نحوه اضافه کردن موزیک در استوری اینستاگرام همراه با تصاویر

اینستاگرام در آخرین نسخه خود برای گوشی های اندرویدی و آیفون قابلیت جدیدی را ارائه کرده است. با ارتقاء اینستاگرام به اخرین نسخه، می توانید به استوری های خود موزیک اضافه کنید. برای آموزش نحوه اضافه کردن موزیک در استوری اینستاگرام ادامه پست را بخوانید.

قبل از هر کاری اینستاگرام خود را از لینک های زیر به آخرین نسخه آپدیت کنید:

دانلود Instagram از آیتونز

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود Instagram از گوگل پلی استور

موزیک در استوری اینستاگرامبرای گذاشتن موزیک در استوری اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید:

  1. اینستاگرام را باز کنید و آیکون استوری را در بالا و سمت چپ صفحه بزنید.
  2. در صفحه جدید، یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید و استوری جدید را آپلود کنید. ما در اینجا از گالری عکس استفاده کرده ایم.
  3. بعد از آپلود شدن استوری، انگشت خود را روی صفحه از پایین به بالا بکشید تا زبانه تنظیمات استوری باز شود.
  4. گزینه Music را انتخاب کنید.
  5. در صفحه جدیدی که باز می شود، سه زبانه وجود دارد: Popullar، Mood و Genre. گزینه Popullar پرکاربردترین آهنگ ها را نمایش می دهد. با گزینه Mood می توانید آهنگ هایی را که با حالت روحی شما همخوانی دارد انتخاب کنید. گزینه Genre هم امکان انتخاب موسیقی بر اساس ژانر را به شما می دهد. اگر به دنبال موزیک خاصی هستید، از گزینه Search در بالای صفحه استفاده کنید.
  6. نام خواننده و یا موزیک را وارد کنید.
  7. موزیک موردنظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  8. در استوری شما بخشی از موزیک به مدت ۷ ثانیه پخش می شود. می توانید انتخاب کنید که این ۷ ثانیه از کجا شروع شود. برای این کار از نواری که در تصویر مشخص شده است، استفاده کنید. با جلو و عقب بردن این نوار، محل شروع ۷ ثانیه را مشخص می کنید.
  9. حالا در بالا و سمت راست صفحه Done را بزنید تا آیکون موزیک روی استوری قرار بگیرد. این آیکون را می توانید با حرکت انگشت روی صفحه، جا به جا کنید.
  10. گزینه Your Story را بزنید تا استوری منتشر شود.

دقت کنید که در حال حاضر امکان انتخاب موزیک از حافظه گوشی وجود ندارد. بنابراین تنها می توانید از موزیک هایی که اینستاگرام به صورت پیش فرض در نظر گرفته است، استفاده کنید.

پست های دیگر ما را درباره استوری اینستاگرام بخوانید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!