راهنمای خرید اینترنتی شارژ

خرید شارژ برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است.
اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید اینترنتی کارت شارژ و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ی خریدهای  اینترنتی از وبسایت‌های دیگر و  با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم.
شما می توانید برای خرید شارژ به ترتیب زیر عمل کنید :

۱. پس از ورود به سایت کارتی (carti.ir)، کارت شارژ مورد نظر خود (ایرانسل ، همراه اول یا تالیا) را انتخاب کنید.

انتخاب نوع کارت شارژ

۲. قیمت کارت شارژ مورد نظرتان و تعداد مورد نیازتان انتخاب کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
انتخاب مبلغ و تعداد کارت شارژ

۳. در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به  آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای خرید شارژ از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد شارژ، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.

برای دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر، توصیه می‌کنیم ایمیل و شماره موبایلتان را وارد کنید (اختیاری)

۴. در این مرحله بانک خود را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی دکمه‌ی پرداخت، به صفحه اینترنتی بانکی که عملیات پرداخت توسط آن انجام می‌شود، منتقل می‌شوید. بانکی که پرداخت به همکاری آن انجام می‌شود، می‌تواند با بانک کارت شما متفاوت باشد.

بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت ممکن است از طریق بانکی دیگر انجام شود.

۵. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از:

  •  شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده است.

  • کد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.

  • رمز اینترنتی (رمز دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر‌کننده‌ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.
  • تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد ۱۲ و به جای سال عدد ۹۹ را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)

در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت carti.ir باز می گردید و می توانید کد شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و نیز کد شارژ به شماره‌ی همراهتان به صورت پیامک فرستاده می‌شود.

خرید شارژ

نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.

اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی خرید شارژ برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی تماس با ما پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۲۷ دیدگاه برای «راهنمای خرید اینترنتی شارژ»

  1. حمید لطفیان

    سلام در کارت من که بانک کشاورزی است شماره سه یا چهار رقمی. وجود ندارد از کجا این شماره را بگیرم. با تشکر از سایت خوب شما.موفق باشید.

    • شما می‌توانید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است.

    • خیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست 😉

    • امکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید.

  2. سلام کارتی

    -من چند ماهه که از تو خرید می کنم
    -خیلی راضی ام و به همه پیشنهاد می دم.
    -اگه یه نرم افزار هم ارائه بدین برای خرید کارت شارژ ممنون میشم. هم برای موبایل و هم کامپیوتر
    -اگه برای مغازه دارها هم ارزونتر حساب کنید ممنون می شم
    -یه کد باکس تبلیغاتی هم بدین که بزارمتون گوشه سایتم
    -خیلی گلین ٰ ٰ سایتتون سبکه و زود هم جوابه آدم رو میده
    -بازم ممنون

    • هیچ کس این رو نمیدونه .حتی رییس خود ایرانسل..من مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان شارژ با همراه بانکم خریدم ولی هرکاری کردم نتونستم وارد کنم. به شماره مسخره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ هم زنگ زدم و هر بار اپراتوری در کار نبود و فقط هر سری حدود ۳۰۰ تومان پول تلفن دادم..حتی روابط عمومی ایرانسل هم همش اشغاله..
      خلاصه اشتباه کردم وایمکس خریدم.. فقط تبلیغات بلدن بکنن..خاک تو سرشون.

    • سعید جان! لازم نیست چیزی را فعال کنید. شما تنها به یک کارت بانکی عضو شتاب نیاز دارید. فقط باید از خودپرداز همان بانک، برای کارت بانکی‌تان رمز دوم تهیه کنید. توضیحات کامل در همین مطلبی که به آن کامنت داده اید، وجود دارد. خرید کارت شارژ از اینترنت کار بسیار آسانی است!

    • دوست عزیز شما می‌توانید با مراجعه به خودپرداز بانک صادر کننده‌ی کارت و ورود به قسمت «دریافت یا تغییر رمز دوم» این کد را مشاهده کنید. در ضمن اگر پس از تغییر رمز دوم، از خودپرداز رسید بگیرید، کد cvv2 به احتمال زیاد روی آن هم چاپ شده است. همچنین می‌توانید به یکی از شعب بانک خودتان مراجعه کنید. آن‌ها این کد را به شما خواهند داد.

  3. من حدود یکسالی می شود که با سایت کارتی آشنا شده ام. همیشه از همین سایت کارت شارژ تهیه می کنم. از محاسنش این است که آدرس اش خیلی ساده و سر راست است. من آن را راحت حفظ کرده ام و سریع می روم سراغ سایت و کارت تهیه می کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *