اینترنت رایگان همراه اول بر بستر وای فای اول

همراه اول روی سه بسته یک ماهه آلفا پلاس خود بر بستر « وای فای اول »، حجم رایگان اینترنت ارائه می‌دهد.

وای فای اول

از این پس سه بسته یک ماهه آلفا پلاس نوترینو (بسته‌های ۱+۱، ۲+۲ و ۴+۴)، علاوه بر هدیه شبانه، دارای ترافیک هدیه وای فای اول معادل ترافیک روزانه همین بسته‌ها هستند که در نقاط تحت پوشش وای‌فای اول قابل استفاده است. برای مثال بسته ماهانه ۱+۱، علاوه بر یک گیگابایت ترافیک خریداری شده، دارای یک گیگابایت ترافیک هدیه شبانه و نیز یک گیگابایت اینترنت رایگان هدیه وای فای اول است.

فعالسازی انجام تنظیمات و اتصال به وای فای اول همراه اول

سرویس وای فای اول نیاز به فعالسازی ندارد. اگر مشترک همراه اول هستید، کافی است در نقاطی که تحت پوشش شبکه وای فای اول قرار دارند:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید وای فای خود را روشن کنید و به WiFiAval متصل شوید و سپس در منویی که ظاهر می‌شود، گزینه Method EAP را از PEAP به SIM (یا EAP-SIMM) تغییر دهید.
  • اگر از iphone استفاده می کنید مرورگر Safari را باز کنید و این فایل را نصب نمایید. و پس از آن وای فای خود را روشن کرده و  به WiFiAval متصل شوید.

تنظیمات بالا فقط در زمان نخستین اتصال شما به سرویس وای فای همراه اول لازم است و در دفعات بعدی کافی است به شبکه wifi متصل شوید. فقط باید حواستان باشد که حتما پیش از اتصال به این شبکه، بسته‌ی اینترنت نوترینوی فعال داشته باشید، تا تعرفه‌ی اینترنت شما بر مبنای نرخ آزاد محاسبه نشود و هزینه‌ی اضافه برای شما ایجاد نکند.

هزینه استفاده از وای فای همراه اول

مصرف از طریق این سرویس جدید دقیقاً مشابه مصرف از شبکه دیتای تلفن همراه است؛ یعنی اگر بسته اینترنت نوترینو فعال داشته باشید، مصرف شما در قالب همان بسته محاسبه می شود (با احتساب ترافیک رایگانی که روی وای فای اول دارید) و در  صورت فعال نبودن بسته، مصرف اینترنت با نرخ آزاد اینترنت همراه اول محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر فارغ از اینکه از چه طریق به اینترنت همراه اول متصل هستید، (وای فای اول یا نسل دو، سه، چهار و چهار و نیم نوترینو)، تنها یک حساب برای مدیریت دارید و آن، نوترینو یا بسته اینترنت شما است.

همراه اول اولین اپراتوری است که سرویس وای فای آفلودینگ را در کشور در شهریور ماه ۹۵ به صورت رسمی و با نام تجاری «وای فای اول» راه‌اندازی کرده است. وای فای اول سرویس جدیدی از همراه اول است که طی آن شما مشترکین می‌توانید در مکان‌های خاص و مشخص شده، به وای فای متصل شوید و برای این کار نیازی به وارد کردن رمز جهت استفاده از اینترنت ندارید. با توجه به اینکه در سرویس وای فای اول از وای فای به جای داده تلفن همراه استفاده می‌شود، پایداری بهتر و سرعت بالاتری را انتظار داریم.

در حال حاضر نقاط بسیاری در کشور و تعدادی از نقاط زیارتی در خارج از کشور، این خدمت را به همراه اولی‌ها ارائه می‌دهند. شما مشترکین همراه اول در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، اماکن زیارتی، مراکز فرهنگی، مراکز تجاری و نقاط پرتردد دیگر که هر روز به تعداد آنها نیز افزوده می‌شود، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۳ دیدگاه برای «اینترنت رایگان همراه اول بر بستر وای فای اول»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *