بسته هدایا و خدمات ویژه ایرانسل در ماه مبارک رمضان

ایرانسل برای ماه مبارک رمضان بسته هدایا و خدمات ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. این خدمات و هدایا عبارتند از: شارژ شگفت‌انگیز ۳۰ درصدی، طرح تعرفه مهتاب، محصولات و خدمات ارزش افزوده و شرکت در قرعه‌کشی کمک هزینه ۳۰ میلیون ریالی سفر زیارتی به مشهد مقدس و خودروی BMW Z4.

بسته هدایا و طرح های ایرانسل در ماه رمضانشما هم اگر از مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هستید، اگر در طول ماه مبارک رمضان سیم‌کارت خود را از طریق کد دستوری ویژه # رمزشارژ * ۱۴۶* شارژ کنید، می‌توانید از ۳۰ درصد شارژ بیشتر داخل شبکه ایرانسل استفاده کنید. مهلت استفاده از این شارژ شگفت‌انگیز، تا ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی تعیین شده و مانده حساب نیز در هر لحظه، با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۴۱* قابل مشاهده است.

رمضان امسال، شما می‌توانید با پرداخت ۲۰۰۰ ریال و فعال‌سازی طرح مهتاب ایرانسل، از طریق کد دستوری  #۳*۶*۳*۵۵۵* به مدت ۳۰ روز، از ۱۴ درصد تخفیف در مکالمه‌های داخل شبکه در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح و ۲۱ درصد تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمامی ساعات بهره‌مند شوید. اگر طرح مهتاب را فعال کرده باشید، تعرفه مکالمه برای هر دقیقه مکالمه با خطوط تلفن ثابت، در تمامی ساعات، ۶۶۹ ریال و برای هر دقیقه مکالمه با سایر خطوط ایرانسل، در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح، ۵۳۵ ریال و در باقی ساعات، ۶۶۹ ریال و برای هر دقیقه تماس با خطوط سایر اپراتورها، ۹۲۹ ریال محاسبه خواهد شد. شما مشترکان ایرانسل برای برقراری تماس با سایر خطوط ایرانسل، در هر جای ایران، هیچ‌گونه هزینه جابه‌جایی پرداخت نمی‌کنید و در هر جا که باشید، تحت پوشش تعرفه یکسان خواهید بود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر جزو مشترکان جدید ایرانسل باشید، در ۳۰ روز اول فعال‌سازی سیم‌کارت خود، به ازای هر بار شارژ حداقل ۲۰هزار ریالی، از ۲۵ درصد اعتبار هدیه ۵ روزه برخوردار می‌شوید. از سویی دیگر، کسانی که از ابتدای ماه مبارک رمضان، سیم‌کارت اعتباری ایرانسل را خریداری کنند و پس از فعال‌سازی، آن را تا پایان شهریور ۹۲ خداقل ۱۰۰هزار ریال شارژ کنند، می‌توانند در قرعه‌کشی یک دستگاه خودروی BMW Z4 شرکت کنند و شانس برنده شدن داشته باشند. هم‌چنین اگر در رمضان امسال نوای پیشواز مذهبی خریداری کنید، می‌توانید در قرعه‌کشی هفت کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس، هر کدام به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، شرکت کنید. برای دریافت فهرست این آهنگ‌های پیشواز مذهبی نیز کافی است  یک پیامک بدون متن به شماره ۷۸۷۸ ارسال کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *