری شرکت کنید و به پیروزی اتحاد خود کمک کنید.

بازی Friday the 13th: Killer Puzzle

بازی Friday the 13th: Killer Puzzle

ماسک خود را بگذارید و در نقش Jason Voorhees بازی کنید. این بازی پازل درباره فرار، به دام انداختن و کشتن قربانیان است. در بازی بیش از ۱۰۰ پازل برای حل کردن وجود دارد. شما با کمپ Crystal Lake شروع می‌کنید اما در ادامه در محیط های جدیدی مانند زندان، منهتن، پیست اسکی و چند مکان دیگر قربانیان خود را سلاخی می‌کنید. با افزایش سطح سلاح ها و قابلیت های بیشتری باز می‌شود که باعث تنوع و تغییر در گیم پلی می‌شود. از سلاح خود همراه با تاکتیک های مناسب استفاده کنید و نگذارید هیچکس فرار کند.

آیا با لیست بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۰ ما موافق هستید؟ چه بازی هایی از نظر شما لیاقت حضور در این لیست را دارند؟ اگر بازی های این لیست را تجربه کرده اید نظر خود را درباره آنها در قسمت نظرات به ما و دیگر کاربران اعلام کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *