شماره‌های پشتیبانی ایرانسل و پشتیبانی وایمکس ایرانسل

لوگوی ایرانسل

مرکز تماس ایرانسل

برای تماس با بخش پشیبانی و مرکز تماس ایرانسل، می‌توانید از خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ و از سایط خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

شماره پشتیبانی وایمکس ایرانسل

برای تماس با بخش پشتیبانی وایمکس ایرانسل نیز می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

تماس ایرانسل با مشتریان

دیده شده که بعضی شرکت‌ها برای فروش محصولات و یا سیم‌کارت‌هایی با شماره‌های مشخص، با مردم تماس می‌گیرند و ادعا می‌کنند که از شرکت ایرانسل تماس می‌گیرند. شرکت ایرانسل در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که چنان که به هر دلیلی قصد تماس با مشتریان را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با آن‌ها تماس می‌گیرد و پیامک‌های این شرکت نیز تنها با عنوان Irancell به مشتریان فرستاده می‌شود. به هر حال، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که تماسی که با شما گرفته شده از ایرانسل بوده یا خیر، می‌توانید با شماره مرکز تماس ایرانسل که در بالای همین مطلب آمده، تماس بگیرید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۳۳ دیدگاه برای «شماره‌های پشتیبانی ایرانسل و پشتیبانی وایمکس ایرانسل»

  1. سلام یه سیم کارت رند دائمی داشتم که یه سال قبضش ندادم الان بخوام همون شماره بدهی بدم بهم میدن.کلا سیم کارت چه مدت به نام مالک میمونه؟

    • طبق قانون اگر سیم کارت به مدت ۹۰ روز بلااستفاده بماند، از شما سلب امتیاز شده و در اختیار اپراتور قرار می گیرد. در صورتی که شماره به دیگری واگذار نشده باشد، می توانید مجدداً برای خرید آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *