معرفی چند گوشی ارزان و خوب برای خرید در بهار ۹۹

معرفی گوشی ارزان و خوب

بازار موبایل آنقدر پیچیده شده که خرید یک گوشی جدید، می‌تواند گیج کننده باشد. با افزایش قیمت دلار و گران شدن گوشی، پیچیدگی بازار موبایل بیشتر هم شده است. انتخاب یک گوشی زمانی سخت‌تر می‌شود که بودجه محدودی داشته باشید. در این صورت ناچارید بیشتر تحقیق کنید تا با خرید یک گوشی ارزان و خوب بیشترین امکانات را با یک بودجه محدود در اختیار داشته باشید.

در این پست قصد داریم چند گوشی ارزان و خوب را معرفی کنیم. با ما همراه باشید. اما قبل از انتخاب گوشی بد نیست بدانید که یک گوشی ارزان قیمت یا میان رده از چه لحاظ با گوشی‌های پیشرو تفاوت دارد؟

چیپست: چیپست به مجموعه ای از تراشه‌ها (چیپ ها) گفته می‌شود که وظیفه آن مدیریت تبادل اطلاعات و داده‌ها بین اجزای داخلی سیستم (مانند پردازنده مرکزی، حافظه یا رم، فضای ذخیره سازی) و قسمت‌های ورودی و خروجی است. اگر بخواهیم بخش سخت افزاری گوشی‌های هوشمند را با بخش سخت‌افزاری یک کامپیوتر مقایسه کنیم، می‌شود گفت چیپست گوشی شامل سی پی یو و چندین جزء دیگر است. برای درک بهتر می‌توانید فرض کنید مادربورد، سی پی یو و کارت گرافیک کامپیوترتان به اندازه یک تمبر پستی کوچک شوند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

یکی از نکات مهم در مورد چیپست گوشی، تعداد هسته‌های آن است. اگرچه گوشی هایی با چیپست ۸ و حتی ۱۰ هسته ای در بازار موجود است، اما اگر بودجه شما محدود است، باید به چیپست‌های ۴ هسته‌ای بسنده کنید. این گوشی ها برای استفاده‌های روزمره عملکرد مناسبی دارند، اما هنگ کردن آنها هم دور از انتظار نیست.

حافظه رم: در پست دیگری در مورد حجم رم گوشی‌های هوشمند نوشته بودیم. بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار رم ۲ گیگابایتی دارند و تعداد محدودی از آنها نیز ۳ از گیگابایت رم بهره می‌بردند. اما بعضی از شرکت‌ها حجم رم گوشی‌های خود را تا ۴، ۶ یا حتی ۸ گیگابایت افزایش داده اند. یک گوشی ارزان و خوب معمولاً ۱ یا ۲ گیگ رم دارد. اما توصیه می کنیم دور گوشی‌های دارای رم ۱ گیگ را خط بکشید. این گوشی ها معمولا در عملکرد روزانه هم به مشکل برمی خورند.

حافظه داخلی: معمولاً حافظه داخلی یک گوشی ارزان قیمت ۸ یا ۱۶ گیگ است. از آنجا که حدود ۳ گیگ از حافظه داخلی گوشی توسط سیستم عامل اشغال می شود، توصیه می کنیم گوشی که برای خرید انتخاب می کنید، حداقل ۱۶ گیگ حافظه داشته باشد. برای جبران آن هم می توانید کارت microSD بخرید.

در ادامه چند گوشی ارزان و خوب و میان رده از برندهای معتبر را معرفی می کنیم. این لیست به صورت دوره ای و با در نظر گرفتن شرایط بازار به روز می شود.


گوشی موبایل دوجی مدل S60 Lite

گوشی موبایل دوجی مدل S60 Lite

مشخصات کلی
قیمت حدودی۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
ابعاد۱۵.۵ * ۸۱ * ۱۶۴ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت میکرو
وزن۲۸۷ گرم
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
RAM۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۵.۲ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۱۹۲۰*۱۰۸۰ | FULL HD
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , NFC , OTG
رزولوشن عکس۱۶.۰ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

گوشی دوجی مدل S60 Lite دارای بدنه‌ای فلزی است که از آلومینیوم سبک و باکیفیت ساخته شده است که در برابر ضربه و آسیب‌های مشابه مقاومت قابل توجهی دارد، بنابراین قادر است به خوبی از قطعات داخلی خود حفاظت کند. همچنین، برای محفاظت بیشتر از فلز روی این گوشی، بدنه آن با روکشی از پلی کربنات پوشانده شده است. این مدل گوشی دوجی از یک پردازنده هشت هسته‌ای بهره برده است که این پردازنده قدرتمند کنار یک RAM با ظرفیت ۴GB عملکرد بسیار قدرتمندی برای گوشی S60 Lite فراهم کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند بدون نگرانی از هنگ کردن یا کاهش سرعت گوشی هوشمند دوجی، برنامه‌های مختلف را روی آن اجرا کنند. همچنین، حافظه ۳۲ گیگابایتی گوشی برای ذخیره فایل‌های شخصی کافی به نظر می‌رسد. یکی از جذاب‌ترین و درعین حال کارآمدترین ویژگی‌ گوشی S60 Lite، دوربین مقاوم در برابر آب و گرد و خاک این دستگاه هوشمند است. کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی دوربین، عکس‌هایی با وضوح بالا و رنگ‌های طبیعی ثبت می‌کند که همه جزییات تصویر را با دقت بالا نمایش درخواهد آورد. این گوشی صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰×۱۰۸۰ دارد. S60 Lite یک باتری با ظرفیت ۵۵۸۰ میلی‌آمپر دارد که ظرفیت قابل توجه این باتری، باعث شده است کاربران در هربار شارژ کامل گوشی خود بتوانند چندین ساعت متوالی با آن کار کنند و نیازی به استفاده زودبه‌زود از شارژر نداشته باشند. کمپانی Doogee این گوشی هوشمند را به قابلیت شارژ سریع مجهز کرده است. به همین دلیل، در صورتی که شارژ باتری گوشی به اتمام برسد، در مدت زمان کوتاهی کاملا شارژ شده و نیازی به صرف زمان طولانی برای شارژ S60 Lite نخواهد بود. همچنین این مدل گوشی دوجی مانند بسیاری از پرچمداران کمپانی‌های دیگر به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده است، بنابراین کاربران می‌توانند بدون استفاده از کابل شارژ، دستگاه هوشمند خود را شارژ کنند. لازم به ذکر است S60 Lite به سنسورهایی نظیر قطب‌نما، ژیروسکوپ، GPS و GLONASS برای مسیریابی مجهز شده است و کاربران با استفاده از آن درهر ساعتی ازشبانه روز می‌توانند به راحتی مسیر خود را پیدا کنند. گوشی هوشمند دوجی S60 Lite، یکی از کارآمدترین انتخاب‌ها برای کاربرانی است که همواره در سفر و ماجراجویی هستند.


گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8T

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8T

مشخصات کلی
قیمت حدودی۳,۸۴۹,۰۰۰ تومان
ابعاد۸ * ۷۵ * ۱۶۱ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۲۰۰ گرم
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
RAM۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۶.۳ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , NFC , Infrared , OTG
رزولوشن عکس۴۸ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

گوشی مدل Redmi Note 8T در واقع نسخه اروپایی گوشی Redmi Note 8 است از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است. سری Note شیائومی نیاز به معرفی ندارند و عملکرد مطلوب در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌ها را به محصولاتی محبوب تبدیل کرده است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۶.۳ اینچی‌اش، حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸T شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه‌‌ای لوکس به ردمی نوت ۸T بخشیده است. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8T مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌‌های ۴G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه ۵.۰، نسخه ۹.۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8T محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.


گوشی موبایل ال جی مدل K50

گوشی موبایل ال جی مدل K50

مشخصات کلی
قیمت حدودی۳,۲۹۹,۰۰۰ تومان
ابعاد۱۶۱.۳x77x8.7 میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۱۷۰ گرم
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
RAM۳ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۶.۲۶ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۱۵۲۰ × ۷۲۰ پیکسل
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , Wi-Fi , بلوتوث , OTG
رزولوشن عکس۱۳.۰ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

گوشی موبایل «K50» محصول جدید برند «ال‌جی» است که شباهت زیادی به گوشی Q6 دارد. این گوشی از یک صفحه ۵.۲۶ اینچی با پنل IPS بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این گوشی، حدود ۷۸.۸ درصد از بدنه آن را در بر گرفته است. برای این محصول تراشه‌ی Mediatek MT6762 Helio P22 انتخاب شده که می‌تواند تضمین‌کننده‌ی قدرت پردازشی K50 در انجام هرگونه عملیاتی باشد. در مرکز این تراشه پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای وجود دارد که به همراه ۳ گیگابایت رم به روان‌ترشدن عملکرد گوشی کمک شایانی می‌کند. همچنین ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای K50 در نظر گرفته شده است که البته نمی‌تواند برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری کافی باشد؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی از نوع microSD این فضا را افزایش دهید. دو دوربین با سنسور‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسل در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده است؛ دوربین اصلی با فلشی از نوع LED همراه شده تا در مکان‌های تاریک هم بتواند تصاویر مناسبی ثبت کند. یکی دیگر از ویژگی‌های محصول جدید ال‌جی باتری قدرتمند آن است؛ این باتری از نوع لیتیوم یون و با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.


گوشی موبایل نوکیا مدل ۷Plus

گوشی موبایل نوکیا مدل 7Plus

مشخصات کلی
قیمت حدودی۳,۷۵۹,۰۰۰ تومان
ابعاد۸ × ۷۵.۶ × ۱۵۸.۴ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۱۸۳ گرم
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
RAM۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ | +FullHD
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , NFC , رادیو , OTG
رزولوشن عکس۱۲.۰ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

نوکیا ۷ پلاس مثل همه گوشی‌های اندرویدی جدید است و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت را به کاربر می‌دهد. البته شیار دوم را یا باید برای سیم‌کارت یا برای کارت حافظه جانبی استفاده کنید و متاسفانه امکان استفاده از هر سه نیست. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم بوده و با لبه‌های مسی رنگ و از جنس مس هم عرضه می‌شود. حافظه داخلی نوکیا ۷ پلاس که ۶۴ گیگابایت است، فضای خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ با این‌حال اگر این میزان برایتان کافی نیست، می‌توانید از یک کارت حافظه جانبی هم استفاده کنید و این میزان را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهید. صفحه‌نمایش فوق‌العاده و بی‌نظیر نوکیا ۷ پلاس یک پنل ۶ اینچی است که رزولوشن FullHD+ یا ۲۱۶۰×۱۰۸۰ پیکسل دارد که تصویر فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۴۰۳ پیکسل را در خود جای داده و شفافیت و وضوح تصویرش مثال‌زدنی است. دوربین نوکیا ۷ پلاس هم مزایای فراوانی دارد. مهم‌ترین مسئله این است که شرکت مشهور و خوش‌نام «زایس» (Zeiss) لنز دوربین این گوشی را ساخته و حتی نام آن را می‌توانید بین دوربین دوتایی پشت گوشی ببینید. سنسور ۱۲ و ۱۳مگاپیکسلی این دوربین که برای دو دوربین پشت و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی که برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است، تصاویر شفاف،‌ واضح و باکیفیتی ثبت می‌کند. باتری این موبایل هم یک باتری لیتیوم‌یونی است که ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و تا ۷۲۳ ساعت در حالت آماده‌به‌کار و تا ۱۹ ساعت شارژ مکالمه را فراهم می‌کند. در انتها باید گفت این گوشی ارزان و خوب مجموعه‌ای کامل و بی‌نقص ساخت شرکت نوکیا است که می‌تواند عده زیادی را طرفدار خود کند.


گوشی موبایل ال جی Q60

گوشی موبایل ال جی Q60

مشخصات کلی
قیمت حدودی۳,۷۲۹,۰۰۰ تومان
ابعاد۸ × ۷۵.۶ × ۱۵۸.۴ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۱۷۲ گرم
RAM۳ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۶.۲۶ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۷۲۰ × ۱۵۲۰ پیکسل
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , NFC
رزولوشن عکس۱۶.۰ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

گوشی موبایل مدل Q60 عنوان مدل جدید گوشی موبایل ال‌جی است. روی قاب پشتی این مدل ۳ دوربین و یک حسگر اثرانگشت دیده می‌شود. حافظه اصلی که برای این مدل تعبیه‌شده ۶۴ گیگابایت است. این میزان در کنار رم ۳ گیگابایتی عملکرد قابل قبولی دارد. صفحه‌نمایش این گوشی ابعاد ۶.۲۶ اینچی داشته و از فناوری IPS بهره‌مند شده است. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این مدل ال‌جی ۷۸.۸ درصد است. این مدل از وضوح تصویر ۷۲۰ × ۱۵۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. حسگر اصلی استفاده‌شده برای دوربین اصلی گوشی از رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی استفاده‌شده است. اگر به عکس‌های فوق عریض یا همان Ultrawide علاقه دارید، با استفاده از حسگر دوم می‌توانید از این مدل عکس‌ها ثبت کنید. عکس‌های فوق عریض زاویه دید بیشتری داشته و می‌توانید جزئیات بیشتری را ثبت کنید. دوربین سلفی این مدل هم رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد. در این گوشی همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال هدفون یا AUX دیده می‌شود. اگر قصد تهیه گوشی میان‌رده دارید این محصول ال‌جی یکی از گزینه‌هایتان است.


گوشی موبایل ال جی Q6

گوشی موبایل ال جی Q6

مشخصات کلی
قیمت حدودی۳,۵۹۹,۰۰۰ تومان
ابعاد۸.۱ × ۶۹.۳ × ۱۴۲.۵ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۱۴۹ گرم
حافظه داخلی۶۴ گیگابایت
RAM۴ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۵.۵ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ | + Full HD
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , رادیو , OTG
رزولوشن عکس۱۳.۰ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

ال‌جی یکی دیگر از گوشی‌های جدید خود  Q6را با ۴ گیگابایت رم روانه بازارهای جهانی کرد. ال‌جی جدیدترین گوشی خود را با ترکیبی از پلاستیک طراحی کرده و برای صفحه‌نمایش آن نسل سوم گوریلاگلس را برگزیده است. قاب دور این گوشی ارزان و خوب از فلز بسیار باکیفیت و قاب پشتی آن از پلاستیک ساده و محکم ساخته شده و حس خوبی را هنگام کارکردن به کاربر منتقل می‌کند. این محصول در نسخه ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود البته امکان افزایش ظرفیت به کمک کارت حافظه جانبی وجود دارد. جایگاه کارت حافظه جانبی با سیم‌کارت دوم مشترک نیست و در صورت نیاز می توانید از از هرسه استفاده کنید. اگر از آن دسته‌ کاربرانی هستید که به‌اندازه صفحه‌نمایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و این ویژگی در انتخاب گوشی موبایل از اولویت‌های آن‌هاست، باید بدانید Q6 از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن  ۲۱۶۰×۱۰۸۰ بهره می‌برد. برخلاف مدل‌های جدید از برندهای مختلف که از دوربین‌های دوتایی استفاده می‌کنند و ال‌جی هم گوشی‌هایی از این دست دارد؛ اما در Q6 تنها از یک سنسور ۱۳مگاپیکسلی روی قاب پشتی استفاده کرده است. قابلیت‌های این دوربین به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها با رزولوشن FullHD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی Q6 هم ویژگی‌های متعددی ازجمله دریچه دیافراگم ۲.۲ و ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر دارد. از دیگر امکانات این پرچم‌دار می‌توان به قابلیت تشخیص چهره برای امنیت بیشتر گوشی و اندروید نسخه ۷.۰ نوقا اشاره کرد که محبوبیت Q6 را دوچندان می‌کنند.


گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8

مشخصات کلی
قیمت حدودی۲,۹۵۵,۰۰۰ تومان
ابعاد۱۵۸.۳×۷۵.۳×۸.۴ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۱۹۰ گرم
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
RAM۳ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۶.۳ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسل
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , رادیو , OTG
رزولوشن عکس۴۸ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
سیستم عاملAndroid

گوشی Redmi Note 8 از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی و یک گوشی ارزان و خوب است که دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه ۶.۳ اینچی‌اش، حدود ۴۰۹ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت ۸ شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه‌ای لوکس به ردمی نوت ۸ بخشیده است. این بدنه‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. اما این پایان کار نیست؛ ۴ دوربین که در آن‌ها سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰، نسخه‌ی ۹.۰ از اندروید و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید هستند. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی SDM665 Snapdragon 66کوالکام بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Redmi Note 8 محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *