تخفیف در هزینه sms با بسته پیامک فارسی ایرانسل

بسته‌های پیامک (SMS) فارسی ایرانسل، سرویسی است که مشترکین اعتباری ایرانسل، می‌توانند با استفاده از آن، در یک بازه‌ی زمانی معین، تعداد مشخصی اس ام اس فارسی را با تخفیف ویژه ارسال کنند. سه نوع بسته ارائه شده است که اطلاعات آن‌ها به همراه کدی که برای فعال کردن هر کدام باید وارد کنید، در جدول زیر نشان داده شده است:

نام بستهکد فعال‌سازیمهلت انقضاقیمت
بسته ۱۳۰ پیامکی*۱۴۰*۳*۸*۱*۱#۳ روز۹۶۰ تومان
بسته ۱۲۰ پیامکی*۱۴۰*۳*۸*۱*۲#۵ روز۹۶۰ تومان
بسته ۱۱۰ پیامکی*۱۴۰*۳*۸*۱*۳#۷ روز۹۶۰ تومان

بسته پیامک فارسیبه عنوان مثال، وقتی بسته‌ی ۱۱۰ پیامکی را فعال کنیم، ۹۶۰ تومان از اعتبار ما کم می‌شود، و ما طی ۷ روز آینده می‌توانیم ۱۱۰ عدد پیامک رایگان فارسی بفرستیم.

چند نکته:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • این بسته‌ها تنها شامل پیامک‌های داخل شبکه (ایرانسل به ایرانسل) است. و هزینه‌ی پیامک‌هایی که به اپراتورهای دیگر ارسال می‌کنید، طبق تعرفه حساب می‌شود.
  • هر روز فقط یک بسته را می‌توانید فعال کنید.
  • برای اطلاع از حساب بسته‌های پیامکی، کد #۳*۱۴۱* را از گوشی خود شماره‌گیری کنید.

آیا فعال‌سازی این طرح به صرفه است؟

اگر فکر می‌کنید در طی مدت معین شده، آن تعداد پیامک را خواهید فرستاد، بله. مثلا اگر می‌دانید که در طی ۳ روز ۱۳۰ پیامک فارسی ایرانسل به ایرانسل خواهید فرستاد (به طور متوسط روزی ۴۳ پیامک)، فعال کردن بسته‌ی اول برای شما به صرفه است. یا اگر می‌دانید که در ۷ روز آینده ۱۱۰ پیامک فارسی ایرانسل به ایرانسل خواهید فرستاد (به طور متوسط روزی ۱۵ پیامک)، فعال کردن بسته‌ی سوم به شما توصیه می‌شود. اما اگر روزی تقریبن ۴ یا ۵ پیامک می‌فرستید، سراغ این بسته‌ها نروید.

حالا ببینم اگر بسته را فعال کنیم و همه‌ی پیامک‌های آن را استفاده کنیم، چقدر به سودمان خواهد بود.

بر اساس جدول تعرفه‌های ایرانسل ، پیامک فارسی هر عدد ۱۰ تومان و پیامک لاتین هر عدد ۱۶ تومان است. اما اگر شما این بسته‌ها را فعال کنید، و تمام پیامک‌های بسته‌تان را در طول مدت مقرر استفاده کنید، هر پیامک فارسی برای شما حدود ۷ تا ۸ تومان هزینه خواهد داشت و این یعنی کاهش بیش از ۲۰ درصدی در هزینه‌ی ارسال پیامک. البته فراموش نکنید که چه این بسته را فعال کرده باشید و چه نکرده باشید، پیامک فارسی همیشه از پیامک لاتین ارزان‌تر است. پس بهتر است عادت کنیم پیامک‌های خود را با حروف فارسی بنویسیم. باور کنید فقط چند روز اولش سخته! بعدش یاد می‌گیرید و عادت می‌کنید 🙂

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۶ دیدگاه برای «تخفیف در هزینه sms با بسته پیامک فارسی ایرانسل»

  1. محمود یوسفی

    چرا بسته نامحدودپیامک از لحاظ زمانی یا تاحداقل۳ماه ،که بطور یکسان در موردهزینه ارسال به ایرانسل ویا هراپراتور دیگری را دارا باشد،وفقط برای ایرنسلی بهم نباشد که کاربران زیادی را دربر میگیرد،تهیه نکرده اید،یا در دست اقدام ندارید،میتوانید با عضو گیری وپرداخت هزینه عضویت برای اینگونه کاربران از لحاظ مالی به این نوع طرحها کمک کرد.که به صرفه نبودن را بهانه نکرد

  2. ببخشید اگر این بسته رو فعال کنیم میشه وقتی طرف مقابل شارژ نداره و از پیامک میزبان استفاده میکنه پیامکه اونم از همین ۱۲۰ تا کم میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *