کد شگفتی های ایرانسل : پیشنهادهای شگفت‌انگیز‌ برای کاهش هزینه‌های شما!

کد شگفتی های ایرانسل

کد شگفتی های ایرانسل مجموعه‌ای از بسته‌ها و طرح‌های تشویقی است که به صورت ثابت، دوره‌ای و مناسبتی ارائه می‌شوند. با شماره‌گیری کد شگفتی های ایرانسل می‌توانید از طرح‌ها و بسته‌هایی استفاده کنید که هزینه‌های شما را به شکلی باورنکردنی کاهش می‌دهند.  یعنی علاوه بر طرح‌های دائمی، می‌توانید با مراجعه به صفحه کد شگفتی های ایرانسل در وب سایت ایرانسل در مناسبت‌های ملی و مذهبی، از طرح‌های مناسبتی هم بهره‌مند شوید. مثلاً طرح جشنواره رمضان ایرانسل که پیشتر در مورد آن نوشته بودیم.

طرح مکالمه کد شگفتی های ایرانسل ویژه سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور طراحی شده است. اگر از مشترکان اعتباری ایرانسل هستید، می‌توانید با ارسال یک پیامک به شماره ۴۴۴۴ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱*۴۴۴۴*، با توجه به میزان مکالمه معمولتان یک طرح پیشنهادی منحصر به خود انتخاب کنید و ۱۰۰ برابر هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی هدیه دریافت کنید. مثلاً  با پرداخت ۲۰۰ تومان در روز هفتم مردادماه، بعد از اولین تماس خود ۲۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت خواهید کرد. این اعتبار ۱۰۰ برابری تا ۳۰ روز برای خط شما فعال خواهد بود.

این طرح برای هر مشترک منحصر به فرد است. یعنی هر مشترک با شماره‌گیری کد #۱*۴۴۴۴*، طرح مختص به خود را مشاهده می‌کند که با توجه به میزان مصرف او به روزرسانی می‌شود. اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه مکالمه کد شگفتی های ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۱*۴۴۴۴* امکان‌پذیر است. مشترکان جدید ایرانسل هم می‌توانند یک روز پس از فعال‌سازی سیم کارت، با پرداخت ۵ هزار تومان، از ۵۰۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی استفاده کنند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

یکی دیگر از طرح‌های کد شگفتی های ایرانسل، بسته ویژه اینترنت است که با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۴۴۴۴* قابل مشاهده و فعالسازی است. این طرح که به نام پیشنهاد داغ دیتا هم شناخته می‌شود، در چهار بازه زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه و بلندمدت ارائه می‌شود.

جزیره هوشمند یکی دیگر از طرح‌های کد شگفتی های ایرانسل است که برای مشترکان دائمی و اعتباری طراحی شده است. با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۴۴۴۴* و عضویت در این طرح، می‌توانید با پرداخت تنها ۲۰۰۰ تومان، تا مدت ۳۰ روز، از ۳۰ درصد تخفیف در هر تماس بهره‌مند شوید. تعرفه‌های مکالمه جزیره هوشمند ایرانسل بدون تخفیف، برای مشترکان اعتباری ۷۲ و برای مشترکان دائمی ۵۹.۹ تومان در دقیقه، برای تماس‌های ایرانسلی خواهد بود.

بسته دلخواه من طرح دیگری است که با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۴۴۴۴* فعال می‌شود. در این طرح می‌توانید بسته دلخواه خود را مطابق نیازهای خود طراحی و استفاده کنید. پس از شماره‌گیری کد دستوری، مدت زمان موردنظر خود برای استفاده از بسته را بین ۱ تا ۳۰ روز، میزان مکالمه را بین ۵ تا ۳۰۰۰ دقیقه، تعداد پیامک‌های فارسی و انگلیسی را بین۵۰۰ تا ۵۰۰ پیامک، و میزان استفاده از اینترنت همراه را بین۵۰۰ تا ۱۰۲۴۰ مگابایت انتخاب می‌کنید. در مرحله آخر هزینه بسته محاسبه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید برای خرید آن اقدام کنید.

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!