امکان ارسال فایل‌های متنی در آخرین آپدیت واتز آپ (آموزش نصب نسخه بتا در گوشی‌های اندرویدی)

آخرین آپدیت واتز آپ (نسخه بتا) ویژگی جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد: امکان ارسال و دریافت فایل‌های متنی. بعد از نصب آخرین آپدیت واتز آپ با  بر ضربه زدن روی آیکون گیره کاغذ، در پنجره جدید گزینه  document را خواهید دید. در حال حاضر فقط می‌توانید فایل‌های PDF را ارسال و دریافت کنید. توجه داشته باشید که دریافت کننده هم باید اپلیکیشن واتز آپ را به آخریت نسخه بتا آپدیت کرده باشد.

آخرین آپدیت واتز آپ

در نسخه قبلی واتز آپ ارسال عکس و ویدئو به صورت جداگانه و از طریق دو آیکون مجزا انجام می‌شد. اما در آخرین آپدیت واتز آپ (نسخه بتا) دو آیکون عکس و ویدئو حذف شده و هر دو از طریق آیکونCamera ارسال می‌شوند. به این صورت که وقتی روی camera ضربه بزنید، یک پنجره کوچک باز می‌شود تا از شما بپرسد با دوربین عکس می‌گیرید یا فیلم. این امکان فعلاً فقط در نسخه بتای واتز آپ فعال شده است.

برای ارسال فایل PDF آیکون گیره کاغذ را بزنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، document را انتخاب کنید. فایل PDF را که می‌خواهید ارسال کنید، انتخاب کنید. عملیات اتچ شدن فایل آغاز و یک پیش نمایش از فایل در محیط چت ظاهر می‌شود. پیشرفت درصد آپلود را هم می‌توانید ببینید. فایل‌های PDF که در آخرین نسخه واتز آپ دریافت می‌کنید، در تب جدید Documents در بخش Media  ذخیره می‌شوند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

در ادامه این پست توضیح می‌دهیم که چگونه نسخه بتای واتز آپ را نصب کنید. قبل از هر کاری فایل apk نرم‌افزار WhatsApp Beta Update واتز آپ را از لینک زیر دریافت و نصب کنید:

دانلود مستقیم WhatsApp Beta Update

پس از نصب اپلیکیشن، علامت چرخ دنده را بزنید تا وارد منوی تنظیمات شوید. در این منو گزینه اول Auto-download updates را فعال کنید. از این پس آخرین نسخه بتای واتز آپ به صورت خودکار بر روی گوشی شما دانلود می‌شود. برای نصب آن هم کافی است Install را بزنید.

برای دریافت نسخه بتای واتز آپ راه دیگری هم هست. اگر این اپلیکیشن بر روی گوشی شما نصب باشد، می‌توانید به لینک زیر بروید و با کلیک کردن بر روی گزینه become a tester نسخه بتای آن را دریافت کنید:

دانلود نسخه بتای واتز آپ از گوگل پلی استور 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!