برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با ۷۰۷ و یا از سایر خطوط با ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
اگر میخواهید بدانید کدام مناطق تحت پوشش وایمکس ایرانسل هستند، به صفحه پوشش مناطق در سایت وایمکس ایرانسل مراجعه کنید.
فهرست فروشندگان منتخب وایمکس ایرانسل به تفکیک استان و هر شهر نیز در این صفحه آمده است.
توجه: آسانترین روش پرداخت هزینه و شارژ مجدد وایمکس ایرانسل، استفاده از سرویس شارژ مستقیم وایمکس ایرانسل در سامانه «کارتی» است. برای پرداخت هزینه و شارژ وایمکس ایرانسل، دکمه زیر را کلیک کنید.
من مودم رو از طریق اینترنتی شارژ کردم ولی وارد حسابم نشده الان ۲ روزی هست
سلام،نمیدونستم کجا باید از دست ایرانسل گلایه کنم و مجبور شدم اینجا رو انتخاب کنم من وایمکس ایرانسل دارم و طرح تعرفه ویژه رو انتخاب کردم که سرعتش یک به هشت نباشه ولی واقع افتضاح هستش،،سرعت دانلودش در بهترین شرایط به ۴۰ کیلوبیت میرسه،،یه خط رایتل دارم که سرعت دانلودش با دانلود منیجر به ۹۰۰ کیلوبیت میرسه و حتی تا ۱/۲۰۰ هم رسیده،،واقعا حلال رایتل و شرم به وایمکس ایرانسل،چند وقته دیگه شارژش نکردم از بس افتضاس،الان هم میخوام ردش کنم واقعا حرومه خوردن این پولها و ندادن خدمات درست و حسابی
سلام من مورخه ۱۳تیرماه ساعت ۲۱.۳۰ مودم وایمکس اعتباری ایرانسل رو به صورت اینترنتی و از درگاه همین سایت شارژ کردم اما هنوز با گذشت ۴ ساعت هنوز مودم متصل نشده ، با اینکه شرکت های دیگه به محض شارژ اتصال اینترنت را برقرار میکنند ! این طولانی شدن پروسه شارژ دلیلش چیه ، وبرای برگشت مبلغ چه باید کرد؟!
سلام، این مشکلات گاهی روی سرورهای وایمکس ایرانسل پیش میآد و ارتباطی به اینکه شارژ رو از طریق چه شرکتی خریداری کنید، نداره. برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با ۷۰۷ و یا از سایر خطوط با ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
برای تماس با پشتیبانی وبسایت کارتی هم میتونید با شماره ۸۹۷۱۱۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
سلام، این مشکلات گاهی روی سرورهای وایمکس ایرانسل پیش میآد و ارتباطی به اینکه شارژ رو از طریق چه شرکتی خریداری کنید، نداره. یک بار مودم رو خاموش، و پس از گذشت چند دقیقه روشن کنید، احتمالا مشکلتون حل میشه. اگه نشد، برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با ۷۰۷ و یا از سایر خطوط با ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
برای تماس با پشتیبانی وبسایت کارتی هم میتونید با شماره ۸۹۷۱۱۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
من ماهی ۲۶۰۰۰ تومان شارژ وایمک میدم ،سایت گوگل رو به زور باز میکنه، یادمه gprs سریعتر از مودمم عمل میکرد. ایرانسل دزدیاش دیگه به همه ثابت شده، با خط ایرانسلم طرح اینترنت میزنم زمانی که طرحم تموم میشه هیچ اطلاعی به من نمیده همین باعث میشه من بی خبر از اینترنت استفاده کنم زمانی متوجه میشم طرحم تموم شده که کلی شارژ از خطم رفته، یه زمانی زود متوجه میشم ،یه زمانیم هست طرح هزار تومنی زدم اما ده هزارتومن از شارژم رفته فقط بابت اینکه ایرانسل اطلاع نداده شما میانگین این رقمو ضربدر تمام اونایی که شرایط من واسشون پیش میاد بکن ببین چه پول مفتی میره تو حساب این شرکت کلاهبردار، ،اما وقتی طرح وایمکسم تموم میشه،چون پولی تو حسابم نیست که ازم بکشه از شش روز قبلش یه ایمیل و یه sms بهم میده،یعنی دوازده بار اطلاع رسانی میکنه . با با دزدا مشکلی نداریم،دیگه عادت کردیم. حداقل یکم خدمات بدن.از پشتیبانی زنگ زدن یجور حرف زد که گوشیرو سرش قطع کردم ایشالا درش تخته شه
مدت یک ماه است که به اینترنت نمی توانیم وصل شویم- با مودم ایرانسل.
