بهترین بازی های کارتی موبایل برای اندروید و آیفون در سال ۲۰۲۰

بازی های کارتی یکی از لذت بخش ترین اشکال سرگرمی است که در هر مکان و زمانی می‌توان آنها را انجام داد؛ اندازه کافی جمع و جور هستند که بتوانند در هر کوله مسافرتی قرار بگیرند و با تنوع بالای خود انواع مختلف سرگرمی را برای جمع های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌کنند. بازی های کارتی هم اکنون برای گوشی های موبایل اندروید و آیفون نیز در دسترس قرار گرفته اند و یکی از سبک های بازی های موبایل به شماره می‌روند. اکنون به نظر می‌رسد که تقریبا تمام گیمرهای گوشی های هوشمند حداقل یک بار بازی کارتی را تجربه کرده باشند. با توجه به قابلیت های پیشرفته گوشی های هوشمند، بازی های کارتی موبایل اندروید و آیفون نیز گسترش پیدا کرده اند و امروزه به شکل های مختلفی در مارکت های موبایل وجود دارند.

در ادامه، بهترین بازی های موبایل در سبک کارتی برای اندروید و آیفون که می‌توانید در سال ۲۰۲۰ تجربه کنید را لیست کرده ایم.

بازی Exploding Kittens – مواظب بچه گربه ها باشید!

بازی کارتی اندروید و آیفون Exploding Kittens

این بازی کارتی موبایل در ابتدا به عنوان پروژه KickStarter آغاز شد و پس از دستیابی به هدف خود، علاوه بر نسخه فیزیکی، نسخه موبایل آن نیز منتشر شد. در این بازی که می‌توان ۲ تا ۵ نفره آن را انجام داد، هرکس باید در هر دور کارتی از لیست بردارد و ممکن است که در میان آنها بچه گربه هایی وجود داشته باشد که منفجر می‌شوند. بازیکنان باید با استفاده از کارت های خود در ابتدا از بدست آوردن این بچه گربه ها جلوگیری کنند و اگر که بچه گربه به آنها افتاد، تلاش کنند تا قبل از منفجر شدن آن بچه گربه را آرام کنند. هر بازیکنی که توسط بچه گربه منفجر شود، از بازی حذف می‌شود. بازی به دو طریق آنلاین یا آفلاین قابل انجام است. علاوه بر بازی با دیگران، بخش تمرینی با درجه های سختی متفاوت در بازی وجود دارد که می‌تواند کمک خوبی به افراد تازه وارد باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Hearthstone – تجربه ای متفاوت از دنیای وارکرفت

بازی Hearthstone

دنیای وارکرفت یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین دنیاها در بین بازیکنان جهان است. مدت طولانی است که بازی های بسیاری در سبک های مختلف پیرامون این دنیا و شخصیت های آن ساخته شده است و Hearthstone یکی از آنها است. نیازی نیست اشاره کنیم که این بازی جز محبوب ترین بازی های گوشی های هوشمند در بین بازی های کارتی است و با اینکه سالها از انتشار آن می‌گذرد، اما همچنان بازیکنان بزرگ و وفاداری را در خود نگه داشته است. بیش از صدها کارت در بازی وجود دارند. کارت هایی که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. این موضوع باعث می‌شود تا ترکیب کارت های هر بازیکن منحصر به فرد و متنوع باشد. بازی کاملا چند نفره است و به طور منظم برای آن بروزرسانی منتشر می‌شود. با ثبت نام در Battle.net بازیکنان قادر هستند تا روند پیشرفت خود را همواره ذخیره داشته باشند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی موبایل The Elders Scrolls: Legends – افسانه های الدر اسکرول

بازی کارتی موبایل The Elders Scrolls: Legends

بازی The Elders Scrolls: Legends یک رقیب قدرتمند در مقابل Hearthstone است. با اینکه Legends دارای شباهت های بسیاری با دیگر بازی های کارتی موبایل است، اما با تجربه آن قطعا متوجه تفاوت های عمده این بازی نسبت به دیگر بازی های کارتی خواهید شد. میدان نبرد در این بازی در هر سمت، به دو بخش تقسیم شده است و مهم است که کارت های خود را در چه مکانی قرار می‌دهید. این موضوع در کنار دیگر ویژگی های خاص و خوب این بازی باعث می‌شود تا بتواند به خوبی در مقابل دیگر بازی های مشابه و قدرتمند رقابت کند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی موبایل Gwent – دنیای ویچر در دستان شما

بازی Gwent

The Witcher 3: Wild Hunt پس از انتشار بر روی رایانه های شخصی توانست بالاترین نمرات و رضایت بازیکنان را بدست آورد. جهان بازی گسترده و دارای هزاران خط داستانی، ماموریت و شخصیت بود. در این جهان بزرگ، یک بازی کارتی قرار گرفته بود که به آن Gwent گفته می‌شد. این بازی کارتی موبایل توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند و شرکت سازنده یعنی CD Projekt Red در نهایت تصمیم خود را برای ساخت یک بازی مستقل بر این اساس گرفت. Gwent در ابتدا برای رایانه های شخصی و اواخر برای گوشی های هوشمند نیز عرضه شد. در این بازی کارتی بازیکنان می‌توانند کارت های مختلفی از جهان ویچر دریافت کنند و با چیدمان درست آنها حریفان را شکست دهند. سبک گیم پلی بازی با دیگر بازی های کارتی متفاوت است و هدف در این بازی، نابودی کارت های حریف نیست بله داشتن دست بالا در مسابقه و کسب بیشترین امتیاز است. این موضوع باعث شده است تا بازیکنان Gwent برای پیروزی از کارت های خود به خوبی استفاده کنند و همواره با تاکتیک بازی را ادامه دهند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی موبایل Meteorfall: Journeys

بازی Meteorfall: Journeys

این بازی را می‌توانیم به نوعی ترکیبی از Reigns و Adventure Time بدانیم. Meteorfall: Journeys یک بازی کارتی RPG است که در آن با انتخاب قهرمان خود، برای نابودی Uberlich تلاش می‌کنید. هر نبرد بازی تلاشی برای برقراری تعادل میان نیروی هجومی، استقامت و اسپل ها است. بازیکنان می‌توانند در هر دست کارتی را وارد نبرد کنند یا با رد کردن دور خود استقامت را افزایش دهند. با پیشرفت در بازی و انجام چالش های مختلف، کارت های جدید باز می‌شوند و کارت های قدیمی ارتقا پیدا می‌کنند. ۵ قهرمان در بازی وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد و کارت های مخصوص خود هستند. با وجود ماموریت های مختلف و تصادفی، Meteorfall تا مدت ها سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی موبایل Shards of Infinity

بازی Shards of Infinity

این بازی توسط Justin Gary، قهرمان مسابقات جهانی بازی Magic: The Gathering طراحی شده و توسط موتور Infinity Engine ساخته شده است. در این بازی کارتی، بازیکنان در رقابت های PVP و در جهانی فانتزی با یکدیگر رقابت می‌کنند. در بازی بازیکنان باید در مواقع مناسب فاز هجومی و دفاعی را در پیش بگیرندن و با تاکتیک های مخصوص خود بر کارت های حریف غلبه کنند. ویژگی Mastery در بازی این امکان را به بازیکنان می‌دهد تا با ترکیب کارت های مختلف کارت های قدرتمند تری درست کنند و قدرت های جدیدی را باز کنند. اگر تا به الان نام این بازی را نشنیده بودید، حتما آن را امتحان کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی موبایل Through The Ages – هدایت تمدن به سبکی خاص

بازی کارتی Through The Ages

موضوع اکثر بازی های کارتی موبایل قابت و نبرد است. اما بازی Through The Ages رویکرد متفاوت جذابی را در پیش گرفته است. بازی که به عنوان یکی از بهترین بازی های تخته ای تاکنون ساخته شده از آن نام برده می‌شود. در این بازی، بازیکنان باید تمدن خود را از دوران باستان تا دوران مدرن هدایت کنند و در بخش های منابع، فناوری و فرهنگی با دیگران رقابت کنند. نسخه موبایل این بازی، با آموزش های دقیق و مناسب خود، چالش های مختلف، امکان بازی در مقابل هوش مصنوعی و یا دیگر بازیکنان در بخش چند نفره، توانسته نظرات بسیاری را به خود جلب کند و به عنوان یک بازی خاص و جذاب در سبک بازی های کارتی شناخته شود.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Evolution: The Video Game

بازی کارتی موبایل Evolution: The Video Game

بازی کارتی کلاسیک North Star Games حال با نام Evolution: The Video Game به گوشی های هوشمند آمده است. شما در این بازی باید یک گونه را در زمان های مختلف رهبری کنید و عوامل مختلفی مانند جمعیت، اندازه، غذای مورد نیاز و دیگر موارد را کنترل کنید. بازیکنان می‌توانند در این بازی شخصی سازی انجام دهند و گونه خود را تغییر دهند. به عنوان مثال با بیشتر کردن اندازه گردن گونه خود، گونه خود را زودتر از بقیه به مواد غذایی برسانند یا با تبدیل کردن گونه به یک شکارچی ماهر، غذای اضافی دریافت کنند. علاوه بر بخش آموزشی دقیق و حالت بازی کلاسیک، Evolution شامل بخش داستانی و مرحله ای است که با چالش های متعدد و معماهای تاکتیکی خود بازیکنان را برای چالش های سخت تر در مقابل دیگر بازیکنان آماده می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی موبایل Miracle Merchant

بازی کارتی موبایل Miracle Merchant

یک بازی مناسب و جذاب برای فاصله گرفتن از نبردهای خشن و خونریزی. به عنوان یک کیمیاگر کارآموز، شما باید با استفاده از مواد تشکیل دهنده، ترکیبات مختلف را درست کنید و معجون مورد نیاز مشتریان را فراهم کنید. چالش های مختلفی نیز در این راه وجود دارند، به عنوان مثال تمام مواد تشکیل دهنده مرغوب نیستند و ممکن است مشکلاتی در کیفیت ایجاد کنند و اگر هزینه کاهش پیدا نکند، نارضایتی را به همراه داشته باشد. این بازی جذاب و منحصر به فرد را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Card Thief دزد کارت

بازی Card Thief

در این بازی، بازیکنان باید در حالی که از نگهبانان، تله ها و روشنایی فرار می‌کنند گنج ها را به سرقت ببرند. هرچه حرکت بیشتر انجام شود، ارزش دزدی پایین تر می‌آید. ریسک ارزش بیشتری دارد و مسیر های مطمئن و طولانی، با اینکه شانس موفقیت را افزایش می‌دهند اما ارزش دزدی را پایین تر می‌آورند. چالش های روزانه، پازل های جذاب و زمان بازی سریع Card Thief آن را تبدیل به گزینه ای مناسب برای علاقه مندان بازی های کارتی می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Solitairica

بازی Solitairica

بازی های کارتی همواره درباره ساخت ترکیب کارت و مبارزه با آنها نیست و Solitairica گزینه خوبی برای دوری از آن سبک تکراری بازی های کارتی موبایل است. بازی Solitaire دارای المان های نقش آفرینی است و در دنیایی خیالی جریان دارد. در این بازی بازیکنان می‌توانند آیتم های جادویی بدست آورند، دشمنان ترسناک را شکست دهند و سطح قهرمانان خود را بالا ببرند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی Shadowverse

بازی Shadowverse

این بازی در ژاپن بسیار محبوب است. Shadowverse دارای بیش از ۴۰۰ کارت مختلف و ۷ کاراکتر و کلاس است که عمق زیادی به گیم پلی آن بخشیده است. رقابت های بازی با دیگر بازیکنان بسیار جذاب است، اما اگر از طرفداران خط داستانی و بازی تک نفره باشید، Shadowverse دارای چنین بخشی نیز است که به صورت کامل صداگذاری شده است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی کارتی Faeria

بازی کارتی موبایل Faeria

یک بازی کارتی تاکتیکی که مهارت به اندازه نحوه چیدمان کارت ها در آن مهم است. در Faeria علاوه بر نحوه بازی، این امکان وجود دارد که میدان نبرد نیز توسط بازیکنان تغییر پیدا کند. با شروع بازی، بازیکنان می‌توانند محیط های مختلف مانند جنگل، بیابان و کوه ایجاد کنند که به آنها اجازه می‌دهد به مزایای مختلفی برای شرایط خاص دست پیدا کنند. در بازی علاوه بر کارت های مختلف نیرو، اسپل نیز وجود دارد که بازیکنان باید با استفاده مناسب از این ترکیب به پیروزی دست پیدا کنند.

دانلود از گوگل پلی

بازی Pokémon TCG Online

بازی Pokémon TCG Online

Pokémon یک دنیای محبوب در جهان است. تا به الان بازی، فیلم و انیمیشن های مختلفی از این دنیای خیالی ساخته و منتشر شده است. پس عجیب نیست که ما در سبک کارتی نیز یک بازی از Pokémon داشته باشیم. Pokémon TCG Online با سبک گرافیکی مخصوص خود و گیم پلی رقابتی و جذاب، جوان و پیر را به خود جذب می‌کند. بازی اصول اولیه و نکات مهم را به بازیکنان آموزش می‌دهد، سپس بازیکنان با ساخت لیست کارت های خود دربرابر هوش مصنوعی یا دیگر بازیکنان به رقابت می‌پردازند. همچنین امکان شخصی سازی کارت ها و تصاویر بازی وجود دارد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

تمام بازی های کارتی معرفی شده در این لیست ارزش حداقل یک بار امتحان در گوشی همراه شما را دارد. با این حال با اندکی جستجو تعداد بسیار بیشتری بازی کارتی پیدا می‌کنید که ممکن است مناسب سلیقه شما باشد. آیا با لیست ما موافق بودید؟ چه بازی هایی از نظر شما شایسته حضور در این لیست بوده اند؟ منتظر نظرات شما هستیم.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *