معرفی و دانلود نرم‌افزارهای ضبط فیلم صفحه گوشی‌های اندرویدی و آیفون

اپلیکیشن‌های ضبط فیلم صفحه گوشی : معرفی و دانلود

همه گوشی‌های هوشمند راهی برای گرفتن اسکرین‌شات از صفحه دارند. اما گاهی اوقات اسکرین‌شات نیاز ما را برآورده نمی‌کند. مثلاً فرض کنید که می‌خواهید نحوه رد شدن از یک بازی سخت را به دوستتان یاد بدهید. در این صورت باید از بازی کردن خود فیلم بگیرید، اما اسکرین‌شات تنها یک فریم از بازی را ثبت می‌کند. بنابراین بد نیست بدانید که چطور می‌توانید از صفحه گوشی خود فیلم بگیرید. در این پست چند اپلیکیشن برای ضبط فیلم صفحه گوشی را معرفی خواهیم کرد. مزیت اپلیکیشن‌هایی که در این پست معرفی می‌کنیم، این است که بیشتر آنها در نسخه‌های جدید اندروید نیازی به روت کردن گوشی ندارند.


ضبط فیلم صفحه گوشیاپلیکیشن ای زد اسکرین ریکوردر AZ Screen Recorder

ای زد اسکرین ریکوردر یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی ضبط فیلم صفحه گوشی است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. تنها کاری که باید بکنید، این است که آن را باز کنید و و گزینه ضبط را بزنید. می‌توانید ضبط را موقتاً متوقف کنید و دوباره ادامه بدهید یا به اصطلاح رزیوم (resume) کنید. به علاوه می‌توانید صدا را هم ضبط و با فیلم میکس کنید. با استفاده از دوربین جلویی گوشی می‌توانید تصویر خود را به فیلم اضافه کنید و صحبت‌های خود را هم ضبط کنید. همچنین با استفاده گزینه draw می‌توانید به فیلم، متن هم اضافه کنید. ای زد اسکرین ریکوردر کاملاً رایگان است.

دانلود از گوگل پلی استور

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

ضبط فیلم صفحه گوشیاپلیکیشن وان شات اسکرین ریکوردر One Shot Screen Recorder

وان شات اسکرین ریکوردر فرایند ضبط فیلم صفحه گوشی را تا حد ممکن ساده کرده است. هنگام استفاده از این اپلیکیشن، در کار سایر قسمت‌های گوشی شما اختلال ایجاد نمی‌شود. وان شات اسکرین ریکوردر رایگان است، اما در نسخه رایگان، روی فیلم‌های شما واترمارک قرار می‌گیرد. برای خلاص شدن از واترمارک، باید نسخه پولی آن را خریداری کنید. در نسخه پولی امکاناتی مانند قرار دادن لوگو بر روی فیلم هم وجود دارد.

دانلود از گوگل پلی استور


Mobizen Screen Recorderاپلیکیشن موبیزن اسکرین ریکوردر Mobizen Screen Recorder

موبیزن اسکرین ریکوردر یک اپلیکیشن معمولی و نه چندان معروف برای ضبط فیلم صفحه گوشی است. اما این اپلیکیشن مزیتی دارد که بقیه اپلیکیشن‌ها از آن بی‌بهره‌اند. آن هم این که اگر گوشی شما مجهز به اندروید نسخه ۴.۴ کیت کت باشد، می‌توانید بدون روت کردن گوشی این اپلیکیشن را نصب کنید و از صفحه گوشی فیلم بگیرید. از آنجا که حدود ۲۵ درصد از دارندگان گوشی‌های اندرویدی هنوز از این نسخه استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن هنوز طرفداران خود را دارد.

دانلود از گوگل پلی استور


shouاپلیکیشن شو Shou

اپلیکیشن شو به تازگی منتشر شده و در فاز آزمایشی قرار دارد. با این حال مدعی است که امکانات منحصر به فردی را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از شو می‌توانید علاوه بر ضبط فیلم صفحه گوشی، صدا را هم با کیفیت استریو ضبط و به فیلم اضافه کنید. محدودیت زمانی برای ضبط فیلم وجود ندارد. به علاوه می‌توانید کیفیت فیلمی را که ضبط می‌شود، انتخاب کنید. این اپلیکیشن رایگان است، اما قبل از نصب آن لازم است به صفحه آن در گوگل پلاس بپیوندید.

دانلود از آیتونز

دانلود از گوگل پلی استور


REC screen recorderاپلیکیشن رک (اسکرین ریکوردر) REC

اسکرین ریکوردر یک اپلیکیشن رایگان برای ضبط فیلم صفحه گوشی است که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این اپلیکیشن دارای گزینه‌های مختلفی برای تنظیم کیفیت فیلم است و قابلیت ضبط صدا را هم دارد. مزیت استفاده از این برنامه این است که حجم فیلم ضبط شده بسیار کم است. اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید ۴.۴ باشد، برای استفاده از این برنامه دستگاه شما باید روت شده باشد. اما در اندروید ۵.۰ نیازی به روت کردن گوشی نیست.

دانلود از گوگل پلی استور


ADV Screen Recorderاپلیکیشن ای دی وی اسکرین دیکوردر ADV Screen Recorder

با استفاده از ای دی وی می‌توانید از صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود فیلم بگیرید و در عین حال بر روی فیلم یادداشت هم بگذارید. قابلیتی که این برنامه را به یک گزینه مناسب برای ساخت ویدیوهای آموزشی تبدیل کرده است. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. ممکن است حین کار کردن با ای دی وی سرعت گوشی کم شود، اما نتیجه آن یک فیلم بسیار باکیفیت است. برای نصب این نرم‌افزار نیازی به روت کردن گوشی نیست.

دانلود از گوگل پلی استور


اما در مورد گوشی‌های آیفون وضع کمی فرق می‌کند. طبق سیاست‌های کمپانی اپل، ضبط فیلم صفحه گوشی آیفون یا آیپد ممنوع است! بنابراین اگر هم اپلیکیشنی برای این کار در اپ استور موجود باشد، احتمالاً به زودی حدف می‌شود. البته اگر گوشی آیفون شما جیلبرک باشد، توییک‌های زیادی وجود دارند که با آنها می‌توانید از صفحه گوشی فیلم بگیرید. اما از آنجا که ما به امنیت شما و اطلاعات محرمانه شما خیلی علاقه‌مندیم، فقط اپلیکیشن‌هایی را معرفی می‌کنیم که مورد تایید اپ استور باشند!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!