معرفی و بررسی ۶ اپلیکیشن پخش فیلم و سریال و تلویزیون برتر ایرانی

شبکه‌های ارتباطی تا حدی پیشرفت کرده‌اند که دیگر لازم نیست برای دسترسی به برنامه‌های صوتی و تصویری دلخواه خود در منزل حضور داشته باشید. پیشرفت تکنولوژی بستری را فراهم کرده که می‌توانید از وقت آزادی که در ترافیک، مترو و یا هر مکان دیگری دارید، برای تماشای محتوای صوتی و تصویری مورد نظر خود استفاده کنید. در این پست بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال را معرفی خواهیم کرد.


اپلیکیشن لنز Lenz

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

یکی از اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال در ایران، لنز است. با اپلیکیشن لنز به طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت. مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در لنز به صورت زنده پخش می‌شوند.

ضبط خودکار برنامه‌های زنده در زمانبندی‌ای که از پیش تعیین کرده‌اید، از دیگر مزایای این اپلیکیشن است. همچنین اگر موفق نشوید یک برنامه را تماشا کنید، تا ۷ روز بعد از پخش در بخش آرشیوها به آن دسترسی خواهید داشت.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

در لنز می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را به فهرست «علاقه‌مندی» اضافه کنید تا در آینده راحت‌تر به آنها دسترسی داشته باشید. می‌توانید برنامه‌های زنده را به عقب بازگردانید و یا متوقف کنید و ادامه آن را در زمان مناسب تماشا کنید.

ایرانسل هم امکان تماشای فیلم و سریال های لنز با ترافیک رایگان را برای مشترکانش فراهم کرده است. می‌توانید به صورت رایگان در لنز اکانت ایجاد کنید. اما برای تماشای فیلم و سریالف باید اشتراک آن را خریداری کنید.

دانلود لنز از سیب اپ

دانلود لنز از گوگل پلی استور


اپلیکیشن فیلیمو Filimo

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال ، فیلیمو است. فیلیمو (محصول آپارات) آرشیوی از بهترین فیلم‌های ایران و جهان شامل فیلم سینمایی، سریال‌، مستند و فیلم تئاترها را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مهمترین ویژگی‌های فیلیمو، این است که کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما تنظیم می‌شود. به این ترتیب اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد، وقفه‌ای در نمایش آن ایجاد نمی‌شود.

از ویژگی‌های دیگر فیلیمو این است که می‌توانید در آرشیو آن بر اساس ژانر و نوع فیلم‌ها جستجو کنید. به علاوه سایت فیلیمو بر روی تمامی دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند قابل دسترسی است. نسخه تلویزیون فیلیمو برای همه اسکرین‌های بزرگ در آدرس tv.filimo.com قابل دسترس است.

با استفاده از اپلیکیشن فیلیمو می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌ها را دانلود کنید و به صورت آفلاین تماشا کنید. اگر از مشترکان اپراتورها و اینترنت‌های منتخب باشید، برای شما حجم اینترنت رایگان م در نظر گرفته شده است.

ایرانسل امکان تماشای فیلم و سریال های فیلیمو با ترافیک رایگان را برای مشترکانش فراهم کرده است. به علاوه اگر مشترک اینترنت پرسرعت شاتل هستید، می‌توانید از مزایای ویژه شاتل برای تماشای فیلیمو بهره‌مند شوید.

دانلود فیلیمو نسخه iOS

دانلود فیلیمو نسخه اندروید

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال


اپلیکیشن تلوبیون Telewebion

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

تلوبیون از اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال های صدا و سیما است. با استفاده از تلوبیون می‌توانید به پخش زنده و آرشیو ۳۰ شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید. این برنامه‌ها را می‌توانید به صورت زنده ببینید و یا از آرشیو دانلود کنید.

اگز از طرفداران فوتبال هستید، آرشیو تمام مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم (پخش شده از تلویزیون) در تلوبیون در دسترس شماست.

بخش ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است. همه برنامه‌ها را می‌توانید با ۳ کیفیت و حجم متفاوت ذخیره کنید.

در تلوبیون می‌توانید برنامه‎های تلویزیونی را بر اساس تقویم و شبکه پخش جستجو کنید. این اپلیکیشن از زبان فارسی روی همه دستگاه ها پشتیبانی می‌کند. ساختن اکانت در تلوبیون کاملا رایگان است و برای تماشای برنامه‌ها هم نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. شما فقط هزینه ترافیک اینرتنت را پرداخت می‌کنید.

دانلود تلوبیون از سیب اپ

دانلود تلوبیون از گوگل پلی استور


اپلیکیشن نماوا Namava

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریالنماوا یکی دیگر از اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال ایرانی است. وب‌سایت نماوا شامل مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، مستند‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با دوبله‌ فارسی است. آثار موجود در نماوا هنگام پخش به‌صورت خودکار با سرعت اینترنت شما هماهنگ می‌شوند. اگر سرعت اینترنت شما پایین باشد، وقفه ای در پخش فیلم‌ها ایجاد نخواهد شد.

عضویت در سایت نماوا رایگان است. اما اگر بخواهید فیلم‌ها و دیگر محتویات آن را به صورت آنلاین تماشا کنید، باید حق اشتراک نماوا را پرداخت کنید. البته حق اشتراک فقط در ازای دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌ها پرداخت می‌شود و هزینه ترافیک اینترنت را که برای تماشای محتویات نماوا مصرف می‌کنید، شامل نمی‌شود.

اگر از مشترکان شاتل، های‌وب، آسیاتک، پیشگامان، سرویس TD-LTE مبین‌نت و داتک هستید، تماشای مختوای نماوا از ترافیک اینترنت پرسرعت شما کم نمی‌کند.

در حین تماشای فیلم می‌توانید زبان فیلم و زیرنویس را به صورت دلخواه انتخاب کنید. به علاوه می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌ها را دانلود و به صورت آفلاین تماشا کنید. از دیگر امکانات نماوا امکان تماشای بخشی از یک فیلم بر روی یک دستگاه و تماشای ادامه آن بر روی یک دستگاه دیگر است.

دانلود نماوا از سیب اپ

دانلود نماوا از گوگل پلی استور


اپلیکیشن فیلم نت Filmnet

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

با نصب اپلیکیشن فیلم نت با استفاده از تلفن همراه، رایانه شخصی و تبلت، می‌توانید کلیه فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی و انیمیشن، فیلم تئاتر، مستند و فیلم کوتاه را دانلود و تماشا کنید. کیفیت فایل‌ها بسته به سرعت اینترنت شما قابل تنظیم است تا وقفه‌ای در نمایش آنها ایجاد نشود.

در بخش‌های مختلف فیلم نت امکان جستجو بر اساس ژانر، سال ساخت، نام بازیگران و… وجود دارد. می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. بخشی از محصولات فیلم نت به صورت رایگان و برخی دیگر با قیمت کمتری نسبت به بازار عرضه می‌شوند.

برای استفاده از تمام امکانات فیلم نت داشتن حساب کاربری ضروری است. پس از نصب اپلیکیشن باید شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از دریافت کد فعالسازی و تایید شماره تلفن، حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد.

اگر فیلم یا سریالی که قصد تماشای آن را دارید رایکان نیست، می‌توانید با خرید تکی یا خرید اشتراک، آن را تماشا کنید. برای خرید تکی، باید بُنی به مبلغ آن فیلم تهیه کرده و فیلم را بخرید. اما اگر اشتراک فیلم نت را بخرید، می‌توانید با پرداخت ۱۰ هزار تومان به مدت یک ماه به صورت رایگان از تمام محصولات برنامه استفاده کنید.

اگر مشترک بسته‌های TDLTE مبین‌نت، شاتل، های‌وب، پیشگامان، ماهان نت، سپنتا، فن آوا، داتک و صفر و یک هستید، تماشای فیلم از فیلم نت از ترافیک اینترنت شما کم نمی‌کند. آسیاتک نیز با شرایطی ترافیک فیلم نت را محاسبه نمی‌کند.

دانلود فیلم نت از سیب اپ

دانلود فیلم نت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن آیو Aio

اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال

از دیگر اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال ایرانی آیو است که تلویزیون اینترنتی است. با تلویزیون اینترنتی آیو، می‌توانید محتوای دلخواه خود شامل فیلم و سریال ایرانی و خارجی با دوبله اختصاصی و کارتون و انیمیشن و مستند، شبکه‌های اختصاصی آیو و تمامی شبکه‌های تلویزیون ایران را در زمان و مکان دلخواه توسط موبایل، تبلت، دستگاه کامپیوتر و لپ تاپ شخصی و حتی از تلویزیون خانگی از طریق آیو باکس و یا تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، با کیفیت عالی تماشا کنید.

اگر از اینترنت شرکت‌های طرف قرارداد آیو (همراه اول، ایرانسل، شاتل، آسیاتک و پارس آنلاین) استفاده کنید، لذت بردن از دنیای تصویری آیو با حجم اینترنت نیم بها همراه خواهد بود. تلویزیون اینترنتی آیو علاوه بر امکان پخش آنلاین فیلم و سریال و شبکه ها امکان دانلود را برای کاربران خود فراهم آورده است. اگر سرعت اینترنت شما نوسان دارد یا در چند ساعت آینده دسترسی به اینترنت ندارید، می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را دانلود و به صورت افلاین تماشا کنید.

با خرید اشتراک آیو می‌توانید به آرشیو همه فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته باشید و یا فیلم‌ها را دانلود کنید و بعدا به صورت آفلاین ببینید. در مورد برنامه‌های زنده می‌توانید تا ۱۴ روز همه شبکه‌ها رو به عقب برگردانید و هیچ برنامه‌ای رو از دست ندهید.

به علاوه با شبکه اختصاصی ورزشی آیواسپرت می‌توانید ساعت‌ها مسابقه ورزشی را به صورت زنذه تماشا کنید. مسابقات و رویدادهای ورزشی دیگر مثل بوکس، تنیس، بسکتبال NBA، والیبال و اسنوکر هم از آیواسپرت پخش می‌شود.

دانلود آیو از سیب اپ

دانلود آیو از گوگل پلی استور


 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *