هدیه بسته های نوترینو همراه اول به دیگران

نیترو همراه اول

معرفی سرویس هدیه بسته های نوترینو

در پست‌های قبلی در مورد نحوه فعالسازی بسته‌های اینترنت همراه اول نوترینو، آلفا و آلفا+ نوشته بودیم. یکی دیگر از خدماتی که همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه می‌دهد، امکان هدیه بسته های نوترینو به دیگران است. با استفاده از این سرویس می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری *۱# بدون در اختیار داشتن تلفن همراه دیگران، برای آنها بسته نوترینو فعال کنید. این سرویس کاربردهای دیگری هم دارد. مثلاً می‌توانید با یک شماره، برای شماره دیگر خود بسته بخرید. یا از دیگران بخواهید برای شما بسته نوترینو فعال کنند.

قوانین سرویس هدیه بسته های نوترینو

فرقی ندارد که از سیم‌کارت دائمی استفاده می‌کنید یا اعتباری. سرویس هدیه بسته های نوترینو برای همه سیم‌کارت‌های همراه اول فعال است.

مشترک دریافت‌کننده بسته نوترینو نباید بسته اینترنت همراه دیگری (اعم از آلفا و آلفا+) را برای خط خود فعال کرده باشد. در غیر این صورت نمی‌توانید برای آن خط از سرویس هدیه بسته های نوترینو استفاده کنید. در صورتی که مشترک دریافت‌کننده، بسته فعال دیگری داشته باشد، این موضوع به شما اطلاع داده می‌شود و فرآیند خرید قبل از ارسال به درگاه بانک به پایان می‌رسد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

همه قوانین مربوط به استعلام وضعیت، تمدید و لغو تمدید بسته‌های نوترینوی فعال شده از سرویس هدیه بسته های نوترینو، با قوانین بسته‌های نوترینویی که از طریق بقیه درگاه‌ها فعال می‌شوند، یکسان است.

کد دستوری هدیه بسته های نوترینو

برای استفاده از سرویس هدیه بسته های نوترینو کافی است کد دستوری *۱# را شماره‌گیری کنید و بسته موردنظرتان را انتخاب کنید. در مرحله آخر می‌توانید به جای شماره خودتان، یک شماره دیگر را وارد کنید. اگر کدهای دستوری زیر را شماره‌گیری کنید، مستقیماً به منوی خرید بسته‌های نوترینو هدایت می‌شوید.

کدهای دستوری هدیه بسته های نوترینو
ردیفمشخصات بستهکد فعالسازی
۱آلفا روزانه ۱۵۰ مگابایت ۱،۰۰۰ تومان*۱*۵*۱*۱#
۲آلفا هفتگی ۸۰۰ مگابایت ۵،۰۰۰ تومان*۱*۵*۱*۲#
۳آلفا+ یک روزه ۲۰۰ مگ (۱۰۰ مگابایت+۱۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۱،۵۰۰ تومان*۱*۵*۲*۱#
۴آلفا+ هفت روزه ۶۰۰ مگ (۳۰۰ مگابایت+۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۵،۰۰۰ تومان*۱*۵*۲*۲#
۵آلفا+ سی روزه ۶۰۰ مگ ( ۳۰۰ مگابایت +۳۰۰ مگابایت هدیه شبانه) ۷،۰۰۰ تومان*۱*۵*۲*۳#
۶آلفا+ سی روزه ۲ گیگ ( ۱ گیگابایت+۱ گیگابایت هدیه شبانه) ۱۰،۰۰۰ تومان*۱*۵*۲*۳#

قیمت بسته‌های نوترینو که با این درگاه فعال می‌شوند، با قیمت بسته‌های درگاه‌های دیگر همراه اول مانند *۱۰۰# برابر است. به قیمت‌های جدول بالا عوارض و مالیات بر ارزش افزوده برابر با ۹ درصد قیمت بسته اضافه می‌شود. در حال حاضر هر بار که از سرویس هدیه بسته های نوترینو استفاده می‌کنید، مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ اسمی شارژ شما کسر می‌شود.

قوانین خرید و پرداخت هزینه بسته‌ها به شرح زیر است:

قوانین خرید و پرداخت هزینه بسته‌ها
نوع مشترک خریداردریافت‌کننده بستهنحوه کسر مبلغ بسته از مشترک خریدارمبلغ بسته
دائمیمشترک دائمی دیگربدون عملیات بانکی: در قبض مشترک منظور می‌شودقیمت بسته نوترینو
مشترک اعتباری دیگرطی عملیات بانکی: کسر از حساب بانکی (نیازمند به رمز دوم کارت)قیمت بسته نوترینو + عوارض و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد قیمت بسته)
اعتباریمشترک دائمی دیگرطی عملیات بانکی: کسر از حساب بانکی (نیازمند به رمز دوم کارت)قیمت بسته نوترینو + عوارض و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد قیمت بسته)
مشترک اعتباری دیگرطی عملیات بانکی: کسر از حساب بانکی (نیازمند به رمز دوم کارت)قیمت بسته نوترینو + عوارض و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد قیمت بسته)

راهنمای سرویس هدیه بسته های نوترینو

  1. کد دستوری *۱# را شماره‌گیری کنید و شماره ۵ را وارد کنید. می‌توانید با شماره‌گیری مستقیم کد دستوری *۱*۵# وارد سامانه خرید بسته نوترینو شوید.
  2. پس از ورود به منوی ۵، نوع بسته‌های نوترینو دیده می‌شود. نوع بسته (آلفا یا آلفا+) را در این مرحله انتخاب کنید.
  3. در این مرحله همه بسته‌های نوترینو نمایش داده می‌شود. بسته مورد نظر خود را از نظر حجم و مهلت استفاده انتخاب کنید.
  4. در مرحله بعدی باید شماره سیم‌کارت دریافت‌کننده بسته را وارد کنید. این شماره می‌تواند متعلق به خود شما یا دیگری باشد. اگر بسته را برای شماره خودتان می‌خرید، شماره ۱ (خودم) را وارد کنید. اگر می‌خواهید از سرویس هدیه بسته های نوترینو استفاده کنید، شماره مقصد را تایپ کنید.
  5. بعد از این که شماره دریافت‌کننده بسته را وارد کردید، خرید و فعالسازی بسته مطابق با جدول بالا انجام می‌شود. اگر شماره دریافت‌کننده بسته فعال داشته باشد، فرآیند خرید قبل از ارسال به درگاه بانک به پایان می‌رسد.

لازم است بدانید که…

  • در حالتی که پرداخت از طریق عملیات بانکی انجام شود، پیش از خرید بسته، مشخصات بسته و هزینه آن با احتساب مالیات و عوارض نمایش داده می‌شود و در صورت تأیید شما، هزینه پرداخت و بسته فعال می‌شود.
  • پس از تمام شدن بسته فعال شده از طریق سرویس هدیه بسته‌های نوترینو، قوانین تمدید حجمی و زمانی بسته‌های نوترینو برای بسته مشترک حاکم خواهد بود.
  • اگر بسته مشترک روزانه یا هفتگی باشد، پس از اتمام حجم بسته هدیه، حجم آن تمدید می‌شود و هزینه بسته جدیدی که تمدید شده، به حساب دریافت‌کننده منظور یا از اعتبار او کسر می‌شود.
  • اگر بسته مشترک ماهانه باشد، پس از اتمام حجم بسته هدیه، حجم آن تمدید می‌شود. اگر زمان استفاده از بسته به پایان برسد، زمان آن تمدید می‌شود و هزینه بسته جدید، به حساب دریافت‌کننده منظور و یا از اعتبار او کم می‌شود.
  • اگر دریافت‌کننده بسته هدیه مایل به تمدید شدن بسته نباشد، می‌تواند با شماره *۱۰۰*۸# تمدید خودکار زمانی یا حجمی بسته را لغو کند.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!