مکالمه ارزان برای زائران خانه خدا با خدمات ویژه ایرانسل در ایام حج در عربستان

Roaming-Irancellاگر شما هم امسال زائر خانه خدا هستید، یا کسی از نزدیکان‌تان قصد سفر به مکه مکرمه را دارد، می‌توانید از خدمات ویژه ایرانسل برای حجاج استفاده کنید. شما که از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری  ایرانسل استفاده می کنید، امکان استفاده از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمات و پیام کوتاه و هم‌چنین امکان استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه را در ایام حج دارید.

برای استفاده از خدمات ویژه ایرانسل که از صبح روز دوشنبه ۲۵ شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور فعال است، می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت ایرانسل و انتخاب شبکه تلفن همراه «موبایلی (Mobily)» یا «زین (Zain)» از طریق بخش تنظیمات شبکه گوشی تلفن همراه خود در کشور عربستان، از تعرفه ۵۹۹ تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران و تعرفه ۲۴۹ تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا بهره‌مند شوید. علاوه بر این، امکان استفاده از خدمات اینترنت همراه نیز با انتخاب یکی از دو شبکه تلفن همراه‌ای که در بالا نام برده شد، به‌صورت کاملاً رایگان و نامحدود برای شما فراهم شده است.

روشن کردن، فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد. اگر مشترک سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هستید، برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل بر روی سیم‌کارت خود، حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید و اگر از سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل استفاده می‌کنید، برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، باید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید. در صورت نیاز می‌توانید پس از فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل، با «مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل» به شماره‌های ۷۱۱ یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ و هم‌چنین نشانی پست الکترونیک Haj@mtnirancell.ir ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکان ایرانسل مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل حجاج علاوه بر کارت شارژ، از طریق روش‌های مختلفی از جمله «شارژ اینترنتی از طریق وب‌سایت بانک‌های طرف قرارداد»، «خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب‌سایت ایرانسل و کنترل حساب اینترنتی»، «شارژ مستقیم با تلفن همراه»، «سرویس ارسال شارژ» و هم‌چنین «سرویس خط به خط» از سوی اقوام و آشنایان حجاج از داخل ایران یا عربستان ممکن است. علاوه بر این‌ها، ایرانسل با ارائه یک سرویس جدید این امکان را برای شما مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری فراهم کرده تا با دریافت رمز دوم کارت‌های عضو شبکه شتاب و با شماره گیری کد دستوری #۷* در هر لحظه و هر کجا، شارژ مورد نظر خود را به قیمت واقعی و بسیار آسان از طریق گوشی تلفن همراه خود خریداری کنید. اگر شما هم زائر خانه خدا هستید و می‌خواهید از خدمات ویژه ایرانسل در ایام حج استفاده کنید، یک نکته را به خاطر داشته باشید و آن هم این‌که، استفاده از شارژ شگفت‌انگیز در حالت رومینگ امکان‌پذیر نیست.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *