اپلیکیشین آموزش واژگان انگلیسی «۵۰۴ لغت ضروری» برای اندروید

Essential 504 Words App Screeshotهر کسی که زبان انگلیسیش از حد متوسط بالاتر باشه، حتمن اسم کتاب پرطرفدار ۵۰۴ Essential Words را شنیده و یا این کتاب رو دست کم ورق زده .
اما چقدر خوبه اگر بتونیم محتوای این کتاب رو روی گوشی اندرویدی خودمون مطالعه کنیم.  شرکت همراه یار این یه اپلیکیشن خوب و تر تمیز اندرویدی برای کتاب پرطرفدار ۵۰۴ واژه اساسی تولید کرده. این اپلیکیشن همه‌ی درس‌های این کتاب رو به صورت مجزا دسته‌بندی کرده و هر درس شامل لغات به همراه معنی انگلیسی، فنوتیکز، مثال ها و تلفظ صوتی واژگانه. در صورتی که بخواید، معنی فارسی کلمات رو هم نشون میده.
505 Esssential Word App QR codeاگه گوشی، شما از سیستم عامل اندروید بهره میگیره، میتونید اپ ۵۰۴ Essential words را از بازار دریافت کنید و ارزش استفاده کنید. همچنین برای نصب این برنامه روی گوشیتون کافیه به کمک دوربین موبایلتون QR Code زیر را با برنامه Barcode Scanner اسکن کنید. امیدواریم از این برنامه بهره‌ی خوبی ببرید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *