طرح خانواده بی نهایت رایتل ؛ تجربه دنیای بی نهایت خدمات ارتباطی نوین در هر گوشه دنیا

طرح خانواده بی نهایت رایتل

طرح خانواده بی نهایت رایتل

اگر از مشترکان دائمی رایتل هستید که از خدمات ارتباطی در داخل یا خارج از کشور زیاد استفاده می‌کنند، نگران هزینه‌های بالای آن نباشید. با خرید بسته‌های طرح خانواده بی نهایت رایتل می‌توانید بدون نگرانی از مصرف خود با کمترین هزینه از خدمات ارتباطی بهره‌مند شوید.

طرح خانواده بی نهایت رایتل شامل چهار بسته متفاوت است که عبارتند از بی نهایت کلاسیک، بی نهایت نقره‌ای، بی نهایت طلایی، بی نهایت پلاتین، و بی نهایت الماس. شرایط، تعرفه‌ها و کد دستوری بسته‌‌ها را در ادامه می‌خوانید.

بسته بی نهایت کلاسیک

اگر می‌خواهید با تمام دوستان رایتلی خودتان به‌صورت نامحدود ارتباط داشته باشید و در عین حال با مشترکین سایر اپراتورها نیز در تماس باشید، بسته بی نهایت کلاسیک برای شما مناسب است. دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این بسته است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

با خرید این بسته به ازای هر ۳۰ روز، تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه‌ای نامحدود درون‌شبکه،۵۰۰ دقیقه تماس صوتی و ۵۰۰ پیامک برون‌شبکه، ۱۰ گیگابایت اینترنت و ۲۰ گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف دریافت خواهید کرد. کد دستوری و قیمت بسته بی نهایت کلاسیک در جدول زیر آمده است:

بسته بی نهایت کلاسیک
نام بستهقیمت (ریال)کد دستوری
بسته بی نهایت کلاسیک ۳۰ روزه۴۸۰,۰۰۰*۱۴۲*۱*۳*۵#
بسته بی نهایت کلاسیک ۹۰ روزه۱,۲۰۰,۰۰۰*۱۴۲*۱*۳*۷#

بسته بی نهایت نقره‌ای

اگر می‌خواهید با تمام دوستان رایتلی و غیررایتلی خودتان به ‌صورت نامحدود در ارتباط باشید، بسته بی نهایت نقره‌ای برای شما مناسب است. دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این بسته است.

با خرید این بسته به ازای هر ۳۰ روز، تماس صوتی، پیامک و پیام چند رسانه‌ای نامحدود درون‌شبکه، تماس صوتی و پیامک نامحدود برون‌شبکه، ۱۰ گیگابایت اینترنت و ۲۰ گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف به شما تعلق می‌گیرد. کد دستوری و قیمت این بسته در جدول زیر آمده است:

بسته بی نهایت نقره‌ای
نام بستهقیمت (ریال)کد دستوری
بسته بی نهایت نقره‌ای ۳۰ روزه۸۸۰,۰۰۰*۱۴۲*۱*۳*۶#
بسته بی نهایت نقره‌ای ۹۰ روزه۲,۴۰۰,۰۰۰*۱۴۲*۱*۳*۸#

بسته بی نهایت طلایی

اگر می‌خواهید در سفرهای خارجی با خیال راحت به خدمات ارتباطی دسترسی داشته باشید، بسته بی نهایت طلایی مناسب شماست. زیرا به اندازه کافی اعتبار رومینگ بین‌الملل خواهید داشت. ارتباط با تمام دوستان رایتلی و غیررایتلی به ‌صورت نامحدود و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه در حجم زیاد از دیگر مزایای این طرح است.

با خرید این بسته به ازای هر ۳۰ روز، تماس صوتی، پیامک و پیام چند رسانه‌ای نامحدود درون‌شبکه، تماس صوتی و پیامک نامحدود برون‌شبکه، ۱۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰ گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف و ۸۰۰.۰۰۰ ریال اعتبار رومینگ بین‌الملل در اختیار شما خواهد بود.

بسته بی نهایت طلایی
 نام بستهقیمت (ریال)
بسته بی نهایت طلایی ۳۰ روزه۱,۲۸۰,۰۰۰
بسته بی نهایت طلایی ۹۰ روزه۳,۶۰۰,۰۰۰

بسته بی نهایت پلاتین

اگر برقراری تماس صوتی و پیامک بین‌المللی از داخل کشور با صدها کشور خارجی جزء اولویت‌های شماست، بسته بی نهایت پلاتین را تهیه کنید. ارتباط با تمام دوستان رایتلی و غیررایتلی به ‌صورت نامحدود و همچنین دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه بی نهایت از دیگر مزایای این بسته است.

با خرید این بسته به ازای هر ۳۰ روز، تماس صوتی، پیامک و پیام چند رسانه‌ای نامحدود درون‌شبکه، تماس صوتی و پیامک نامحدود برون‌شبکه،۲۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰ گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف،۶۰  دقیقه تماس صوتی بین‌الملل و ۶۰ عدد پیامک بین‌الملل به شما تعلق می‌گیرد.

بسته بی نهایت پلاتین
نام بستهقیمت (ریال)
بسته بی نهایت پلاتین ۳۰ روزه۱,۶۸۰,۰۰۰
بسته بی نهایت پلاتین ۹۰ روزه۴,۸۰۰,۰۰۰

بسته بی نهایت الماس

اگر می‌خواهید در سفرهای خارجی با خیال راحت به خدمات ارتباطی دسترسی داشته باشید، این بسته را تهیه کنید. زیرا به اندازه کافی اعتبار رومینگ بین‌الملل خواهید داشت. برقراری تماس صوتی و پیامک بین‌المللی از داخل کشور با صدها کشور خارجی هم برای شما مهیا خواهد شد. ارتباط با تمام دوستان رایتلی و غیررایتلی به ‌صورت نامحدود و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه بی نهایت از دیگر مزایای این بسته است.

با خرید این بسته به ازای هر ۳۰ روز، تماس صوتی، پیامک و پیام چند رسانه‌ای نامحدود درون‌شبکه، تماس صوتی و پیامک نامحدود برون‌شبکه، ۲۰ گیگابایت اینترنت، ۲۰ گیگابایت اینترنت در ساعات افت مصرف، ۶۰ دقیقه تماس صوتی بین‌المللی، ۶۰ عدد پیامک بین‌المللی و ۸۰۰.۰۰۰ ریال اعتبار رومینگ بین‌الملل در اختیار شماست.

بسته بی نهایت الماس
نام بستهقیمت (ریال)
بسته بی نهایت الماس ۳۰ روزه۲,۰۸۰,۰۰۰
بسته بی نهایت الماس ۹۰ روزه۶,۰۰۰,۰۰۰

روش‌های خرید بسته‌های طرح خانواده بی نهایت رایتل

شرایط استفاده و پرداخت طرح خانواده بی نهایت رایتل

اگر هر یک از بسته‌های طرح خانواده بی نهایت رایتل را به‌صورت ۳۰ یا ۹۰ روزه خریداری ‌نمایید، در این مدت نیاز به پرداخت صورتحساب نداشته و می‌توانید از خدمات نامحدود بسته در قالب تعریف شده بهره‌مند شوید. هزینه خدمات خارج از این طرح از قبیل خدمات ارزش افزوده، به صورت جداگانه محاسبه و به‌‌ صورتحساب شما اضافه می‌شود.

کلیه خدمات ارائه شده در بسته‌های طرح خانواده بی نهایت رایتل مشمول مقررات مصرف منصفانه خواهند بود. هزینه استفاده بیشتر از حدود مذکور، بر اساس تعرفه‌های عادی رایتل محاسبه شده و به صورتحساب مشترک افزوده خواهد شد. مقررات مصرف منصفانه بسته‌های خانواده بی نهایت به شرح زیر است:

  • تماس درون و برون‌شبکه: سقف مصرف منصفانه در هر دوره ۳۰ روزه ۱۰،۰۰۰ دقیقه است.
  • پیامک درون و برون‌شبکه: سقف مصرف منصفانه در هر دوره ۳۰ روزه ۱۰،۰۰۰ عدد است.
  • پیام چندرسانه‌ای درون‌شبکه: سقف مصرف منصفانه در هر دوره ۳۰ روزه ۱۰،۰۰۰ عدد است.

 لازم است بدانید که…

  • این بسته‌ها مخصوص مشترکین حقیقی است و هرگونه استفاده سازمانی از آنها منجر به قطع خدمات خواهد شد.
  • قیمت‌های جدول ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.
  • سقف مصرف اعلام شده مربوط به یک دوره ۳۰ روزه است و میزان حجم باقی‌مانده هر یک از خدمات (در‌ صورت نرسیدن به سقف مصرف) قابل انتقال به دوره بعد نیست.
  • استفاده از کلیه خدمات بسته‌های خانواده بی نهایت تنها در مناطق تحت پوشش رایتل امکان‌پذیر است. هزینه استفاده از خدمات در مناطق تحت پوشش رومینگ ملی مطابق تعرفه‌های عادی (خارج از بسته) محاسبه می‌شود.
  • ساعات افت مصرف از ۲ الی ۸ بامداد است.
  • جهت مشاهده کشورهای طرف قرارداد تماس و پیامک بین‌الملل اینجا کلیک کنید.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!