خدمات سازمانی ایرانسل برای سازمانهای کوچک و متوسط
ایرانسل جهت تامین رفاه حال مشتریان حقوقی خود، در کنار انواع خدماتی که به مشترکان خود ارائه میکند، آمادگی دارد تا نیاز سازمانها و شرکتها را به انواع سیمکارتهای دائمی و اعتباری بهصورت متمرکز و یکپارچه تأمین کند. این خدمات در قالب سیمکارتهای سازمانی و خدمات سازمانی ایرانسل ارائه میشود که در ادامه شرح میدهیم.
سیمکارت سازمانی ایرانسل
ایرانسل سیمکارتهای سازمانی خود را در سه نوع دائمی، اعتباری و پیامرسان به سازمانها و شرکتها ارائه میدهد. شما میتوانید سیمکارتهای متعددی را با عقد قرارداد خریداری و مدیریت کنید. با استفاده از کنفرانس تلفنی، مکالمه چند نفر به صورت همزمان امکان پذیر خواهد بود. این راه حل بدون نیاز به تنظیمات و یا نصب برنامه و بدون پرداخت هزینههای ماهانه در دسترس مشتریان سازمانی میباشد.
مزایا و یا ویژگیهای سیمکارتهای سازمانی ایرانسل عبارتند از:
- عرضه یکجای سیمکارتها با قیمتهای ترجیحی و تحت مالکیت سازمان
- تخصیص بازه شماره پشتسر هم و رنج شماره تلفن متمایز شرکتی
- ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیمکارتها به صورت گروهی و فردی
- مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی ۷۱۴ و برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته سازمانی
- عدم تعریف انقضا برای سیمکارتهای سازمانی
- قیمت مناسب سیمکارتهای سازمانی ایرانسل نسبت به سایر سیمکارتهای موجود در بازار
- شامل قرارداد رازداری و عدم افشای اطلاعات سازمانی
- امکان تعریف بستههای سازمانی مختلف در مکالمه، پیامک، دیتا
نوع سیم کارت | قیمت پایه | اعتبار اولیه |
سیم کارت دائمی سازمانی | ۶۰۰۰۰ تومان | – |
سیم کارت اعتباری سازمانی | ۲۰۰۰۰ تومان | ۴۰۰۰ تومان |
سیم کارت دیتا اعتباری سازمانی | ۱۳۰۰۰ تومان | ۱۰۰۰ تومان |
سیم کارت دیتا دائمی سازمانی | ۲۵۰۰۰ تومان | – |
درخواست استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل باید از سوی سازمان و یا شرکت ثبت شده و مدارک زیر ارائه شوند:
- تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
- کد اقتصادی و شناسه ملی
- آدرس و کد پستی سازمان
- نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
- اصل معرفینامه فرد مراجعهکننده بهعنوان نماینده تامالاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
- تصویر کارت ملی نماینده شرکت (برای تهیه سیمکارت و مودم سازمانی)
برای خرید سیمکارت ویا محصولاتهای سازمانی، میتوانید درخواست رسمی استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل را در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir ارسال کنید و یا فرم درخواست استفاده از خدمات سازمانی را در وبسایت ایرانسل تکمیل نمایید.
در حال حاضر امکان خرید سیمکارت سازمانی در نمایندگیها و یا دفاتر خدماتی ایرانسل وجود ندارد. سیمکارت سازمانی ایرانسل فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان امکان پذیر است.
خدمات موبایل سازمانی ایرانسل
مجموعهای از سیمکارتهای ایرانسل به صورت یک گروه تعریف شده و شرکتها را قادر میسازد بدون نیاز به حضور پرسنل در محل شرکت، امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند.
مزایا و یا ویژگیهای خدمات موبایل سازمانی ایرانسل عبارتند از:
کاهش هزینه مکالمات: با استفاده از خدمات موبایل سازمانی، هزینه مکالمات بین افراد سازمان به میزان قابل توجهی کاهش مییابد. به کمک این سرویس، سازمان میتواند با پرداخت هزینه آبونمان مقرون به صرفهای به ازای هر سیمکارت، از تماس رایگان بین پرسنل خود بهرهمند شود.
اختصاص شماره کوتاه به منظور تماسهای درونسازمانی: آن دسته از کارکنان یک سازمان که خدمات موبایل سازمانی برای آنها فعال شده است میتوانند با شمارهگیری یک کد کوتاه با هم ارتباط برقرار نمایند. شمارههای کوتاه را میتوان ۳ رقمی، ۴ رقمی و یا ۵ رقمی تعریف نمود.
اختصاص شماره به صورت سریالی: برای استفاده از این سرویس سازمانها میتوانند حسب نیاز خود بازهای از شمارههای پشت سرهم را انتخاب نمایند.
امکان افزودن سیمکارتهای فعلی کارکنان به خدمات موبایل سازمانی: از قابلیتهای این سرویس افزودن سیمکارتهای شخصی کارکنان به شبکه داخلی است، که در این حالت، شماره افزوده شده نیز از کلیه امکانات و شرایط خدمات موبایل سازمانی بهرهمند خواهند شد. از دیگر امکانات سرویس خدمات موبایل سازمانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- تفکیک تماسهای کاری از تماسهای شخصی
- امکان ایجاد گروههای مختلف از کارکنان و اعمال کنترل در تماس بین گروهها و تعیین مدیر برای هر گروه
- امکان اعمال محدودیت در تماس با پیش شمارههای خاص (به عنوان مثال بستن کد و یا پیش شماره خاص)
مزایا و یا ویژگیهای خدمات موبایل سازمانی ایرانسل عبارتند از:
کاهش هزینه مکالمات: با استفاده از خدمات موبایل سازمانی، هزینه مکالمات بین افراد سازمان به میزان قابل توجهی کاهش مییابد. به کمک این سرویس، سازمان میتواند با پرداخت هزینه آبونمان مقرون به صرفهای به ازای هر سیمکارت، از تماس رایگان بین پرسنل خود بهرهمند شود. این تخفیف به دوشیوه برای سازمانها و شرکتها قابل استفاده است:
- اشتراک ماهیانه: دراین مدل سازمانها براساس تعدد نفرات و حجم مصرف، هزینه اشتراک ثابت ماهیانه به ازای هر فرد پرداخت میکنند و بر اساس آن امکان مکالمه نامحدود بین افراد سازمان برای آنها فراهم میگردد.
- تخفیف مکالمات درونگروهی: دراین روش سازمانها به جای پرداخت هزینه ثابت ماهیانه، از تخفیف بر روی مکالمات درون گروهی بهرهمند میشوند.
اختصاص شماره کوتاه به منظور تماسهای درونسازمانی: آن دسته از کارکنان یک سازمان که خدمات موبایل سازمانی برای آنها فعال شده است، میتوانند با شمارهگیری یک کد کوتاه (نظیر شماره داخلی) با هم ارتباط برقرار نمایند. شمارههای کوتاه را میتوان ۳ رقمی، ۴ رقمی و یا ۵ رقمی تعریف نمود.
اختصاص شماره به صورت سریالی: برای استفاده از این سرویس سازمانها میتوانند حسب نیاز خود بازهای از شمارههای پشت سرهم را انتخاب نمایند.
امکان افزودن سیمکارتهای فعلی کارکنان به خدمات موبایل سازمانی: از قابلیتهای این سرویس افزودن سیمکارتهای شخصی کارکنان به شبکه داخلی است، که در این حالت، شماره افزوده شده نیز، از کلیه امکانات و شرایط خدمات موبایل سازمانی بهرهمند خواهند شد.
از دیگر امکانات سرویس خدمات موبایل سازمانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- تفکیک تماسهای کاری از تماسهای شخصی
- امکان ایجاد گروههای مختلف از کارکنان و اعمال کنترل در تماس بین گروهها و تعیین مدیر برای هر گروه
- امکان اعمال محدودیت در تماس با پیش شمارههای خاص (به عنوان مثال بستن کد و یا پیش شماره خاص)
برای ثبت درخواست استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل به وبسایت ایرانسل مراجعه نمایید.