چگونه آرشیو استوری های اینستاگرام را مشاهده کنیم و آنها را دوباره منتشر کنیم؟

استوری‌هایی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید، بعد از گذشت ۲۴ ساعت که زمان انقضای آنها به سر می‌رسد، از پروفایل شما پاک خواهند شد. اما اینستاگرام با قابلیتی بسیار جالب به نام‌های آرشیو استوری‌های اینستاگرام و استوری هایلایت خیال کاربران را راحت کرده که همیشه می‌توانند به محتواهایی که منتشر کرده‌اند دسترسی داشته باشند و اگر نیاز بود دوباره آنها را منتشر کنند. در این پست نحوه مشاهده آرشیو استوری های اینستاگرام و همچنین منتشر کردن دوباره استوری‌های ذخیره شده را آموزش دهیم.

دانلود Instagram از آیتونز

دانلود Instagram از گول پلی استور

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

برای دسترسی به آرشیو اینستاگرام، به صفحه پروفایل خود بروید و منوی همبرگری که با سه خط افقی روی همدیگر مشاهده می‌شوند بزنید. منوی همبرگری را دز تصویر زیر می‌توانید پیدا کنید.

   پیدا کردن آرشیو استوری در اینستاگرام

با باز شدن این منو باید گزینه آرشیو را که با یک فلش و ساعت مشخص شده بزنید. (طبق تصویر زیر)

آرشیو پست در اینستاگرام

 

حالا می‌توانید استوری‌های آرشیو شده اکانت خود را مشاهده کنید. اما خوش‌خبری دیگر اینکه شما می‌توانید از همین بخش به آرشیو پست‌ها و لایوهای خود نیز دسترسی پیدا کنید. برای این کار باید باکس زیر را بزنید. 

با ضربه زدن روی باتن بالا، منویی باز می‌شود که با آن می‌توانید Posts ، Stories یا Live را انتخاب کنید.

   

اگر مایل نیستید که اینستاگرام به صورت خودکار پست‌هایی را که منتشر می کنید آرشیو کند، روی آیکون تنظیمات (سه نقطه) در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس Settings را بزنید.

 

حالا گزینه  Save to Archive را در حالت غیرفعال قرار دهید.

اما اگر می‌خواهید یک پست را از آرشیو خارج کنید و به پروفایل خود برگردانید، روی آیکون تنظیمات (سه نقطه) در بالا و سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس گزینه Create Highlight را انتخاب کنید. حالا استوری موردنظر خود را انتخاب کنید و Next را بزنید.

  

در این مرحله می‌توانید به هایلایت خود عنوان اختصاص بدهید. همچنین می‌توانید برای آن یک کاور انتخاب کنید که در پروفایل شما نمایش داده می‌شود. وقتی عنوان و کاور هایلایت را انتخاب کردید، Add را بزنید.

به این ترتیب استوری از آرشیو خارج می‌شود. و کسانی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند، با ضربه زدن بر روی استوری، می‌توانند آن را ببینند. برای ساختن یک هایلایت جدید، کافی است روی علامت به علاوه در پروفایل خود ضربه بزنید.

پست‌های دیگر ما در مورد استوری‌های اینستاگرام را هم بخوانید:

منبع: How to Geek

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!