به کاربران توصیه می کنم که به هیچ وجه ایرانسل را انتخاب نکنند.
بعد از مدتها پشت خط ماندن و پاس کاری شدن بین بخش فنی و پشتیبانی نهایتا قرار شد به مرکز ایرانسل در خیابان ابوریحان برویم و مودم را آپدیت کردند بلکه مشکل حل شود. که متاسفانه برطرف نشد.
ضمن اینکه تا بحال چندین بار بسته افزایشی خریدیم ولی دائمم پیغام می دهد که ترافیک شما تمام شده است!!!
یعنی پولی هایی که ما پرداخت می کنیم به حساب ایرانسل میرود اما همچنان صفحه زردرنگ اخطار بالا می آید.
این پروسه واقعا طاقت فرساست و وقت و پول و انرژی را هدر میدهد.
خواهشمندم که تحقیق کنید و بعد تصمیم به خرید از ایرانسل بگیرید
با سلام، متاسفانه من از زمانی که گوشی خودم رو عوض کردم و huawei خریدم با اینکه مودم وایمکسم هم با همین مارکه ولی هر چند دقیقه (شاید ۵-۱۰ دقیقه) یکبار دیسکانکت میشم.البته این فقط مشکل گوشیه منه چون سایر لوازمم همیشه کانکتن.منم مجبور میشم مودمم رو قطع و وصل کنم که انقدر این کار رو کردم یکی از چراغاش سوخت.البته فکر نکنم مشکل از گوشیم باشه آخه با سایر مودم ها دائم کانکت میمونه.لطف میکنید کمکم کنید
من می خام بدونم چند گیگ ترافیک دارم وچگونه میتونم ترافک بخرم
با سلام من از وایمکس اعتباری ۴ گیگ و یکماهه استفاده میکنم اگه در طول مدت یکماه تمام ۴ گیگ دانلود رو استفاده نکنم آیا سوخت میشه .نمیشه در دوره بعد مبلغ کمتری رو پرداخت کرد چون من تقریبا در طول یکماه ۴ گیگ دانلود رو استفاده نمیکنم
سلام. نخیر عزیز نمیشه. چه استفاده کنید چه نکنید از بین میره. باید کم شارژ کنید ترافیک رو که به اندازه مصرف کنید. حالا اگه خواستین بازم بعدش شارژ کنین.
سلام : من شناسه ورمز عبور وایمکسم را فراموش کردم راه حل چیست
زنگ بزنید ۷۰۷ با شماره ملی بهتون میده
اقا من میخوام انلاین بازی کنم ۵۱۲ ۳ماهه گرفتم.میخوام پینگمو بیارن پایین چیکار باید بکنم؟خیلی حیاتیه
با وایمکس بازی کردن رو به شدت بیخیال شو . حتی با سرعت دو مگابایت.
نه اتفاقا بیخیال نشو . با ۵۱۲ قبلا می شد . الان انقدر قطع و وصل میشه اذیت میشی . اگه مشکل قطع شدن ندارید می تونید با ۵۱۲ هم
سلام من از سرویس دائمی ایرانسل استفاده می کنم ولی می خوام اعتباری اش کنم امکانش هست اگر هست چیکار باید انجام بدم؟ مرسی
سلام
من مودم یو اس بی ایرانسل دارم میخواستم بپرسم میشه با اونو به تبلت فلش خور وصل کنم؟ و اگه میشه چه جوری.لطفا کمکم کنید خواهش میکنم/
فقط میتونم بگم سرویس شارزمستقیم فوق العاده بود دوست دارم کااااااررررتییییی
باسلام،بعدازاتمام شارژوایمکس اقدام به شارژنموده ولی بعدازعملیات شارژسیستم قطع گردید وناچارشدم دوباره عملیات شارژرا انجام بدهم تاموفق به پرداخت شدن مجددا واردسیستم شدم وکنترل حساب رابررسی کردم دوبار شارژشده است آیا این مبالغ به حساب خود دردوره های بعدی مورداستفاده قرارمیگیرند ویا نه بایددوباره آن را شارژنمایم./باتشکر
شارژ وایمکسی که در حساب شماست، برای دورههای بعدی استفاده میشود.
بنام خدا
برخلاف نظرخیلی از دوستان بنده شش ماهه ازوایمکس ایرانسل با سرعت۵۱۲استفاده میکنم .نمیگم خیلی
خیلی راضی هستم .ولی انصافاهم از خدماتش هم سرعتش هم جوابگویی اپراتورهاراضی کنندس.البته باید یه تفاوتی بین کسی که ازسرعت ۱۲۸ استفاده میکنه باسرعتهای بالاتر باشه.بنده یه وایمکس دیگه دارم باسرعت
۱۲۸که اصلا دو ماهه فقط سه یاچهار بار تونستم ازش استفاده کنم مرتب قطع میشه .پیشنهاد بنده اینه که از سرعتهای بالاتر استفاده بشه …………ولی در کل کشورمشکل رقابتی نبودن شرکتها باعث پرداخت هزینه های سنگین ازجیب مردم شده که ما اون رو به پای همت والای مسوولین درجهت پیشرفت تولید ملی میگذاریم
سلام به همه دوستان
دیگه این ایرانسل شورشو خدایی در آورده با این اینترنتش
من الان بیشتر از یه ساله وایمکس ایرانسل با سرعت ۲مگ دارم.فقط ۲ ماه پشت هم تو طول این ۱ سالونیمی که من ایرانسل دارم کم ایراد بوده.الان واقعا افتضاحه.شاید واسه اونایی که از اینترنت فقط برای دانلود استفاده می کنن قابل قبول باشه این اینترنت(البته واسه دانلود هم نوسان داره.من با نت ۲ مگ چرا باید اکثر اوقات بین ۲۰-۴۵ kb سرعت دانلود داشته باشم؟) ولی واسه من که سر و کارم با پینگ خوب و پهنای باند منطقی هستش به هیچ دردی نمیخوره.بی احترامی نباشه ولی خیلی از کاربرای اینترنت تو ایران اصلن هیچی از اینترنت سر در نمیارن و فقط یه اینترنت بهشون واسه دانلود بدن یا باهاش برن فیسبوک و وبگردی.نمیدونن ایرانسل چه گندی رو پهنای باندش زده.نت ۲مگو با ۱۰۰ نفر شیر میکنه.ترافیک سنگین رو آنتنا.مشکل شدید شبکه ای که چندین ماهه نتونستن بر طرف کنن .به خدا کسایی که تو پشتیبانی ایرانسلن یه مشت بیسوادن که نمیتونن پاسخگوی کوچکترین مشکل شما باشن و از خودشون یه جواب اشتبا در میارن و به شما میدن.زنگ میزنی میگی چرا پینگ ۴.۲.۲.۴ انقد بالا پایین میشه یا تام اوت داره.یه نفر میگه سرور داره آپدیت میشه(آخه۳ ماهه سرور داره آپ میشه که این وضه پینگه؟)یکی میگه مشکل نداریم مشکل از خودتونه (چجوری مشکل از منه وقتی که ۴ تا از دوستام که یکیشونم یه شهر دیگس و
و بقیشون تو نقاط مختلف تهرانن دقیقا همین مشکل مشابه پینگ و پهنای باند ضعیفی که من دارمو دارن؟)بخدا ایرانسل همه اون شعارایی که تو سایتش زده دروغه واین کار دزدی محضه.منی که دارم ماهی ۷۰۰۰۰ تومن پول اینترنت میدم.چرا باید این سرویس افتضاحو به من بدن؟چرا نمیرن ۲ تا آدم با سواد بیارن این مشکل و درست کنن مثه بقیه شرکتای ارایه دهنده اینترنت؟ به خدا traceroute که میکنید ایرانسل با سرور خودشم تایما اوت داره.آپلود در حد تقریبا صفر ه.یه خدا پولتون رو دور نریزید ایرانسل نگیرید.من بخدا اگه میتونستم adsl بگیرم رو خط خونمون
من یه لحظم کاربر این شرکت متقلب نمی موندم.انقد پهنای باند کمه که با یه پیج باز کردن پینگ نزدیک ۲۰۰۰ تا تا لود کامل صفحه بالا میره.
با سلام.دوست عزیزمamir aliکاملا حرفهای شما در رابطه با پینگ و مشکلات پیج باز کردن رو تایید میکنم.دستت درد نکنه حرف دل مارو زدی.حیف اگر adslبهمون میدادن رو تلفن خونه مجبور نبودیم اینقدر اعصاب خودمونو با این نت های نفتی خورد کنیم.
سلام من از مشترکین وایمکس هستم به هیچ عنوان از پشتیبانی راضی نیستم که این خودش به ضرر شرکته و در دراز مدت شرکت مشترکین خود را از دست خواهد داد چون یک مشتری ناراضی حداقل ۲۵ مشتری را ناراضی میکند به دلیل اینکه وقتی زنگ میزنم برای رفع یک مشکل تفونه شما اولا یک خطه ثانیا روی پیام گیره ووقتی میخاهم با کارشناسان تماس بگیرم میگه عدد۶ را وارد کنید که وقتی وارد میکنم میگه شماره وارده اشتباه می باشد شماره دیگری هم وجود ندارد پس مشترک چه خاکی تو سرش باید بریزد جای تعجبه که تعرفه هم گران شده ولی سرویس دهی -۰ شده متشکرم اگه پاسخ دهید با اینکه میدونم جوابی نخاهید داد
سلام:کنترل حساب اینترنتی فعال نیست و من نمیتونم وارد حسابم شوم.لطفا راهنمایی کنید.
با تشکر
dar hale hazer linke ecare faal mibashad, ba browser digeie check konid, hatman dar sorate dashtan anti virus kasper an ra disable konid
saeid az poshtibaneie wimax
از وایمکس ایرانسل چرت تر خودشه. هر کی اگه بگیره واقعا احمقه. سرویس دهی بی خود. سرعت افتضاح. پشتیبانی صفر. خاک بر سرتون با این اینترنت پر سرعتتون. ۵۱۲ سرعت منه مثلا اونوقت از ۹ تا بالاتر دانلود نمیکنه.
salam
jahate test speed barname IDM ro systemeton nasb konid, CINR va RSSI bayad va3 pahnaye band 512 bishtar az 15 va bishtar az -75 bashad
va3 test pahnaie band ye file ba IDM download konid hadeaksar download bayad 64 bashe
saeid az poshtibaneie wimax
با سلام دوماهه که وایمکس ایرانسل دارم به هر دلیلی قطعه و پشتیبانی شون میگه در حال بروز رسانی هستیم و سروقت سررسید شارژ دقیق قطع میشه مطمئن باشید با این همه پول حرام که منو شما با نارضایتی به حسابشون ریختیم ورشکسته نشن عجیبه !!!من که نمی بخشمشون روزی جوابشو میگیرم.
سرویس دهی ایرانسل برای وایمکس خیلی ضعیف و زیر صفره.اصلا راضی نیستم.سرعت دانلود برای پهنای باند ۱۲۸ در بهترین حالت حداکثر ۱۳ kb/s هست.در حالت عادی ۸ یا ۹.پشتیبانی هم که انگار بچه گول میزنه.میگه خوب برای ۱۲۸ سرعت باید ۱۳ باشه یا فلان کنید بهمان کنید.به عبارتی میپیچونن.از طرفی شروع اشتراکم از ۲۳ اسفند بوده پایانش ۳۱ مرداد.یعنی هزینه اشتراک ۶ ماهو دادم ولی فقط ۵ ماه و ۸ روز استفاده کردم.این به نظرتون دزدی نیست؟من هم دیگه تمدید نمیکنم.
گندشون بزنن دلم خوشه ۵۱۲ دارم از اینترنت ۱۲۸ اداره هم سرعتش کمتر شده عمرا اگه این دفعه تمدیدش کنم فقط موندم چی بگیرم دوباره کلاه سرم نره
واقعاً جای تاسف داره خیلی سرویس ایرانسل افتضاح هست من ماهی ۱۳ هزار تومان میپردازم !!! دوستان اگه این رو خووندین بدونین اشتباه محضه که ایرانسل بگیرین …هرگز اینکارو نکنین منکه ۳ماه است قطعش کردم چون جونم به لب رسیده وقتی ۲۰۰ تومان کم شارژ میکنی فوراً اینترنتت راقطع میکنن چهارم هرماه شارژ من تمام میشه۳۰ هرماه اس ام اس میزنندکه شارژ کنم بعداز یک ربع اینترنتمو قطع میکنند پس حساب این ۵ روز درهرماه من چی میشه به جیب کی میره؟؟؟؟؟
بسیار بسیار ضعیف عمل میکنند فقط پول میگیرند سرویس در حد منفی بینهایت .
اگر ۱ روز دیرتر شارژ کنید اشتراکتون Hold می شه ولی خودشون نه پاسخ میدن ونه درست عمل میکنن
حداقل ۴ روز که اصلاً نمی تونم وصل بشم
خاک برسر ما که از اینا سرویس میگیریم
بهتره که اصلاً نداشته باشیم
واقعاً جای تاسف داره خیلی سرویس ایرانسل افتضاح هستش …من ماهی ۱۲۵۰۰۰ هزار تومان میپردازم و مثلاً سرعتم ۲mg هستش یعنی حداقل سرعت ترنسفر ریت دانلود من باید ۲۵۰ کیلوبایت پر سکند باشه و در حالی که الان مدتیه ۱۵ الی ۳۰ هستش!!! هر چی هم زنگ میزنم پشتیبانی میره رو آهنگ انتظار !!! جالبه حتی اینقدر مشتری براشون بی ارزشه که یه آهنگ کامل هم نذاشتن رو انتظار گوشی !!! دوستان اگه این رو خووندین بدونین اشتباه محضه که ایرانسل بگیرین …هرگز اینکارو نکنین منکه میخوام قطعش کنم چون جونم به لب رسیده
با سلام و خسته نباشید خواستم عرض کنم که در منطقه ۵ اهواز و حاشیه منطقه ۵ آنتن دهی بسیار عالی ا ست که کارشناسان وایمکس موقع ثبت نام افراد از این مناطق به آنها گفتنندبا تماس تلفنی که پوشش اونجا نداریم درصورتی خودم دارم استفاده میکنم و ۳ چراغ مودم هم سیگنال میده باتشکر
منظورتون منطقه کوت عبدلله و اسلام اباد هست؟اونجا عالیه؟میشه برای این مناطق گرفت؟
سلام ۱۵ روز پیش ثبت نام کردم ولی هیچ خبری از این سرویس نیست.باید چه کار کنم؟
با توجه به حجم بالای درخواستها گاهی کارها خیلی با تعویق انجام میشه. چند روز دیگه صبر کنید اگر خبری نشد با پشتیبانی وایمکس تماس بگیرید.
من نمی دونم وقتی ماهانه ۶۰ تومان دارم هزینه میکنم به چه علتی یا قطع می شه یا سرعت ۵۱۲ می شه در حد هوشمند !!!!!!!!!!! تماس هم که می گیری با پشتیبانی ۱۰۰۰ ساعت باید کلی به فارسی و english حرف بی ربط بشنوی و بعد هم کلی آهنگ و هیچ کس هم جواب گو نیست آخه این درسته ؟ این پولی که کسب می کنید روزی حلاله ؟
مسئولین محترم وایمکس باید پاسخگو باشند. مجدد عرض میکنم که این سایت متعلق به ایرانسل نیست.
مشترک عزیز
سرعت پایین شما به خیلی عوامل میتونه ربط پیدا کنه
یکیش سرعت سیستم شما و نوع سیستم عاملتونه دومیش محل قرارگیری مودمتونه مودم رو نزذیک پنجره تون بذارید و بصورت وای فای ازش استفاده کنید یا جاهای مختلف منزل search کنید ببینید آنتن کجا بهتر میده؟ عامل بعدی هم اینه که ممکنه از اکانت شما کس دیگه یا کسان دیگری همزمان استفاده میکنن و همین باعث میشه سرعت اصطلاحا Share بشه و شما شاهد افت سرعت باشین. بهتره موارد امنیتی رو حتما رعایت کید
Salehi.irancell@yahoo.com
شد ۵ دقیقه … ۵ دقیقه واسم آهنگ گذاشت …. ۲ دقیقه هم زنه داشت مذخرف می گفت…. آخرشم کسی نبود جواب مارو بده….
از بانک تجارت پول ریختم به حسابشون هنوز فعال نشد…
واقعا که…..کسی هم جوابگو نیست
فکر کنم پولمو ریختم تو جوب پس چرا نمیان نصبش کنن پول رو که پرداخت کردم
واقعا متاسفم براتون …با این پشتیبانی ضعیف و مبلغ بالایی که از مشتریان دریافت میکنید
چه لزومی داره وقتی که مشتری به شما برای پشتیبانی زنگ میزنه یه ساعت صدای گویا براش داستان میگه ؟ این در حالیه که از اعتبار اون بنده خدا داره کم میشه!!
خیلی ضعیفه پشتیبانیتون ..مگه میشه تو مرکز پشتیبانی کسی نباشه؟؟؟!!
من نمی تونم مودم وایمکس و توی ویندوز سون راه اندازی کنم
کسی می دونه باید چه کار کنم؟
سلام دووست عزیز
مدل مودم شما چیه؟
Salehi.irancell@yahoo.com
باسلام
سایتی که از طریق اون وایمکس رو شارژ میکنیم چرا اصلا باز نمیشه ؟باید چکار کرد؟
این دیگه به ما مربوط نمیشه. به خود ایرانسل مربوطه.
من وایمکس ایرانسل ۶ ماهه خریداری کردم و در تاریخ ۱۱/۱۱/۸۹ از طرف ایرانسل آمدند و آن را در منزل ما نصب نمودند و به ما گفتند تا ۲۴ ساعت دیگر فعال می شود اما تا این تاریخ ۲۱/ ۱۱/ ۸۹ با اینکه بارها با کسی که نصب کرد تماس گرفتیم نتوانستیم حتی یک ثانیه از این سرویس استفاده کنیم . با آن مامور نصب هم چندین بار تماس گرفتم ؛ گفت من کارم را انجام دادم . ولی من تا این لحظه مرکزی که پشتیبانی کند پیدا نکردم و همچنان بدون اینتر نت هستم .
ایا وایمکس ایرانسل به مشترکینش ip static هم می دهد یا خیر ؟
اطلاعی ندارم. میتوانید از شمارهای که در بالا داده ام سوال کنید.
در مورد Static IP خیلی پرسوجو کردم و آخر سر هم که پشتیبانی جواب داد گفت که: باید درخواست خودمون رو به corporatesales@mtnirancell.ir بفرسید و ظرف مدت ۷۲ ساعت وصل میشه.
ایرانسل ip static رو فقط به مشترکین حقوقی میده
آدرس صحیح ایمیلشم اینه corporatesales@mtnirancell.ir
با سلام
من برای اینترنت وایمکس ۳ روزی است که مراحل را انجام و مبلغ ۱۴۳ هزارو خورده از طریق اینترنت واریز کردم ولی هیچ گونه تماس با من گرفته نشده و تلفن گویا هم به اپراتور وصل نمی شود. لطفا یکی پاسخ گوی من باشه. من باید تا کی منتظر بمونم؟
با تشکر
دوست گرامی! سایت «کارتی» سایتی مستقل است و مسئولیتی در قبال خدمات شرکت ایرانسل ندارد. شما میتوانید با شمارهای که در بالا اعلام کرده ایم، تماس بگیرید. به هر حال امیدواریم مشکلتان هر چه زودتر برطرف شود.