توضیحات کامل درباره مکالمه خانواده همراه اول راهی برای تماس رایگان نامحدود و دو طرفه با افراد خانواده

بسته های مکالمه خانواده همراه اول

اگر از مشترکان دائمی همراه اول هستید، می‌توانید از بسته های مکالمه خانواده همراه اول استفاده کنید و همیشه و همه جا به صورت نامحدود و دوطرفه، با افراد خانواده خود در تماس باشید.

با شرکت در طرح بسته های مکالمه خانواده همراه اول، شما با خرید یک بسته ماهانه ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه‌ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، می‌توانید دقایقی از بسته خود را به یک یا دو مشترک دائمی دیگر هدیه کنید. پس از آن مکالمات شما با فرد یا دونفری که هدیه شما را دریافت کرده‌اند، تا مدت ۳۰ روز  به صورت دوطرفه رایگان خواهد بود و از حجم بسته شما کسر نمی‌شود. شرایط و قیمت بسته های مکالمه خانواده همراه اول را در جدول زیر می‌بینید:

معرفی بسته های مکالمه خانواده همراه اول
ردیفحجم بسته اصلیاعتبار زمانیتعداد مشترکان فرعیقیمت (تومان)
۱۵۰۰ دقیقه درون شبکه۳۰ روزیک مشترک دائمی۲۸,۵۰۰
۲۱۰۰۰ دقیقه درون شبکه۳۰ روزدو مشترک دائمی۵۷,۰۰۰

برای استفاده از قابلیت مکالمه رایگان در مکالمه خانواده همراه اول، در هنگام خرید یکی از بسته‌های ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه‌ای درون شبکه، با اعلام یک شماره دائمی همراه اول به عنوان مشترک فرعی، می‌توانید ۱۰۰ دقیقه از حجم بسته را به وی هدیه کنید. البته این زمان به صورت پیش‌فرض در نظر گرفته شده و اگر برای شما کافی نیست، می‌توانید زمان بیشتری را به فرد موردنظر اختصاص دهید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

از تاریخ خرید بسته تا ۳۰ روز، مکالمات شما با کسی که بسته را با او به اشتراک گذاشته اید، به صورت دو طرفه رایگان خواهد بود.

اگر بسته ۱۰۰۰ دقیقه ای را خریده باشید، می‌توانید فرد سومی را نیز به این چرخه اضافه کنید. اما مکالمات بین دو مشترک فرعی نامحدود نیست و از حجم بسته اشتراکی آنها کسر خواهد شد.

نحوه فعالسازی بسته مکالمه خانواده همراه اول

برای خرید و فعالسازی بسته مکالمه خانواده همراه اول، کافی است کد دستوری #۳۳۴*۱۰* را شماره‌گیری کنید. پس از آن، مطابق شکل زیر، منویی ظاهر می‌شود که شما را برای ادامه کار راهنمایی می‌کند.

مکالمه خانواده همراه اول

همان طور که در شکل مشخص است، پس از شماره‌گیری کد دستوری #۳۳۴*۱۰*، شما برای خرید بسته ۵۰۰ دقیقه‌ای عدد ۱، برای خرید بسته ۱۰۰۰ دقیقه‌ای عدد ۲، و برای اشتراک‌گذاری دقایق عدد ۴ را شماره‌گیری خواهید کرد. در صورتی که عدد ۱ یا ۲ را انتخاب کنید، در مرحله‌ی بعدی، یک شماره همراه اول برای هدیه ۱۰۰ دقیقه مکالمه از شما خواسته خواهد شد. پس از خرید، می‌توانید از طریق منوی اشتراک گذاری (۴) دقایق بیشتری به آن شماره اختصاص دهید. همچنین، اگر بسته ۱۰۰۰ دقیقه‌ای را خریده باشید، می‌توانید از طریق منوی اشتراک گذاری (۴) یک شماره دیگر را وارد نمایید و با هدیه دقایق دلخواه، او را نیز به عنوان مخاطب مکالمه رایگان اضافه کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق پیامک یا از طریق کدهای دستوری طبق جدول زیر، به طور مستقیم به هر یک از دستورات دسترسی داشته باشید:

درگاه های ارتباطی فعالسازی بسته های مکالمه خانواده همراه اول
نوع درخواستپیامک به ۱۰کد دستوری *۱۰#
استعلام وضعیت۳۳۴۰*۱۰*۳۳۴۰#
خرید بسته ۵۰۰ دقیقه۳۳۴۱*۱۰*۳۳۴۱#
خرید بسته ۱۰۰۰ دقیقه۳۳۴۲*۱۰*۳۳۴۲#
اشتراک‌گذاری۳۳۴۳*۱۰*۳۳۴۳#
دریافت راهنما۳۳۴۹*۱۰*۳۳۴۹#

در صورتی که دقایق خریداری شده را تا قبل از ۳۰ روز تمام کردید، نگران نباشید! زیر شما تا پایان ۳۰ روز از تاریخ خرید بسته های مکالمه خانواده همراه اول همچنان می‌توانید از مکالمه رایگان نامحدود دوطرفه بهره‌مند شوید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۳ دیدگاه برای «توضیحات کامل درباره مکالمه خانواده همراه اول راهی برای تماس رایگان نامحدود و دو طرفه با افراد خانواده»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *