خرید سیم‌کارت‌های رایتل با تخفیف ویژه با استفاده از بلیط‌های جشنواره فیلم فجر

اگر شما هم یکی از کسانی بودید که در جشنواره فیلم فجر امسال شرکت کردید و به تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان نشستید، باید بدانید که با خرید بلیط‌های جشنواره، با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ یعنی علاوه بر امکان تماشای فیلم‌ها، با استفاده از شناسه هدیه که رایتل روی بلیط‌ها چاپ کرده می‌توانید سیم‌کارت‌های رایتل را با یک تخفیف ویژه بخرید و از خدمات و مزایای آن لذت ببرید. اما جزئیات این طرح چیست و چگونه می‌توانید برای ثبت‌نام و خرید اقدام کنید؟

طرح ویژه جشنواره فیلم فجرهمان‌طور که در بالا گفتیم، روی بلیط‌‌های جشنواره فیلم فجر یک کد درج شده که به آن کد رایتل یا شناسه هدیه می‌گوییم. حالا شما اگر بلیط‌های جشنواره را دارید و بعد از تماشای فیلم آن را دور نیانداخته‌اید، می‌توانید با استفاده از این کد هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل را که خواستید، با تخفیف بخرید. قضیه هم از این قرار است که بر مبنای زمان خرید، تخفیف بیش‌تر یا کمتری به شما تعلق می‌گیرد؛ یعنی تخفیف به‌صورت پلکانی است. رایتل برای استفاده از تخفیف‌ها، سه بازه زمانی مشخص کرده که در حال حاضر یکی از آن‌ها به اتمام رسیده است اما دو بازه دیگر هنوز قابل استفاده است. بازه اول زمان برگزاری جشنواره تا ابتدای اسفند بوده و اگر در این مدت اقدام به خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل می‌کردید، می‌توانستید از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید. بازه دوم از اول تا پانزدهم اسفند است و تخفیف این بازه، ۴۰ درصد است. بازه سوم هم از ۱۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۴ در نظر گرفته شده و اگر در این بازه مراحل ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت را انجام دهید، می‌توانید از ۲۵ درصد تخفیف بهره‌مند شوید. برای خرید هم دو راه دارید؛ یا می‌توانید از طریق سایت رایتل و مراجعه به صفحه طرح ویژه جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام کنید و یا اینکه به یکی از فروشگاه‌های رایتل سر بزنید و خریدتان را حضوری انجام دهید. مدارکی هم که باید همراه‌تان باشد این‌ها هستند: اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید عکس‌دار، کپی کارت ملی یا شناسنامه جدید عکس‌دار و بلیط جشنواره فیلم فجر.

لیست محصولات و خدمات رایتل

محصولاتقیمت مصوبقیمت در بازه اولقیمت در بازه دومقیمت در بازه سوم
سیم‌کارت دائمی۱۲۰٬۰۰۰ تومان۶۰٬۰۰۰ تومان۷۲٬۰۰۰ تومان۹۰٬۰۰۰ تومان
سیم‌کارت اعتباری۲۰٬۰۰۰ تومان۱۰٬۰۰۰ تومان۱۲٬۰۰۰ تومان۱۵٬۰۰۰ تومان
سیم‌کارت دیتا+ بسته سه‌ماهه اینترنت پایه۸۷٬۶۸۰ تومان۴۳٬۸۴۰ تومان۵۲٬۶۰۸ تومان۶۵٬۷۶۰ تومان
سیم‌کارت دیتا+ بسته سه‌ماهه اینترنت حرفه‌ای۱۳۸٬۴۴۰ تومان۶۹٬۲۲۰ تومان۸۴٬۰۶۴ تومان۱۰۳٬۸۳۰ تومان

جزئیات بسته‌های اینترنت سه‌ماهه

نام بستهسرعتحجممدت اعتبار
اینترنت ۳G پایه۱۲۸۱۲ گیگابایت در ساعات عادی+
۱۲ گیگابایت در ساعات افت مصرف
۹۰ روز
اینترنت ۳G حرفه‌ای۱۰۲۴۱۵ گیگابایت در ساعات عادی+
۱۵ گیگابایت در ساعات افت مصرف
۹۰ روز

اگر علاقه‌مند به ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت رایتل با شرایط بالا هستید، فقط چند نکته را به خاطر داشته باشید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • قیمت‌های فوق بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده محاسبه شده‌اند.
  • ساعات افت مصرف برای استفاده از خدمات اینترنت ۳G بین ۲ تا ۸ صبح است.
  • سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری هدایای آغازین هم دارند که امکان بهره‌مندی از خدمات شبکه نسل سوم رایتل را به مدت ۳۰ روز به‌صورت رایگان برای شما فراهم می‌سازد.
  • به تمامی سیم‌کارت‌‌های ارائه‌شده در این طرح، یک سیم‌کارت هدیه هم تعلق می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه طرح سیم‌کارت هدیه مراجعه کنید.
  • استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین سیم‌کارت‌های رایتل (شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل (۳G) امکان‌پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم/۲G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.
  • دریافت سرعت‌های بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه، تابع ضوابط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط دریافت اینترنت پرسرعت سر بزنید.

در آخر یک نکته و آن هم اینکه ما نفهمیدیم این شناسه هدیه روی همه بلیط‌ها چاپ شده یا فقط روی یک سری از بلیط‌ها. به‌هرحال امیدواریم بلیطی که دست شماست، شناسه هدیه هم داشته باشد و تا دیر نشده بتوانید از مزایای این طرح استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *