ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس (پست، ریلز، استوری) از اینستاگرام بدون نیاز به نصب اپلیکیشن اضافه

دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام روی موبایل کاریه که همه ما ممکنه بهش نیاز پیدا کنیم. در اینجا یک دو ترفند بسیار ساده و سریع برای دانلود یا همون ذخیره فیلم و عکس از اینستاگرام به شما آموزش می‌دیم. در اکثر روش‌هایی که جاهای دیگر آموزش داده شده، یا شما باید یک اپلیکیشن روی گوشی‌تان نصب کنید و یا روش سخت و فنی است.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به کمک مرورگر گوشی (بدون نصب اپلیکیشن)

در این روش ما از مرورگر گوشی یا کامپیوتر و یک وبسایت استفاده می‌کنیم.

  1. اینستاگرام را باز کنید و عکس یا فیلمی که می‌خواهید ذخیره کنید را بیاورید. آیکون منو (سه نقطه) در گوشه بالا-راست عکس را بزنید و از منوی باز شده، Copy Link را انتخاب کنید تا آدرس اینترنتی این عکس یا فیلم اینستاگرامی در مرورگر شما ذخیره شود.
  2. در مرورگر کروم یا هر مرورگر دیگری، به سایت آی‌جی‌گرام بروید از لینک مقابل (igram.io). لینکی را که از اینستاگرام کپی کرده بودید را، در فیلد بالای این صفحه paste کنید و دکمه download را بزنید. یک پیش نمایش از آن عکس یا فیلم به شما نمایش داده خواهد شد که زیر آن یک دکمه آبی رنگ است و می‌توانید با زدن آن دکمه، فیلم و عکس را از اینستاگرام دانلود کنید. اگه پست اینستاگرام که می‌خواهید آن را دانلود کنید، چند اسلایدی باشد، این سایت امکان دانلود تک تک اسلاید‌ها را به شما خواهد داد.

اینجا ما یکی از پست‌های اینستاگرام یوتایپ را دانلود کردیم که اسکرین شات آن را در بالا می‌بینید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام از حساب‌های خصوصی (پرایوت)

روش بالا فقط برای پست‌هایی قابل استفاده است که پروفایل کسی که آنها را منتشر کرده، عمومی (پابلیک) باشد. به این معنی که اگر پروفایل کسی خصوصی (Private) باشد، نمی‌توانید با این روش عکس یا فیلم‌هایی را که منتشر کرده دانلود کنید.

عمده اپلیکیشن‌هایی هم که برای دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام موجود هستند، همین محدودیت را دارند. البته برخی اپلیکیشن‌ها امکان دانلود ویدئو و عکس از اکانت‌های پرایوت اینستاگرام را دارند، که لازمه استفاده از آن‌ها این است که نام کاربری و پسورد اینستاگرام خود را در اختیار اپلیکیشن قرار دهید. بنابراین، استفاده از این اپ‌ها از نظر امنیتی چندان قابل توصیه نیست.

ما اینجا روشی به شما معرفی می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را از حساب‌های خصوصی نیز دانلود کنید. این کار به صورت تحت وب و به کمک مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس و فقط روی کامپیوتر یا لپتاپ قابل انجام است:

  1. در مرورگر رایانه شخصی یا لپتاپ خود، مثلا کروم، به آدرس instagram.com بروید و با استفاده از نام کاربری و پسوردتان، به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.
  2. با استفاده از جستجوی اینستاگرام، به پروفایل پرایوت مورد نظرتان بروید و عکس یا ویدئوی مورد نظرتان را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا بزرگنمایی شود. روی آیکون سه نقطه مربوط به پست مورد نظر بزنید و Go to Post را انتخاب کنید. آن پست در صفحه مجزا نمایش داده می‌شود. حال دکمه Ctrl + U را بزنید تا کد Html صفحه نمایش داده شود. همه کدهای این صفحه را به کمک Ctrl +A انتخاب و به کمک Ctrl + C کپی کنید.
  3. یک تب جدید در مرورگرتان باز کنید و به این آدرس بروید (https://aloinstagram.com/private-downloader/private.php).
  4. در سایتی که باز کردید،‌ سه فیلد وجود دارد. کل کدی که در مرحله ۲ کپی کردید را در فیلد سوم (که از همه بزرگتر است)‌ Paste کنید. و دکمه Download زیر آن را بزنید.
  5. تمامی عکس‌ها و ویدئوهای آن پست در زیر فیلد مربوطه نمایش داده خواهد شد که هر کدام هم دکمه دانلود جداگانه دارند و هر کدام را بخواهید می‌توانید دانلود کنید.

مزایا و معایب این روش برای دانلود فیلم و ویدئو از اینستاگرام

این روش روی اکانت‌های خصوصی هم به خوبی کار می‌کند و روی پست‌های چند اسلایدی هم به خوبی جواب می‌دهد. اما نقص آن این است که روی موبایل قابل انجام نیست و این که کمی پیچیده و فنی است.

امیدواریم به کمک این پست توانسته باشید فیلم، ویدئو یا ریلز دلخواه خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

اگر قصد ذخیره کردن استوری از اینستاگرام را دارید مطلب ما درباره دانلود استوری اینستاگرام را بخوانید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۴۴ دیدگاه برای «ساده‌ترین روش‌ها برای دانلود فیلم و عکس (پست، ریلز، استوری) از اینستاگرام بدون نیاز به نصب اپلیکیشن اضافه»

  1. من insta save دانلود کردم.URL ازم خواست. پیج خصوصی نداره ای رو.خاستم instadown دانلود کنم هرچی گشتم نبود. لطفا راهنماییم کنید. از توی گوگل پلی پاک شده

  2. سلام من نمیتونم نه instadown ونه insta save رو برای آندروید دانلود کنم گوگل پلی مثل اینکه حذفش کرده میشه لینک دانلود بزارین یا برام بفرستید با تشکر

  3. مرسی از راهنماییتون…منتهی اینکه وقتی ذخیره کردیم تو گالری ، بعدش میخواهیم اون فیلم رو پست اینستامون بذاریم نمیشه…پیغام خطا میاد…چیکار کنیم؟

  4. رفتم اینستاگرام رو به روز رسانی کردم وقتی بالا اومد . دیدم برای سیو کردن سه نقطه نیست . الان مشکل دارم برای دانلود کردن فیلم و عکس . چیکار کنم

    • همه نسخه های اینستاگرام منوی تنظیمات یا سه نقظه رو دارن
      در آپدیت جدید هم حذف نشده
      اگر منظور شما گزینه copy share link هست، راه حلش در همین پست شرح داده شده

  5. با سلام. میدونم شاید اصلا ربط نداشته باشه سوالم اما اصلا توی اینستا نمیتونم فیلم بزارم. وقتی هم میفرستم حتی با مدت زمان کم تا نصفه میره اما بعد متوقف میشه. دو سه تا برنامه هم نصب کردم اما بازم نشد. لطفا راهنمایی کنید

    • نیازی به نصب برنامه های جانبی نیست
      حتی اگر زمان فیلم طولانی باشه اینستاگرام بخضی از اون رو آپلود می کنه
      مطمئن بشید که حین آپلود شدن فیلم ارتباطتون با اینترنت قصع نمیشه

  6. ببخشید من برنامه اینستا داون دانلود کردم
    ولی به صفحه شخصی که میرم url نداره
    از خوده برنامه هم ک میرم save لینک میخواد
    اصلا نام کاربری نمیخواد ازم
    میشه بگین چطوریه?
    ممنون ازتون

    • احتمالا به جای اینستا داون، خود اپلیکیشن اینستاگرام رو باز می کنید
      طرز کار یک اپلیکیشن بر روی همه گوشی ها یکسانه

    • نیکو احمدی

      مراحل رو باید از داخل خود اپلیکیشن InstaDown طی کنید
      نه از اپلیکیشن اینستاگرام
      InstaDown با پست های خصوصی تست شده و جواب گرفته

    • اگر عکس یا فیلم رو در تلگرام دانلود کنید و بعد از در گالری سیو کنید، هیچ دلیلی وجود نداره که نتونید تو گالری ببینیدش
      مطمین بشید که این مراحل رو درست طی می کنید

  7. سلام.من ویدئویی روازاینستاگرام میخوام که روش کلیک کردم سه نقطه روزدم ولی گزینهcopyنداره فقط دوتا گزینست یکی reportیکی همturn off.چه کاربایدبکنم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. خدا خیرت بده انقدر خوشحال شدم اما تا لحظه اخر رفتم اما سیو تو گالری نداره واسه من چه کنم؟من گوشیمه اپل ۴ هست

    • مجتبی طاهری

      دوست عزیز، شما اول باید توی تلگرام روی ویدئو بزنید تا کامل دانلود بشه. بعد سیو تو گالری اضافه می‌شه. البته من روی اندروید تست کردم و روی اپل تست نکردم.

  9. سلام
    فقط می تونم بگم خدا پدر و مادرت رو بیامرزه ، همین

    کلی سایت رفتم و وقت گذاشتم و همشون می گفتن فلان برنامه رو نصب کن و …و…و…
    اما شما …
    خیلی خیلی ساده و سریع و بی درد سر
    خدا خیرت بده مهندس جون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *