جزیره هوشمند ایرانسل ؛ تا ۸۰ درصد تخفیف مکالمه برای مشترکین اعتباری

جزیره هوشمند ایرانسل

ایرانسل طرحی با نام جزیره هوشمند ایرانسل به اجرا گذاشته است، که تخفیف فراوانی برای مکالمه‌های مشترکین اعتباری ایرانسل فراهم می‌آورد.
در جزیره‌ هوشمند ایرانسل، میزان تخفیف متغیر است و بر اساس مکان مکالمه و زمان مکالمه محاسبه می‌شود. یعنی هر قدر ترافیک شبکه در مکان و زمانی که تماس گرفته شده است کمتر باشد، مشترک تخفیف بیشتری دریافت می‌کند و این تخفیف گاهی تا ۹۹ درصد نیز می‌رسد. در ابتدای هر تماس، میزان تخفیفی که در این تماس به شما تعلق می‌گیرد، روی صفحه نمایش تلفن شما نمایش داده می‌شود.

همچنین در صورتی که امکان پخش سلولی (cell broadcasting) روی گوشی شما فعال باشد، میزان تخفیفی که هر ساعت و در هر مکان به شما تعلق می‌گیرد، روی نمایشگر گوشی نمایش داده خواهد شد. البته چه این امکان را داشته باشد و چه نداشته باشید، تخفیف به شما تعلق خواهد گرفت.

فعالسازی جزیره هوشمند ایرانسل

برای فعال سازی طرح جزیره هوشمند ایرانسل، کافی است کد *۱۳۵*۱# را شماره‌گیری کنید. کدهای دستوری مربوط به جزیره هوشمند ایرانسل را در جدول زیر می‌بینید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
کدهای دستوری جزیره هوشمند ایرانسل
 کار کد دستوری
 فعالسازی جزیره هوشمند ایرانسل*۱۳۵*۱#
 اطلاع از میزان تخفیف*۱۳۵*۰#
اطلاع از طرح تعرفه فعال*۱۳۵*۸#
لغو عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل*۱۳۵*۹#

 نکاتی درباره سرویس جزیره هوشمند ایرانسل

  • میزان نرخ مکالمه بدون تخفیف در سرویس جزیره ایرانسل، ۷۲ تومان در دقیقه است  و بر اساس تخفیفی که به شما تعلق می‌گیرد، از این تعرفه کم می‌شود.
  • در صورتی که هر کدام از تعرفه‌های رنگی (آبی، قرمز، طلایی) برای شما فعال باشد، تا زمان اتمام مدت تعرفه رنگی، امکان استفاده از طرح جزیره هوشمند را نخواهید داشت. برای اطلاع از طرح فعال می‌توانید کد *۱۳۵*۸# را شماره‌گیری کنید.
  • ۲۰ درصد شارژ اضافه‌ای که هنگام شارژ شگفت‌انگیز دریافت می‌کنید، قابلیت مصرف شدن در این طرح را ندارد و شما می‌توانید از آن اعتبار برای ارسال پیامک، MMS و یا اینترنت همراه استفاده کنید.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۵ دیدگاه برای «جزیره هوشمند ایرانسل ؛ تا ۸۰ درصد تخفیف مکالمه برای مشترکین اعتباری»

  1. باسلام من در طرح ۵۰دقیقه مکالمه داخل شبکه فقط۵۰۰تومان شرکت کردم smsمربوط به فعال سازی واسم اومد ولی چند باری که تماس گرفتم هزینش از شارژ خطم کم شد (کلاه برداریه)

  2. سلام چرا کد فعال سازی طرح جزیره هوشمند را میزنم اس ام اس میاد فعال شد ولی روی صفحه گوشی نمیزنه . یک بار رو صفحه نمایش نوشت ۵۰٪ جزیره ولی وقتی که گوشی رو خاموش و روشن کردم نوشته رو صفحه محو شدو دیگه نیومد روی صفحه ؟؟ و اینکه هزینه هر دقیقه مکالمه ایرانسل ۷۲ تومان میباشد اما من وقتی که ۲ هزار تومان شارژ میکنم خیلی زود تمام میشه قبلا ۲۶ دقیقه یکجا میشد با این مبلغ صحبت کرد اما الان خیلی کمتر از این میشه حرف زد ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *