نحوه فعال کردن دارک مود اورنوت (evernote) در اندروید، آیفون، وب و مکینتاش

Evernote یکی از محبوب‌ترین یا شاید محبوب‌ترین برنامه یادداشت‌برداری است که هم اکنون در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند قرار دارد. Evernote از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۰۷ ، با بیش از ۲۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به یک مجموعه کامل و بی‌نقص تبدیل شده است.

صرف نظر از این که فعال کردن حالت تاریک مصرف شارژ باتری گوشی را هم کاهش می‌دهد، با توجه به ماهیت اورنوت که کاربرد آن تایپ کردن و خواندن است، مسلماً حالت تاریک یا دارک مود این اپلیکیشن برای سلامت چشمان شما مفید خواهد بود. دارک مود اورنوت اکنون برای کاربران سیستم‌های مکینتاش و سیستم عامل‌های iOS و اندروید در دسترس است.

فعال کردن دارک مود evernote

دارک مود evernote

برای فعال کردن دارک مود اورنوت ابتدا باید اپلیکیشن را به آخرین نسخه ارتقا بدهید. اگر گزینه dark mode را پیدا نمی‌کنید، ممکن است لازم باشد سیستم عامل را هم به روز کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دارک مود اورنوت اندروید

اورنوت در اندروید ۵ و نسخه‌های بالاتر آن به حالت تاریک مجهز است. در گوشی‌های اندرویدی برای فعال کردن حالت تاریک، اورنوت را باز کنید. روی Menu ضربه بزنید تا لیست آن باز شود. در لیست Dark Theme را پیدا کنید و در حالت فعال قرار دهید. برای غیرفعال کردن دارک مود اورنوت هم عکس مراحل بالا را انجام دهید.

دارک مود Evernote در آیفون

اگر سیستم عامل گوشی‌های آیفون را به نسخه ۱۳ ارتقا بدهید و حالت تاریک ان را فعال کنید، اورنوت به صورت خودکار به دارک مود تغییر حالت می‌دهد. برای فعال کردن دارک مود iOS اپلیکیشن تنظیمات settings را باز کنید. گزینه Display & Brightness را پیدا کنید و سپس در بخش Appearance section، روی گزینه Dark ضربه بزنید. برای غیرفعال کردن آن هم کافی است به جای Dark، گزینه Light را انتخاب کنید.

اما برای فعال کردن دارک مود اورنوت در iOS12 ، ابتدا اپلیکیشن را باز کنید و تب Account را فعال کنید. حالا در منو گزینه Dark Theme را پیدا کنید و آن را در حالت فعال قرار دهید. دقت کنید که در نسخه‌های ۱۱ و پایین‌تر iOS حالت تاریک اورنوت فعال نیست.

دارک مود اورنوت تحت وب

حالت تاریک اورنوت برای نسخه‌های ویندوز و تحت وب هنوز فعال نشده است. اگر از نسخه ویندوز استفاده می‌کنید، باید منتظر نسخه جدید آن بمانید. اما در مورد نسخه تحت وب راه‌حل‌های میان‌بر وجود دارد. در این مقاله ما اپلیکیشن Night Eye را برای این کار به شما معرفی می‌کنیم.

به این صفحه بروید و Night Eye را برای مرورگری که از آن استفاده می‌کنید، نصب کنید. سمت راست نوار آدرس مرورگر یک آیکون اضافه می‌شود که با کلیک بر روی آن، Night Eye فعال می‌شود. حالا زبان موردنظر را که به صورت پیش‌فرض انگلیسی است، انتخاب کنید و از دارک مود evernote لذت ببرید.

 

دارک مود Evernote در مکنیتاش

حالت تاریک اورنوت در مک او اس موهاوی و نسخه‌های بعد از آن قابل استفاده است. برای فعال کردن دارک مود اورنوت در سیستم‌های مکینتاش، فقط کافی است حالت تاریک سیستم را فعال کنید. در این صورت دیگر نیازی نیست در تنظیمات نرم‌افزار تغییری اعمال کنید. اورنوت به صورت خودکار به حالت تاریک می رود. منوی اپل را باز کنید و روی گزینه System Preferences کلیک کنید. حالا گزینه General را بزنید. در بالای صفحه درست کنار Appearance options روی گزینه Dark کلیک کنید.

دارک مود evernote

دارک مود evernote

دارک مود evernote

در صورت تمایل می‌‎توانید بدون غیرفعال کردن حالت تاریک در مک، فقط یادداشت‌های اورنوت را در یک نسخه روشنتر ببینید. برای این کار در منوی evernote، روی گزینه Preferences کلیک کنید و Use Light Mode for notes را در حالت فعال قرار دهید. اما برای غیرفعال کردن حالت تاریک در evernote باید حالت تاریک مک را غیرفعال کنید. برای این کار در system preferences به جای Dark، گزینه Light را فعال کنید.

 

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *