سرویس به جای من رایتل
با استفاده از سرویس به جای من رایتل میتوانید با شمارهگیری پیش کد ۴۴۴ قبل از شماره مشترک مقصد، از دیگر مشترکین درخواست نمایید تا هزینه مکالمه را متقبل شوند. در این حالت، ارتباط از طریق سیستم گویا با مشترک مقصد برقرار شده و امکان رد و یا قبول تماس به جای من برای او فراهم میگردد. در صورت پذیرش توسط مخاطب، تماس برقرار شده و هزینه تماس از اعتبار مشترک مقصد کسر یا بر روی قبض دوره بعد او محاسبه خواهد شد.
سرویس به جای من رایتل اولین محصول رایتل برای استفاده در شرایط اضطراری است. این سرویس در مواردی که نیاز به یک تماس فوری دارید، ولی اعتبار کافی ندارید، راهگشا خواهد بود. والدین نیز بهعنوان یکی از اصلیترین مشتریان هدف این سرویس، در مواقعی که فرزندانشان شارژ کافی جهت برقراری تماس ندارند، بدون نگرانی و به راحتی میتوانند با آنها در ارتباط باشند.
نحوه استفاده
سرویس به جای من رایتل به صورت پیش فرض برای تمامی مشترکین دایمی و اعتباری رایتل فعال است. جهت استفاده از این سرویس به یکی از دو روش زیر اقدام کنید:
شماره گیری کد دستوری #شماره مشترک مورد نظر*۴۴۴*
شماره گیری پیش شماره ۴۴۴ قبل از شماره مشترک
توجه داشته باشید که این طرح یک سرویس داخل شبکه است و برای تماسهای خارج از شبکه کاربرد ندارد. امکان انتخاب زبان و مدیریت شمارههای مجاز و غیرمجاز در برقراری ارتباط با شما نیز از دیگر قابلیتهای سرویس به جای من رایتل است که از طریق کد دستوری #۴۴۴* قابل دسترسی است.
پرداخت هزینه
استفاده از این سرویس رایگان است و هیچگونه هزینه اضافی برای مشترکین نخواهد داشت. درصورتی که مشترک مقصد، تماس به جای من را دریافت و هزینه تماس را تقبل کند، کارکرد بر حسب تعرفه یک تماس صوتی درون شبکه سیم کارت اعتباری (۶۲۰ ریال) محاسبه میشود.