آموزش جستجوی اموجی و گیف در کیبورد گوگل

گیف‌ها و اموجی‌ها جدیدترین شیوه‌های برقراری ارتباط هستند. ممکن است در نگاه اول مسخره به نظر برسند، اما در واقع تاثیری که بر مخاطب می‌گذارند، بیشتر از یک متن خشک و خالی است. تاثیر اموجی‌ها بر زبان به حدی بوده است که دیکشنری آکسفورد واژه برگزیده سال ۲۰۱۵ را از میان آنها انتخاب کرد. در سال ۲۰۱۵ اموجی اشک شوق اموجی های کیبورد گوگل به عنوان واژه سال برگزیده شد! گوگل در ماه می سال ۲۰۱۶ اموجی‌ها را به کیبورد خود اضافه کرد. امکان جستجوی اموجی و گیف در کیبورد گوگل هم در آپدیت جدید آن فراهم شده که در این پست روش استفاده از آن را شرح خواهیم داد.

تعداد اموجی‌های کیبورد گوگل زیاد است و با هر آپدیت، بیشتر هم می‌شود. پیدا کردن یک اموجی خاص زمان‌بر و کلافه کننده است. گاهی پیش می‌آید که به جای گشتن به دنبال یک اموجی، از دم‌دست‌ترین اموجی استفاده می‌کنیم. اما گوگل مثل همیشه برای این مشکل هم راه‌حلی دارد! در آپدیت جدید کیبورد گوگل می‌توانید به سادگی میان اموجی‌ها جستجو کنید و گزینه موردنظرتان را پیدا کنید.

برای جستجوی اموجی و گیف در کیبورد گوگل، قبل از هر کاری باید نسخه آخر کیبورد گوگل را که جی‌برد نام دارد، نصب کنید. از این به بعد لازم نیست میان اموجی‌ها بگردید و ورق بزنید. فقط باید کلمه‌ای را که اموجی مورد نظر شما را توصیف می‌کند، تایپ کنید. مثلاً اگر دنبال یک اموجی خوشحال می‌گردید، کافی است در این فیلد کلمه happy را تایپ کنید. همه اموجی‌های خوشحال در یک ردیف نمایش داده می‌شوند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. جالب است بدانید که این قابلیت برای زبان فارسی هم کار می‌کند و شما می‌توانید به جای happy از کلمه خوشحال استفاده کنید یا برای یافتن استیکر کیک، کلمه «کیک» را تایپ کنید و …

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اموجی های کیبورد گوگل

کیبورد جستجوی ایموجی فارسی

فقط این نیست! برای پیدا کردن گیف‌های کیبورد گوگل هم می‌توانید همین کار را بکنید. بعد از این که کیبورد گوگل را باز کردید، وارد صفحه اموجی‌ها شوید و روی آیکون GIF ضربه بزنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه Search GIFs را می‌بینید. با تایپ کردن کلمه مورد نظرتان در این فیلد، لیستی از گیف‌های مربوط به آن باز می‌شود که می‌توانید از میان آنها انتخاب و ارسال کنید. حتی می‌توانید قبل از ارسال، به آن متن هم اضافه کنید.

گیف های کیبورد گوگل

نکته مثبت امکان جستجوی اموجی و گیف در کیبورد گوگل، این است که لازم نیست تنظیمات گوشی را تغییر دهید. یا اگر گوشی شما آیفون است، احتیاجی به توییک ندارید. همه چیز در همان قدم اول پیش روی شماست!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *